Bebisverkstaden börjar i juni 2015
Carlini, hur har det gått för dig? :D
Carlini, hur har det gått för dig? :D
Vi kunde inte hålla oss denna månad så vi tjuvstartade med oskyddat sex. Tänkte att det ändå tar några månader innan det tar sig. Döm min förvåning när jag nu ikväll fick detta resultat på BIM -4 :)
Inne på försök 1 och är sjukt otålig. Hur ska detta sluta? xD Tänker bara på detta hela dagarna!
Jag förstår hur du menar. Man blir inte mer otålig för att man lyckas kan jag säga. Nu vill man bara snabbspola till RUL för att se att allt är bra. Först vill man snabbspola till ÄL sen till BIM och sen till vecka 12 och sen till RUL sen till förlossningen, sen kanske man är nöjd :P
Hur går det för er alla? Jag har tragglat med negativa ältester (sådana där som får glad gubbe vid utslag) sedan i onsdags :( men enligt appen är den beräknad först 31/6. Mitt tålamod är typ lika med noll, för det känns ju som om ägglossningen aldrig kommer att komma
Jag väntar nu på äl som kommer om ca 1 vecka. Äntligen får man börja försöka!! Kör ni på varannan dag?
Får försöka det vill få till 3 ggr under äl.
Sjukaste grejen hände nyss.. En klasskompis som jag inte brukar umgås med skickade nyss meddelande till mig på FB och skrev: " Hallå!! Jag drömde inatt att du var gravid, är du det??!" HELT sjukt då jag inte sagt till NÅGON om detta, de har ingen aning!!
Ja, jag läste på förpackningen alldeles nyss. Inom 48 h. Vi sexade till det både igår och i eftermiddags, men borde kunna hinna med kanske i morgon alternativt i övermorgon också? haha, så ocharmigt det här med ägglossningstest, men ganska skönt att lära känna sin cykel lite bättre. Hade jag inte fått tips härifrån att börja redan i onsdags hade jag lätt missat
Haha, inte lätt det här alltså. Vilka ägglossningstest kör du på? =)