Glovey skrev 2015-06-15 11:54:22 följande:
Jag har bim på onsdag och har haft sen en vecka tillbaka stickande/molande värk i tjejmagen, varit väldigt trött och ingen ork i kroppen samt ömma bröst och bröstvårtor. Skulle inte förvåna mig om jag inbillar mig som vanligt. Vi hade mycket mys innan, under och efter ägglossningen så kanske min livmoder som återhämtar sig efter allt haha ;)
Har aldrig nånsin blivit gravid så varför skulle jag bli det nu ;)
Dock finns det lite hopp i mig så hoppas inte mensen kommer :)
Jag har bim den 23 tror jag (sen ägglossning blev det..) Och känner stickningar/ilningar i högra äggstocken. Det gjorde jag när jag plussade i december också.
Även att jag 3 dagar efter att ägglossning en hade skett kände som ett getingstick i högersidan, ser visade sig sen att det var där vår lille pojk hade satt sig :)
Kände även denna gång på äl+3/4 (natten mot söndah) samma sak. Har en känsla som säger JA! Men ert litet spöke som skriker nej.
"Det kan ju vara vad som helst, sluta inbilla dig skit" säger jag till mig själv haha.
Det tog 13 månader för oss att bli gravida sist, jag är lite smått överfertil (blev gravid med ppiller när jag var 15) men mannen har haft ett spermieantal under 20m/ml. Vi bootade honom med vitaminer i 3 månader sedan tog det sig. Nu har han ätit dem sedan vi fick reda på att vår lille pojk i magen inre skulle komma till livet med oss. Så förhoppningsvis funkar det.