Tjejer blir ni kåta av stringtrosor?
Har ni tjejer stringtrosor för att ni är kåta?
Har ni det för att vara sexig för er kille?
Det handlar väl inte om att slippa troskanten då kan man ju lika gärna ha boxer
Har ni tjejer stringtrosor för att ni är kåta?
Har ni det för att vara sexig för er kille?
Det handlar väl inte om att slippa troskanten då kan man ju lika gärna ha boxer
Använder sällan string. När jag gör det så är det oftast för att jag vet att min man tycker det är sexigt. Jag blir inte själv kåt av string.
När jag hade en kille som tände på string använde jag det för att tända honom. Jag har aldrig använt det för att tända alla män i min närhet, det känns som en orealistisk manlig fantasi.... Själv tycker jag det är rätt fult och min nuvarande tycker inte heller det är snyggt så nu har jag det inte för att tända nån. Men idag har jag faktiskt på mig det eftersom jag har ett par väldigt tajta jeans och inte vill att trosan ska korva sig på skinkorna när jag drar ner och upp jeansen. Slippa släta till trosan vid varje toabesök.
När jag hade en kille som tände på string använde jag det för att tända honom. Jag har aldrig använt det för att tända alla män i min närhet, det känns som en orealistisk manlig fantasi.... Själv tycker jag det är rätt fult och min nuvarande tycker inte heller det är snyggt så nu har jag det inte för att tända nån. Men idag har jag faktiskt på mig det eftersom jag har ett par väldigt tajta jeans och inte vill att trosan ska korva sig på skinkorna när jag drar ner och upp jeansen. Slippa släta till trosan vid varje toabesök.
Men det stämmer. Sanningen är inte alltid "fräsch".Så varför har du så tighta jeans? Det kan väl aldrig bero på att du vill framhäva rumpan och känna sig lite åtråvärd?
Asså, jag är bara ute efter att få er att sluta hyckla. Var öppna och säg som det är istället. Ni har string och tighta kläder för att ni vill visa upp era kroppar. Det är inte konstigt.
Nej? Det är dessutom grymt fult.
TS blir du kåt av Y - front?
Du vet att string fortfarande ger troskant va, din lilla hycklerska?
Och varför är det så? Jo, för att det finns en efterfrågan. Hade det funnits stor efterfrågan på lössittande jeans så hade ni kvinnor lätt hittat det också.
Män har inte alls lika tighta jeans som kvinnor.