BF Januari 2016 :)
Va fina saker ni köpt. Jag hadlar både på tradea i affärer så det har redan blivit en hel del. Hade dock inget från början. Hsr köpt unisex på ytterkläder och några plagg men annars mest flickigt. Blir det mot förmodan en pojk så blur det ut och tokshoppa.
Tycker det är så svårt med ytterkläder nu när bebis kommer mitt i vintern. Har valt att ha mjuklift i vagnen och den är gamska trång. Det går inte i en åkpåse i den. Däremot finns det plats för filtar osv.. Hur hade ni klätt bebis? Har även en fäll som jag kan lägga under som isolering.
Har mest blivit flickigt här med så blir det en pojk får nog stackarn bära rosa, haha. Har också neutrala ytterplagg.
Jag har tänkt bädda mer fårskinn i vagnen, och sen bara en tunn stickad overall på bebis eller en fleecekofta och sen har jag ett täcke och filtar och varierar efter väder. Blir det jättekallt så lägger jag nog en bit liggunderlag under madrassen i liggdelen så isolerar det underifrån.
När vi åker bil har jag tänkt samma ytterplagg som i vagnen då jag tänkte sy en babywrapfilt att ha i babyskyddet. Har inte köpt ngn tjock overall eller så, kommer nog vänta med det och köpa om det behövs.