Bebisverkstaden börjar i juni 2015
Har försökt i 8 månader utan resultat .. Fick detta precis utslaget . Första gången det syns något!

Har försökt i 8 månader utan resultat .. Fick detta precis utslaget . Första gången det syns något!
Så besviken... har blivit magsjuk! och ÄL är troligtvis ikväll eller imorgon :(
Jag börjar känna av att min äl är på G. Borde komma lö/sö. Vi hade sex igår och jag försöka ikväll. Min make vill bara att vi kör på utan för mkt prat om äl och bim o så :) så det tar jag här med er istället! :)
Vi ska försöka göra en flicka så det blir inte mer sex sen innan äl. Inte för jag vet om jag tror man kan påverka vad det blir för kön, men så här på första försöket kan man ju testa tänker jag :) nån annan som bakar specifikt kön?
Rosenrot tänkte jag äta om/när mensen kommer i juni.
Fick detta resultat nyss! Nu är det väl positivt och ÄL om ca 24-48h? :)
Mår så sjukt illa.. men känns lite väl tidigt eftersom jag hade ÄL igår troligen och mös i torsdags kväll! Haha redan skengravid!! Mysdax ikväll igen.. hoppas det tar sig. Men blev bara 2 tillfällen denna gång så har inte superhöga förhoppningar! ;)
Asså herregud! Jag är gravid! Det funkar på första försöket och det förklarar mina symptom jag haft! :)
Hur går det för övrigt för er andra som har haft ägglossning? Någon som känner något speciellt? Alltså, när kan man förvänta sig att eventuellt få ett symptom om man får det alls? Jag är ju helt övertygad om att det inte har blivit något den här månaden, jag är på ÄL+5, borde man ha känt "något" vid det här laget? Har kanske googlat för mycket på folk som känner när ägget fäster, nidblödningar osv osv :)