Tjejer blir ni kåta av stringtrosor?
Har ni tjejer stringtrosor för att ni är kåta?
Har ni det för att vara sexig för er kille?
Det handlar väl inte om att slippa troskanten då kan man ju lika gärna ha boxer
Har ni tjejer stringtrosor för att ni är kåta?
Har ni det för att vara sexig för er kille?
Det handlar väl inte om att slippa troskanten då kan man ju lika gärna ha boxer
Och varför är det så? Jo, för att det finns en efterfrågan. Hade det funnits stor efterfrågan på lössittande jeans så hade ni kvinnor lätt hittat det också.
Män har inte alls lika tighta jeans som kvinnor.
Jag använder string för att de är sköna helt enkelt. Och det lilla som syns av troskanten genom en byxa är minimalt, vilket jag gillar.
Använder dem inte för nån annans skull. Vill jag vara sexig så klär jag av mig, haha!
Hahaha! Va?! Hur kan du tro det ts? Jag äger inga stringtrosor. Oskönare finns inte att ha på sig. Sist jag hade ett par var på 80-talet.

Nej jag använder inte string överhuvudtaget. Testat har jag, men det var inte för mig. Väldigt obekvämt och inte det minsta sexigt. Jag känner mig snygg och bekväm i boxers. Vet inte heller varför man argumenterar för string med att de inte skapar troskanter under byxorna, jag har aldrig några troskanter som syns verken under tajta, slappa eller tunna byxor, hur extremt tajta måste era byxor vara då tänker jag bara.
Använder oftast string eller hotpants. Använder enbart "vanliga" när jag har mens, vilket jag inte heller har längre p.g preventivmedlet.
Jag tycker det är skönast faktiskt. Och nej, man får inte "troskant" om man har spetsstring eller spets hotpants. De från GinaTricot ger t.ex inte troskant... Så jag har det för att troskanten inte ska synas när jag t.ex har tights eller jeans (har väldigt tighta tunna jeans så annars syns den).
Använder jag "vanliga" så är det ofta sådana utan sömmar som inte heller ger troskant. Boxers tycker jag för det mesta är otroligt obekväma och använder bara sådana från Calvin Klein, Björn Borg och Frank Dandy, och det är ändå sällan jag använder sådana.
Jag använder oftast string för dom är sköna att ha på sig.
Jag äger även några Hipstertrosor som jag använder när det inte passar att ha string på sig
Nej jag blir inte kåt av string och jag tycker inte att det är det minsta sexigt. De är obekväma, orsakar mig hemorrojder och bara skaver mest. Jag använder enbart hipsters och boxertrosor, att jag får en synlig troskant bekommer inte mig ett dugg. "Ja shit, vad pinsamt att det syns att jag använder trosor", eller vadå? Har aldrig riktigt förstått den grejen.
Som kille kan jag berätta en hemlis - vi är många som inte tycker string är ett jävla dugg sexigt!! Och sexigt sitter inte alls i trosorna utan i huvudet på tjejen. Punkt!
Som kille kan jag berätta en hemlis - vi är många som inte tycker string är ett jävla dugg sexigt!! Och sexigt sitter inte alls i trosorna utan i huvudet på tjejen. Punkt!