Blgebo skrev 2015-08-05 12:42:44 följande:
Det är ju bra för BNP om inte annat. Tänker som så, att skiter det sig, lär jag ju få barnbarn någon gång, eller så skaffar ngt av mina tre syskon barn snart, de är ju i "rätt åldrar" för att börja barnverkstaden...
Tycker jag investerat väldigt lite till de fyra första...så det här är väl ngn slags revansch... varit fattig student alla gånger, nu har jag jobb
Jag tycker det är rätt, man ska köpa det man vill och när man vill. Till min första när jag fortfarande hade kontakt med min mamma fick man bara höra hela tiden att vänta med att handla, vänta med att handla. Det var det enda hon sa hela tiden. Men sen ville hon ju inte ha barnbarn heller. Nej, man ska köpa när man vill. Det är ju sååå mysigt att få titta på allt fint.
Och när man väntar en sladdas som jag så är det ju nästan precis som att börja om, hihi. Har spanat in en sån fin filt på jollyroom som jag tänkt inhandla.
Förresten när vi ändå pratar lite om sånt här med att inhandla och så. Jag har börjat fundera på hur man ska bädda i vagnen bäst vintertid? Åkpåse eller fårskinn och täcke?