• Anonym (anton)

Tjejer blir ni kåta av stringtrosor?

Har ni tjejer stringtrosor för att ni är kåta?

Har ni det för att vara sexig för er kille?

Det handlar väl inte om att slippa troskanten då kan man ju lika gärna ha boxer

• Svar på tråden Tjejer blir ni kåta av stringtrosor?
  • leonie
    Anonym (mycket skitsnack) skrev 2015-05-29 06:32:30 följande:

Och varför är det så? Jo, för att det finns en efterfrågan. Hade det funnits stor efterfrågan på lössittande jeans så hade ni kvinnor lätt hittat det också.

Män har inte alls lika tighta jeans som kvinnor.

Men lösa jeans sitter inte skönt, vi har inte en påse nötter som hänger där och ska ta plats. Vi får då en tom gren som inte är speciellt skönt då det knölar sig, vrider sig och skapar obehag och skav. Därför använder inte jag killjeans, och jag tror inte killarna vill ha heltighta tjejjeans heller, för då får väl nötterna syrebrist typ....

Finns väl en anledning till varför kläder är sydda på olika sätt då vi ser väldigt annorlunda ut kroppsledes mot varandra.

String använder jag för att dels undvika trosmärken över rumpan som syns väl, bättre då att märkena kommer högt upp så jag kan dölja med toppen. Sen tycker jag personligen att string är skönare än vanliga trosor, som på mig halkar in i rumpan ändå när jag rör mig, betydligt mer tyg där då och inte skönt alls. Så string använder jag när jag tränar, jobbar, går hundpromenader, sitter hemma och myser i soffan.... Alltså jämt, och inte för att jag vill känna mig kåt och sexig, utan för att det passar min rumpa bäst... För skulle jag välja bara utifrån sexighet och att jag vill känna mig det, då är jag hellre naken... Lr ett par snygga läckra tunna spetstrosor, som då ändå snart ska av;)
  • Fjäril Vingad

Jag använder string för att de är sköna helt enkelt. Och det lilla som syns av troskanten genom en byxa är minimalt, vilket jag gillar.

Använder dem inte för nån annans skull. Vill jag vara sexig så klär jag av mig, haha!

• The past is now

Hahaha! Va?! Hur kan du tro det ts? Jag äger inga stringtrosor. Oskönare finns inte att ha på sig. Sist jag hade ett par var på 80-talet.

• Anonym (Omoderna trosor)

Ändå sexigt. 
  • Rainbow gg

Nej jag använder inte string överhuvudtaget. Testat har jag, men det var inte för mig. Väldigt obekvämt och inte det minsta sexigt. Jag känner mig snygg och bekväm i boxers. Vet inte heller varför man argumenterar för string med att de inte skapar troskanter under byxorna, jag har aldrig några troskanter som syns verken under tajta, slappa eller tunna byxor, hur extremt tajta måste era byxor vara då tänker jag bara.

• Anonym (De du ;))

Använder oftast string eller hotpants. Använder enbart "vanliga" när jag har mens, vilket jag inte heller har längre p.g preventivmedlet.
    Jag tycker det är skönast faktiskt. Och nej, man får inte "troskant" om man har spetsstring eller spets hotpants. De från GinaTricot ger t.ex inte troskant... Så jag har det för att troskanten inte ska synas när jag t.ex har tights eller jeans (har väldigt tighta tunna jeans så annars syns den).
    Använder jag "vanliga" så är det ofta sådana utan sömmar som inte heller ger troskant. Boxers tycker jag för det mesta är otroligt obekväma och använder bara sådana från Calvin Klein, Björn Borg och Frank Dandy, och det är ändå sällan jag använder sådana.

• Anonym (Blondinen)

Jag använder oftast string för dom är sköna att ha på sig.
    Jag äger även några  Hipstertrosor som jag använder  när  det inte passar att ha string på sig

• MammAmma

Nej jag blir inte kåt av string och jag tycker inte att det är det minsta sexigt. De är obekväma, orsakar mig hemorrojder och bara skaver mest. Jag använder enbart hipsters och boxertrosor, att jag får en synlig troskant bekommer inte mig ett dugg. "Ja shit, vad pinsamt att det syns att jag använder trosor", eller vadå? Har aldrig riktigt förstått den grejen.

• Hobgoblin

Som kille kan jag berätta en hemlis - vi är många som inte tycker string är ett jävla dugg sexigt!! Och sexigt sitter inte alls i trosorna utan i huvudet på tjejen. Punkt!

• SponsraVM
    MammAmma skrev 2015-06-01 22:37:55 följande:
    Nej jag blir inte kåt av string och jag tycker inte att det är det minsta sexigt. De är obekväma, orsakar mig hemorrojder och bara skaver mest. Jag använder enbart hipsters och boxertrosor, att jag får en synlig troskant bekommer inte mig ett dugg. "Ja shit, vad pinsamt att det syns att jag använder trosor", eller vadå? Har aldrig riktigt förstått den grejen.
    Jag tycker det är snyggt med synlig troskant.
  • Anonym (mycket skitsnack)
    Hobgoblin skrev 2015-06-01 22:53:01 följande:

Som kille kan jag berätta en hemlis - vi är många som inte tycker string är ett jävla dugg sexigt!! Och sexigt sitter inte alls i trosorna utan i huvudet på tjejen. Punkt!

LOL. PK much?
  • Fjäril Vingad
    Hobgoblin skrev 2015-06-01 22:53:01 följande:

Och som tjej kan jag berätta att våra liv går inte ut på att klä oss sexigt för er killar. Punkt!
Svar på tråden Tjejer blir ni kåta av stringtrosor?