Inlägg från: Grus grus |Visa alla inlägg
  • Grus grus

BF Januari 2016 :)

FruGru skrev 2015-05-09 17:05:40 följande:

Hänger på här oxå. Har antagligen BF 17 januari :)

Välkommen!
    online you can be anything you want. Strange why so many choose to be stupid.
  • Grus grus
    MHK skrev 2015-05-09 17:28:17 följande:

Hej. Plussade för några dagar sedan. Har 2 pojkar, 4 och 6 år. Är 33 från Skåne. Upplever att denna graviditeten e annorlunda än mina tidigare. Mår bra, nästan inget illamående alls och inga kräkningar. Känns härligt

Härligt att du mår bra! Och välkommen!
  • Grus grus
    zamfiola skrev 2015-05-09 21:18:13 följande:

Jag har inte vågat gå med i Facebookgruppen. Vad heter den? Så rädd att nån jag känner kan se det??

Den heter Janu och inget avslöjar att det handlar om graviditet.
  • Grus grus
    bjarnes12 skrev 2015-05-10 06:16:40 följande:

Hittar ej gruppen : (

Gå via länken i ts.
  • Grus grus
    daoan skrev 2015-05-10 08:16:02 följande:

Någon annan som har till och från symptom?

Är i v 4+ 4 själv.

Har inga symptom alls förutom ömma bröst. Och det är ganska konstant även om det är mer eller mindre.
  • Grus grus

Vi är ju på båda ställena! Men det blir mer personligt på FB.

• Grus grus

Javisst det vore kul! Men är väl inte aktuellt förrän om 6-8 veckor nånting, så lite onödigt att göra en sån tråd redan?

• Grus grus
    Pyret 85 skrev 2015-05-11 08:06:14 följande:

Tack! Ja en son på 10 år så detta blir en liten sladdis

Väntar också sladdis. Har en nioårig dotter!
  • Grus grus

Jag önskar, och önska får man ju alltid! Jag fyller 35 nästa år och känner att detta blir absolut sista barnet, även fast det är min mans första och bara mitt andra. Har en nioåring sedan tidigare. Men jag börjar helt enkelt känna mig för gammal för det här. Så jag önskar att vi får tvillingar. Visst det blir dubbelt upp av allt, men då skulle vi båda få det vi vill. Efter missfallet i januari blev jag ännu mer säker på min sak om att det bara blir det här barnet. Och nu går man och är orolig för missfall hela tiden. Jag skulle nog inte fixa ännu en graviditet full av denna oro. Jag försöker hela tiden vara positiv, men idag är det ingen bra dag. Idag känner jag mig väldigt nere.

• Grus grus
    Mrsk28 skrev 2015-05-14 22:57:48 följande:

Hej vi plussade en vecka sedan vi med jag och min man. 

Jag 28 min sambo 25... Först glada nyheter dock sen en mkt negativ bm vid vul då jag hade värk i vänster sida och det inte syntes ngt.. Men syns post på gravtester och första av andra blodprov dom ska jämföra med nästa vecka.

Hoppas att allt ser bra ut när ni kommer tillbaka för nästa koll. Det kan ju vara väldigt svårt att se någonting så tidigt i graviditeten så förhoppningsvis är det något där, bara att det inte syns.
Svar på tråden BF Januari 2016 :)