Inlägg från: FruGru |Visa alla inlägg
  • FruGru

BF Januari 2016 :)

Otti skrev 2015-05-11 05:51:48 följande:

Plussade när jag var på äl+9 men cb plus och digital.

Testade idag på äl+15. Tror inte jag behöver testa igen haha. Ingen tvekan här inte!

Men vilken skillnad på rfsu och cb!! Har inte båda en känslighet på 25?

Rfsu har nog dåligt med färg. De visar överlag väldigt dåligt medan andra test är tydliga enl min erfarenhet.

Grattis! Råder absolut ingen tvekan ;)
  • FruGru
    Pyret 85 skrev 2015-05-11 06:17:16 följande:

Jag hoppar gärna in här. Beräknad 30/12 men blir säkert en januaribebis.

Känner igen ditt nick. Har du barn sen innan?
  • FruGru
    Pyret 85 skrev 2015-05-11 08:05:33 följande:

Ja jag har ett barn sen innan född 05. Men har hängt i några BIM-trådar osv sen i juni, även 3 mf bakom mig nyligen så jag sitter på helspänn och hoppas detta ska gå vägen.

Då va vi kanske i samma bim tråd i juni då. Hoppas de går vägen för oss båda nu då :)
  • FruGru
    Mikaelala skrev 2015-05-11 18:11:18 följande:

Grattis! :D

Tack. Trodde faktiskt inte den skulle visa d. Vet inte riktig bim då jag hade ett missfall vid min mens o sen ägglossade jag bara typ en vecka senare. Så tror det är 14 dagar eventuellt. Testet kunde eg visat 1-2 veckor oxå. Men blev så glad. Och nästa måndag får vi se om det slår om till 3+
  • FruGru
    Mattenörd skrev 2015-05-11 21:00:45 följande:

Jag har också BF i januari. Plussade för en vecka sen på BIM. Vågade knappt hoppas eftersom det var första månaden vi körde utan skydd. Tänkte att det inte kan gå så enkelt med två barn. Men nu är det i alla fall ett litet syskon på gång.

Har ni andra hört av er till mvc än? Jag har avvaktat lite. Så här tidigt är det bara ett hälsosamtal de erbjuder och jag varken röker eller dricker och vet ju sen förra graviditeten vad jag ska tänka på. Så tänkte man kunde vänta till inskrivning istället i v. 9-11.

Jag har kontaktat min BM. Mest pga att jag behöver hennes stöd utöver makens nu med ny graviditet. Ska dit imorgon och träffa läkare. Har ett tråkigt o tungt bagage de senaste året.

Men denna gången känns det bra. Jag vet att det ska och kommer gå vägen nu.
  • FruGru

Inte konstigt att det är vecka 6 då det är däromkring hjärtat ska börja fungera ordentligt..sen kan det hända när som. Men riskerna minskar med tiden..

• FruGru

Jag mår oxå ok. Men har vagt illamående emellanåt. Har lite stick i brösten. Och igår gick min framfog sönder. Skulle ta av skorna. Och då small det. Haft problem alla mina graviditeter.

• FruGru
    Kixpix skrev 2015-05-13 22:00:33 följande:

Framfog?!

Jag har ömma bröst och mår ofta illa på kvällen/natten :)

Ja foglossning. ;) man har en fog fram typ mitt på blygdbenet..
  • FruGru
    Kixpix skrev 2015-05-14 12:49:24 följande:

Åh jaha :) det visste jag inte!

Jag känner dock att jag får ont i höfterna efter att jag har arbetat, foglossning? :(

Ja man har två fogar bak oxå så de kan de säkert vara..
Svar på tråden BF Januari 2016 :)