BF Januari 2016 :)
Hänger på här oxå. Har antagligen BF 17 januari :)
Hänger på här oxå. Har antagligen BF 17 januari :)
Hej. Plussade för några dagar sedan. Har 2 pojkar, 4 och 6 år. Är 33 från Skåne. Upplever att denna graviditeten e annorlunda än mina tidigare. Mår bra, nästan inget illamående alls och inga kräkningar. Känns härligt
Jag har inte vågat gå med i Facebookgruppen. Vad heter den? Så rädd att nån jag känner kan se det??
Hittar ej gruppen : (
Någon annan som har till och från symptom?
Är i v 4+ 4 själv.
Vi är ju på båda ställena! Men det blir mer personligt på FB.
Javisst det vore kul! Men är väl inte aktuellt förrän om 6-8 veckor nånting, så lite onödigt att göra en sån tråd redan?
Tack! Ja en son på 10 år så detta blir en liten sladdis
Jag önskar, och önska får man ju alltid! Jag fyller 35 nästa år och känner att detta blir absolut sista barnet, även fast det är min mans första och bara mitt andra. Har en nioåring sedan tidigare. Men jag börjar helt enkelt känna mig för gammal för det här. Så jag önskar att vi får tvillingar. Visst det blir dubbelt upp av allt, men då skulle vi båda få det vi vill. Efter missfallet i januari blev jag ännu mer säker på min sak om att det bara blir det här barnet. Och nu går man och är orolig för missfall hela tiden. Jag skulle nog inte fixa ännu en graviditet full av denna oro. Jag försöker hela tiden vara positiv, men idag är det ingen bra dag. Idag känner jag mig väldigt nere.
Hej vi plussade en vecka sedan vi med jag och min man.
Jag 28 min sambo 25... Först glada nyheter dock sen en mkt negativ bm vid vul då jag hade värk i vänster sida och det inte syntes ngt.. Men syns post på gravtester och första av andra blodprov dom ska jämföra med nästa vecka.