• Anonym (anton)

Tjejer blir ni kåta av stringtrosor?

Har ni tjejer stringtrosor för att ni är kåta?

Har ni det för att vara sexig för er kille?

Det handlar väl inte om att slippa troskanten då kan man ju lika gärna ha boxer

• Svar på tråden Tjejer blir ni kåta av stringtrosor?
  • Anonym (mycket skitsnack)
    Anonym (Boxer) skrev 2015-05-24 12:13:02 följande:
    Men oj då, har vi här en självutnämd profet som minsan VET hur det ligger till med kvinnor som om det vore en enda homogen grupp? Jag älskar att känna mig sexig, sex är enormt viktig del av mitt liv, och det är inget jag hycklar med. Vill jag känna mig sexig är stringtrosor det sista jag drar på mig! Visst kan man ibland även skönja en stringtrosa under kläderna men de ger inte samma diagonala streck över skinkorna som en "vanlig" trosa gör. Inte heller korvar de ihop sig under skinkorna/i ljumskarna som ett par boxers kan göra.

Det är en rätt ofräsch kvinnosyn du ger uttryck för och är du bara ute efter att provocera så har du lyckats. Grattis.
    Nej, den ger inte diagonala streck över skinkorna, string ger trekantiga streck på toppen av rumpan istället. Men det är fortfarande troskanter lik förbannat.

Pfft, försök inte dra kvinnosynkortet. De allra flesta män tycker string är sexigt, och de allra flesta kvinnor älskar att höra hur sexiga de är, eller känna sig sexiga till vardags (även om de inte visar något).

Troskanter är inget giltigt argument.

Bekvämlighet är inte heller giltigt argument eftersom varken män eller barn har string.

Alltså kvarstår bara sexighet och en hel del hycklande kvinnor.
  • Anonym (Bfjkutjvxjlycvlfstk)

Använder sällan string. När jag gör det så är det oftast för att jag vet att min man tycker det är sexigt. Jag blir inte själv kåt av string.

• Anonym (Boxer)
    Anonym (mycket skitsnack) skrev 2015-05-24 12:22:25 följande:
    Nej, den ger inte diagonala streck över skinkorna, string ger trekantiga streck på toppen av rumpan istället. Men det är fortfarande troskanter lik förbannat.

Pfft, försök inte dra kvinnosynkortet. De allra flesta män tycker string är sexigt, och de allra flesta kvinnor älskar att höra hur sexiga de är, eller känna sig sexiga till vardags (även om de inte visar något).

Troskanter är inget giltigt argument.

Bekvämlighet är inte heller giltigt argument eftersom varken män eller barn har string.

Alltså kvarstår bara sexighet och en hel del hycklande kvinnor.
    Att klumpa ihop människor av ett visst kön och kalla dem alla för hycklare är inte särskilt fräscht nej.
  • Anonym (Ej snyggt)

När jag hade en kille som tände på string använde jag det för att tända honom. Jag har aldrig använt det för att tända alla män i min närhet, det känns som en orealistisk manlig fantasi.... Själv tycker jag det är rätt fult och min nuvarande tycker inte heller det är snyggt så nu har jag det inte för att tända nån. Men idag har jag faktiskt på mig det eftersom jag har ett par väldigt tajta jeans och inte vill att trosan ska korva sig på skinkorna när jag drar ner och upp jeansen. Slippa släta till trosan vid varje toabesök.

Anonym (Boxer) skrev 2015-05-24 13:04:42 följande:
    Att klumpa ihop människor av ett visst kön och kalla dem alla för hycklare är inte särskilt fräscht nej.
    Men det stämmer. Sanningen är inte alltid "fräsch".
    Anonym (Ej snyggt) skrev 2015-05-24 13:21:10 följande:

När jag hade en kille som tände på string använde jag det för att tända honom. Jag har aldrig använt det för att tända alla män i min närhet, det känns som en orealistisk manlig fantasi.... Själv tycker jag det är rätt fult och min nuvarande tycker inte heller det är snyggt så nu har jag det inte för att tända nån. Men idag har jag faktiskt på mig det eftersom jag har ett par väldigt tajta jeans och inte vill att trosan ska korva sig på skinkorna när jag drar ner och upp jeansen. Slippa släta till trosan vid varje toabesök.

Så varför har du så tighta jeans? Det kan väl aldrig bero på att du vill framhäva rumpan och känna sig lite åtråvärd?

Asså, jag är bara ute efter att få er att sluta hyckla. Var öppna och säg som det är istället. Ni har string och tighta kläder för att ni vill visa upp era kroppar. Det är inte konstigt.
  • Anonym (Ej snyggt)
    Anonym (mycket skitsnack) skrev 2015-05-24 13:31:52 följande:

Men det stämmer. Sanningen är inte alltid "fräsch".Så varför har du så tighta jeans? Det kan väl aldrig bero på att du vill framhäva rumpan och känna sig lite åtråvärd?

Asså, jag är bara ute efter att få er att sluta hyckla. Var öppna och säg som det är istället. Ni har string och tighta kläder för att ni vill visa upp era kroppar. Det är inte konstigt.

Det är typ omöjligt att hitta tjejjeans som inte sitter tajt över rumpan, men ja, jag tycker jag får en snygg röv i de här jeansen. På vilket sätt är det hyckleri? Väljer inte män jeans som sitter snyggt över rumpan? Min man gör det iaf.
  • j a d e d

Nej? Det är dessutom grymt fult.

TS blir du kåt av Y - front?

• Gryntroll
    Anonym (mycket skitsnack) skrev 2015-05-24 09:10:16 följande:

Du vet att string fortfarande ger troskant va, din lilla hycklerska?

Absolut men den hamnar högre upp och då täcker tröjan/toppen. Man slipper den mitt på skinkorna! Annars är boxer det bästa men funkar inte i alla tighta byxor....
    Anonym (Ej snyggt) skrev 2015-05-24 14:12:02 följande:
    Det är typ omöjligt att hitta tjejjeans som inte sitter tajt över rumpan, men ja, jag tycker jag får en snygg röv i de här jeansen. På vilket sätt är det hyckleri? Väljer inte män jeans som sitter snyggt över rumpan? Min man gör det iaf.
    Och varför är det så? Jo, för att det finns en efterfrågan. Hade det funnits stor efterfrågan på lössittande jeans så hade ni kvinnor lätt hittat det också.

Män har inte alls lika tighta jeans som kvinnor.
  • Anonym (Ej snyggt)
    Anonym (mycket skitsnack) skrev 2015-05-29 06:32:30 följande:

Och varför är det så? Jo, för att det finns en efterfrågan. Hade det funnits stor efterfrågan på lössittande jeans så hade ni kvinnor lätt hittat det också.

Män har inte alls lika tighta jeans som kvinnor.

Haha du brukar inte röra dig på Södermalm i Sthlm va? ;) men jag förstår inte poängen du vill göra här, vill du "sätta dit mig" för att jag ibland har tajta jeans? Jag säger ju att jag tyckte jag fick snygg rumpa i de jeansen. För det mesta har jag kjol och då syns inte rumpan alls. Ibland har jag tajta jeans som sitter snyggt över rumpan och då passar string bäst under för de korvar sig inte. Varför är det hycklande enligt dig?
Svar på tråden Tjejer blir ni kåta av stringtrosor?