Inlägg från: Bodrum |Visa alla inlägg
  • Bodrum

Äntligen bestämt oss för att försöka få en trea!

Oliven2011 skrev 2015-05-27 22:43:08 följande:

Tog gravtest ikväll. Uppenbart negativt! Däremot ytterligare ett ältest som är betydligt starkare än igår. Uppenbart positivt! Förmodar därmed att cykeln blivit tossig efter spiralen o äl e nu...

Minime86 skrev 2015-05-27 21:08:56 följande:

Nu tjejer, nu är spiralen uttagen och hon passade på att ta cellprov också :) Så nu har även jag en BIM dag :) Den 18/6 :) Verkstaden sätter igång så fort jag slutat blöda :-P ÄL är runt torsdag nästa vecka, så min plan är att sätta igång på måndag :)

Hur går det för dig Oliven2011 har du gjort något vanligt gravtest?

Tjoho, äntligen igång minime86! Jag har ÄL först om en vecka, men hejar på ni som har ÄL redan nu. Nu kör vi så det ryker, tjejer! Flört
  • Bodrum

Jag tror att du ska lita på ÄL-stickan om grav-testet var negativt. Kör på, så du inte missar den om den var sen. Cool

• Bodrum

Alltså detta är helt sjukt! Hade en kraftig mens fre-tis. Har nu tänkt testa med ÄL test från clearblue där man börjar testa dag 8. Gjorde det idag och då gav den utslag för maximal fertilitet. Det kan inte stämma tänkte jag och tog ett graviditetstest. Och sen ett till. Och kolla..

• Bodrum

Tack! Ja, eller hur? Men vet inte om jag vågar ropa hej än... Jag blödde ju ordentligt så det kan ju ha varit ett missfall. Känns jättekonstigt, nu måste jag vänta till juli med ultraljud och har ingen aning om om jag verkligen är gravid?? Bm sa att jag kan ta ett nytt gravtest om 2 veckor, men det kan ju fortfarande vara positivt även om det var ett missfall ju...

• Bodrum
    Fsake skrev 2015-05-29 10:21:37 följande:
    Grattis!!

Men borde det fortfarande vissa plus om det var ett missfall? Många får ju mens som vanligt även fast de är gravida..
    Ja, det är det jag hoppas på, får liksom inte ihop veckorna annars eftersom ett missfall borde betyda att nivåerna inte borde fortsätta stiga. Och eftersom jag i så fall fått ett tidigt missfall så borde det stå gravid v1-2 tänker jag. Men jag blödde verkligen rejält. Lutar ändå åt att det var ett missfall trots allt, men lite skumt känns det...
  • Bodrum

Tack alla! Jag ger det ett par veckor och testar igen tror jag. Känner mig inte alls gravid och hade en rejäl blödning så känner mig såhär när allt lagt sig rätt säker på att det var ett MF. Men men, nya tag nästa ÄL! Jag hoppas på att få gratta er andra så länge ????

• Bodrum

Blev ??? När jag gjorde en smiley på telefonen, haha ser ju lite dumt ut...

• Bodrum
    jeniii88 skrev 2015-05-30 08:04:40 följande:

Äntligen visar stickorna på en ökning :) hoppas det tar sig denna gång :)

Tjoho! Håller tummarna ????
Svar på tråden Äntligen bestämt oss för att försöka få en trea!