BF Januari 2016 :)
Däremot så har jag börjat samla mina restgarner för att sticka sockor, blöjbyxor och småfiltar i höst... :)
Däremot så har jag börjat samla mina restgarner för att sticka sockor, blöjbyxor och småfiltar i höst... :)
Fick höra i helgen av en ul-barnmorska att de har haft klamydiaspridning via vul- staven på sjukhuset, trots att man spritar och använder kondom på. Jag har gjort flera vul som icke-gravid men inte kollat klamydia på 10 år...
blir lite nojig nu.
Utnyttjade en "löneförmån" och lånade ultraljudsapparaten nyss. Klar och tydlig bild på en liten vild sak
Känner fosterrörelser, men ville ändå kolla.... ![]()
Tänkte höra här om det är många som har tänkt på att det finns ganska mycket gratisprylar man kan beställa genom att bli medlem lite här och där.
Jag har fått hem ett paket från Lloyds apotek (min sambo fick hämta) och ett paket kom idag från GoBoken. GoBokens värde är cirka 500kr.
Fvp avklarat, nu2-3 v väntan på svar. Blev tillbakaflyttad, så är 15+0 idag. Ska hem och ligga på soffan hela eftermiddagen.
Då får vi hålla tummarna för bra resultat! Har ni någon anledning att tro att barnet inte skulle vara friskt eller gör ni fvp bara för att kolla upp istället för t ex KUB?