• Anonym (anton)

Tjejer blir ni kåta av stringtrosor?

Har ni tjejer stringtrosor för att ni är kåta?

Har ni det för att vara sexig för er kille?

Det handlar väl inte om att slippa troskanten då kan man ju lika gärna ha boxer

• Svar på tråden Tjejer blir ni kåta av stringtrosor?
  • Anonym (Quexet)

+ att ett par boxer syns väldigt mycket under allt utom stenhårda jeans (vilket jag inte trodde fanns längre?!)

• Sheldore
    Mascaraklumpar skrev 2015-05-15 22:56:31 följande:

Jag är kåt och har string men tror inte att det ena är en orsak till det andra. För att det är sexigt, ja, samt för att affären där jag köper mina bh-ar nästan bara har string att välja på.

Är det inte väldigt obekvämt ?
  • Mascaraklumpar
    Sheldore skrev 2015-05-15 23:06:11 följande:

Är det inte väldigt obekvämt ?

Nej, inte alls. De enda trosor jag tycker är obekväma är sådana där hipsters eller vad de heter, som har en söm precis i mitten.
  • Sheldore
    Mascaraklumpar skrev 2015-05-16 00:02:07 följande:
    Nej, inte alls. De enda trosor jag tycker är obekväma är sådana där hipsters eller vad de heter, som har en söm precis i mitten.
    Men string är väl just det, en enda stor sömSkrattande
  • Paino
    Anonym (Hojo) skrev 2015-05-15 21:00:14 följande:

På den tiden jag hade stringtrosor (senast ca 2000) var det just för att slippa troskanter. Boxer är inte alls lika bekvämt under tajta brallor.

Med andra ord: Sluta fantisera.

Jag var tänd på en tjej som jag fick intryck av var lite slampig. Såg en gång när hon satte sig ner för att pumpa cykeln att hon hade string. Då tänkte jag att det var nog för att kåta upp både sig själv och män. I min fantasi var det så Tungan ute
  • Anonym (mycket skitsnack)

Kvinnor snackar otroligt mycket skit och hycklar något enormt när det gäller string.

Självklart har de string för att de vill känna sig sexiga.

I början av 2000-talet var det poppis och trendigt, och då skyllde man på troskanter vilket är ren bullshit eftersom troskanter syns på string också. Det är inte trostypen det handlar om angående troskanter, utan materialet.

Sedan när string idag är omodernt så har plötsligt troskanterna ingen betydelse längre. Allt handlar nämligen om hyckleri. Kvinnor älskar att känna sig sexiga och åtråvärda även till vardags, men det kan de inte erkänna, så istället hittar de på trovärdiga bortförklaringar.

Vissa säger även att det är skönt att ha string. Så varför har varken män eller barn string då? Kanske för att det inte är så skönt egentligen, utan ytterligare en bortförklaring för att man inte vill erkänna att man har det för att känna sig sexig och snygg.

• Gryntroll

Inte det minsta!

Hade/har det som ett plagg för att plagget över skulle sitta snyngre och slippa torskant.

• Anonym (mycket skitsnack)
    Gryntroll skrev 2015-05-24 08:57:58 följande:

Inte det minsta!

Hade/har det som ett plagg för att plagget över skulle sitta snyngre och slippa torskant.

Du vet att string fortfarande ger troskant va, din lilla hycklerska?
  • Anonym (Boxer)
    Anonym (mycket skitsnack) skrev 2015-05-24 08:49:37 följande:

Kvinnor snackar otroligt mycket skit och hycklar något enormt när det gäller string.

Självklart har de string för att de vill känna sig sexiga.

I början av 2000-talet var det poppis och trendigt, och då skyllde man på troskanter vilket är ren bullshit eftersom troskanter syns på string också. Det är inte trostypen det handlar om angående troskanter, utan materialet.

Sedan när string idag är omodernt så har plötsligt troskanterna ingen betydelse längre. Allt handlar nämligen om hyckleri. Kvinnor älskar att känna sig sexiga och åtråvärda även till vardags, men det kan de inte erkänna, så istället hittar de på trovärdiga bortförklaringar.

Vissa säger även att det är skönt att ha string. Så varför har varken män eller barn string då? Kanske för att det inte är så skönt egentligen, utan ytterligare en bortförklaring för att man inte vill erkänna att man har det för att känna sig sexig och snygg.

Men oj då, har vi här en självutnämd profet som minsan VET hur det ligger till med kvinnor som om det vore en enda homogen grupp? Jag älskar att känna mig sexig, sex är enormt viktig del av mitt liv, och det är inget jag hycklar med. Vill jag känna mig sexig är stringtrosor det sista jag drar på mig! Visst kan man ibland även skönja en stringtrosa under kläderna men de ger inte samma diagonala streck över skinkorna som en "vanlig" trosa gör. Inte heller korvar de ihop sig under skinkorna/i ljumskarna som ett par boxers kan göra.

Det är en rätt ofräsch kvinnosyn du ger uttryck för och är du bara ute efter att provocera så har du lyckats. Grattis.
Svar på tråden Tjejer blir ni kåta av stringtrosor?