BF Januari 2016 :)
Jag drömmer inte mer än vanligt men jag sover sämre har jag märkt :)
Jag har bf 23/1 som det ser ut! Hur tänker ni kring att berätta för syskon/familj? När berättar ni?
Jag drömmer inte mer än vanligt men jag sover sämre har jag märkt :)
Jag har bf 23/1 som det ser ut! Hur tänker ni kring att berätta för syskon/familj? När berättar ni?
Detta händer bara inte... Fick blod på pappret nu när jag var på toa. Måste det bara vara nåt som gått sönder lite och att det inte beror på bebis. Faan också!! Jag som hade en så bra magkänsla den här gången!!! Hade lite värk i mage och rygg för en stund sedan men nu känner jag inget!! Jag orkar inte en gång till!
Nu har jag också bokat in hälsosamtal med bm! Så det ska jag på den 29/5 :) tar ni med er partner eller hur tänker ni där? Ni som har varit där- är det bra info för honom också eller det är mest för "mig" då? Hur lång tid tar det? Vill ju så klart att han ska vara delaktig i allt, men detta kanske är "onödigt" om ni förstår vad jag menar.. :)
I fredags så visade g-testet ett starkt positivt streck.. Och har visat positiva streck hela veckan.. Trots blödningen tidigt i veckan. Men nu i eftermiddags tog jag ett digitalt test och det visade inte gravid... Fattar nada..
Hade mens 29 mars till 1 april. Sen äl enligt stickor den 24 april. Blödning 9-10 Maj utan smärta och väldigt måttlig.
Positiva stickor 8-11-13-15 maj och idag negativ digital på em.
FruGru och Wime: jag skriver under på både illamående och en kolossal trötthet!
Lever i ovisshet gällande graviditeten då jag va på vul och hon såg en hinnsäck o gulesäck men inget mer. Enligt henne va det 50/50 att det va för tidigt eller att graviditeten stannat av. Så nu är det en låååång väntan till måndag då jag ska göra ett nytt vul.
Har ju symtom och hon menade att ökar illamåendet verkar det lovande men ja vi får se.
Enligt sista mens 7+2 men verkar ju inte stämma utan enligt vul 6+2. Får se på måndag- jobbigt med ovissheten känner mig så gravid.
Undrar också vad det kostar att göra vul?
Har inte capio en klinik i Malmö? Dom kan höra vul. Ska göra mitt på capio i Eslöv och det kostar 300.
På gyn hos oss kostar det 300 kr. Vi har det väldigt bra här måste jag säga, för vi får komma in och göra vul om man bara är lite orolig. Inget ifrågasättande utan en självklarhet. Ej privat.