BF Januari 2016 :)
Får se om jag behöver medicin och sprutor eller det räcker med att lägga om kosten och motionera. :)
Idag har vi fixat ett babyskydd, det blev en britax babysafe plus shr ll, hoppas det blir bra. Men det kändes riktigt och bra. Vi fick köpa det billigt av ett par bekanta vi litar mkt på.
Efter en fruktansvärd jobbarhelg är det vansinnigt skönt att gå på havandeskapspenning nu!!! Kommer inte sakna jobbet på ett bra tag iallafall ;)
Hame och mitthemligajag - ska också till mvc idag, kommer gå varannan vecka nu framöver och sedan kommer jag att gå en gång i veckan plus två tul inbokade. Har bokat alla mina besök fram till v 38.
Idag går jag in i vecka 30. Hoppas att få höra hjärtljuden denna ggn, den lille var inte så samarbetsvillig när det gällde det sist. Spännande att se vad magmåttet blir denna ggn då det känns som det hänt en del med den sista veckorna.
Nu är min hemtenta ÄNTLIGEN inlämnad! Blev 8 sidor på den första hemtentan som lämnades in i tisdags och 23 sidor på den här, blä, men skönt nu när det är klart. Blev klar precis innan tolvslaget i Sverige för vi ligger ju nio timmar efter, så om jag inte ska vända på dygnet så har jag ju nio timmar färre på mig när det är inlämning så det är ganska tajt ibland. Nu är klockan snart 16 och jag sitter i solen och dricker avocadosmoothie, så jag ska inte klaga . Har ni fint höstväder eller har det börjat bli ruggigt?
Tillväxtultraljud idag. -8,6% så det känns bra! Är nu i v 29 å hon väger ungefär 1200g. Ett mjölkpaket i magen ;)
Jag kan av olika anledningar inte göra glukosbelastning utan ska ta blodsocker värden istället. 7 st per dag å tre dagar i rad!!!!!! Jag kommer dö. Jag har en sån satans blodfobi!!!!! Fick en sockermätare med mig hem idag.... :(