Inlägg från: lindakarlsson4380 |Visa alla inlägg
  • lindakarlsson4380

Bebisverkstaden börjar i juni 2015

cataliya skrev 2015-05-27 03:20:19 följande:

Har försökt i 8 månader utan resultat .. Fick detta precis utslaget . Första gången det syns något!

Grattis!!! Skrattande
  • lindakarlsson4380
    Fsake skrev 2015-05-27 18:38:49 följande:

Jag börjar känna av att min äl är på G. Borde komma lö/sö. Vi hade sex igår och jag försöka ikväll. Min make vill bara att vi kör på utan för mkt prat om äl och bim o så :) så det tar jag här med er istället! :)

Vi ska försöka göra en flicka så det blir inte mer sex sen innan äl. Inte för jag vet om jag tror man kan påverka vad det blir för kön, men så här på första försöket kan man ju testa tänker jag :) nån annan som bakar specifikt kön?

Rosenrot tänkte jag äta om/när mensen kommer i juni.

Önskar en flicka först hör med. Men vad som helst är självklart mer än välkommet!!! Har hört om dedär, när ska man "sluta" ha sex innan ÄL om man vill ha en flicka enligt det ryktet? ;)

Jag är mest rädd för att det ska bli tvillingar. Har det i släkten!
  • lindakarlsson4380

Mår så sjukt illa.. men känns lite väl tidigt eftersom jag hade ÄL igår troligen och mös i torsdags kväll! Haha redan skengravid!! Mysdax ikväll igen.. hoppas det tar sig. Men blev bara 2 tillfällen denna gång så har inte superhöga förhoppningar! ;)

• lindakarlsson4380
    Anna_längtar_barn skrev 2015-05-31 09:34:15 följande:

Asså herregud! Jag är gravid! Det funkar på första försöket och det förklarar mina symptom jag haft! :)

WOW!!! Grattis!!!! :D :D Vilken morsdag-present!
  • lindakarlsson4380
    line89 skrev 2015-05-31 12:00:32 följande:

Hur går det för övrigt för er andra som har haft ägglossning?  Någon som känner något speciellt? Alltså, när kan man förvänta sig att eventuellt få ett symptom om man får det alls? Jag är ju helt övertygad om att det inte har blivit något den här månaden, jag är på ÄL+5, borde man ha känt "något" vid det här laget? Har kanske googlat för mycket på folk som känner när ägget fäster, nidblödningar osv osv :)

Haha jag är på ÄL+2 och mår sååå illa, sovit hela helgen och molvärk i magen. MEN det är nog mest psykiskt tror jag, omöjligt att känna så tidigt tror jag..
  • lindakarlsson4380
    line89 skrev 2015-05-31 13:02:13 följande:
    Haha, ja, det är ju så oklart vad man egentligen känner. Håller tummar och tår för oss. När tänker du att du testar? =)
    Jag har kompisar som plussat på ÄL +4 så jag kommer nog inte kunna hålla mig, haha.. kommer nog ta ett varje dag (har billiga test ;) Sen om jag blir osäker vid BIM av resultat på de billiga stickorna så testar jag med clearblue :D Dudå? 
  • lindakarlsson4380
    EricaOs skrev 2015-06-01 14:23:54 följande:
    Ja, kollar nog ikväll och imorgon :D man är ju så nyfiken så man spricker! :) och att mensen flyttar på sig med några dar gör det ju inte bättre haha
     Gud vad spännande :D lägg ut bild?
Svar på tråden Bebisverkstaden börjar i juni 2015