Inlägg från: lindakarlsson4380 |Visa alla inlägg
  • lindakarlsson4380

Bebisverkstaden börjar i juni 2015

Usch förstår inte hur man ska ta sig igenom dessa veckor fram till v.12 och KUB-testet. Är så sjukt orolig så tar flera timmar att somna varje kväll... Tänk om man kommer till KUB-testet och ser att fostret dött för flera veckor sen :((( usch... någon som har några tips på hur man kan skingra tankarna? Är i v.6 nu.

• lindakarlsson4380

Hej på er!

Jag måste bara fråga.. inatt vaknade jag två gånger av sådan smärta i tjejmagen, precis som vääärldens mensvärk, ont i tjejmagen och bak i ryggen. Tog två alvedon för att ens kunna somna igen. Vaknade 3 timmar senare och hade lika ont. Men blöder ingenting. Varit uppe på toa båda gångerna.

Kan växtvärken göra så ont?!

• lindakarlsson4380
    Marty88 skrev 2015-06-23 07:30:24 följande:

Ja, det kan den. Jag fick så i början av min graviditet, vaknade av smärtan, men det avtog rätt snabbt. Gör det det för dig med eller håller det i sig länge?

Jag väntade inte så länge för det gjorde såå ont. Min BM sa att jag kan ta 2 alvedon när det gör väldigt ont så jag gjorde det. Jag går in i vecka 7 imorgon. Så det är inte ovanligt? Blev så orolig inatt :(
  • lindakarlsson4380
    Fsake skrev 2015-06-24 20:10:18 följande:

Mindre ont idag?

Ja idag har jag haft mindre ont.. hade inte så inatt! Men har däremot ständig molvärk i magen och ryggen men den är snarare i "bakgrunden" för jag tänker inte på det då det är så hela dagarna.

Fick mitt provsvar idag angående sköldkörteln; det låg perfekt. För lågt kan tydligen leda till missfall.. är det fler som tagit det testet på inskrivningen?
  • lindakarlsson4380
    Camilllla skrev 2015-07-11 23:01:31 följande:

Jag är bara i vecka 6, men såhär långt går det bra. Gifte mig förra lördagen och åker hem från bröllopsresa imorgon :) vi har haft en lat kortvecka i Grekland och jag har sovit middag 2-3 gånger om dagen och behöver mat var 3:e timme ;)

Hur länge har du semester nu då?

6 veckor ;) så om allt går bra är jag i v. 15 när jag börjar på universitetet igen! :) Känns skönt :D Jag är likadan, sover såfort jag kan och mat mat mat! ;)
  • lindakarlsson4380
    Tett90 skrev 2015-07-14 21:45:10 följande:

Ja de är ett grav! Tog några fler för att de riktigt skulle sjunka in !! ;)

GRATTIS!!! :D
Svar på tråden Bebisverkstaden börjar i juni 2015