Tjejer blir ni kåta av stringtrosor?
Har ni tjejer stringtrosor för att ni är kåta?
Har ni det för att vara sexig för er kille?
Det handlar väl inte om att slippa troskanten då kan man ju lika gärna ha boxer
Har ni tjejer stringtrosor för att ni är kåta?
Har ni det för att vara sexig för er kille?
Det handlar väl inte om att slippa troskanten då kan man ju lika gärna ha boxer
+ att ett par boxer syns väldigt mycket under allt utom stenhårda jeans (vilket jag inte trodde fanns längre?!)
Jag är kåt och har string men tror inte att det ena är en orsak till det andra. För att det är sexigt, ja, samt för att affären där jag köper mina bh-ar nästan bara har string att välja på.
Är det inte väldigt obekvämt ?
På den tiden jag hade stringtrosor (senast ca 2000) var det just för att slippa troskanter. Boxer är inte alls lika bekvämt under tajta brallor.
Med andra ord: Sluta fantisera.
Kvinnor snackar otroligt mycket skit och hycklar något enormt när det gäller string.
Självklart har de string för att de vill känna sig sexiga.
I början av 2000-talet var det poppis och trendigt, och då skyllde man på troskanter vilket är ren bullshit eftersom troskanter syns på string också. Det är inte trostypen det handlar om angående troskanter, utan materialet.
Sedan när string idag är omodernt så har plötsligt troskanterna ingen betydelse längre. Allt handlar nämligen om hyckleri. Kvinnor älskar att känna sig sexiga och åtråvärda även till vardags, men det kan de inte erkänna, så istället hittar de på trovärdiga bortförklaringar.
Vissa säger även att det är skönt att ha string. Så varför har varken män eller barn string då? Kanske för att det inte är så skönt egentligen, utan ytterligare en bortförklaring för att man inte vill erkänna att man har det för att känna sig sexig och snygg.
Inte det minsta!
Hade/har det som ett plagg för att plagget över skulle sitta snyngre och slippa torskant.
Inte det minsta!
Hade/har det som ett plagg för att plagget över skulle sitta snyngre och slippa torskant.
Kvinnor snackar otroligt mycket skit och hycklar något enormt när det gäller string.
Självklart har de string för att de vill känna sig sexiga.
I början av 2000-talet var det poppis och trendigt, och då skyllde man på troskanter vilket är ren bullshit eftersom troskanter syns på string också. Det är inte trostypen det handlar om angående troskanter, utan materialet.
Sedan när string idag är omodernt så har plötsligt troskanterna ingen betydelse längre. Allt handlar nämligen om hyckleri. Kvinnor älskar att känna sig sexiga och åtråvärda även till vardags, men det kan de inte erkänna, så istället hittar de på trovärdiga bortförklaringar.
Vissa säger även att det är skönt att ha string. Så varför har varken män eller barn string då? Kanske för att det inte är så skönt egentligen, utan ytterligare en bortförklaring för att man inte vill erkänna att man har det för att känna sig sexig och snygg.
String är väl alltid inne?