Lillarapunzel skrev 2015-05-20 23:08:36 följande:
Ja, du som är ca. 162 cm lång, vad väger du och har för mått?
Själv är jag 17 år, 162 cm och väger för tillfället 59 kg. Har klädstorlek 34-36 på överkroppen och 36-38 på underkroppen, 26-27/30" i jeans. Måttmässigt ligger jag på typ 91-66-88 cm.
Är inte sådär jättenöjd med min kropp, önskar att jag hade smalare mage och lår.
Vill också bara förtydliga att alla är fina oavsett mått och vikt! :)
166 cm lång
55 kg
75B/70C (varierar beroende på modell)
strl 36/38 (varierar beroende på modell)
jeans 27/32
stuss 89 cm, midja 67 cm, byst 86 cm
27 år gammal, inga barn, tränar mycket och är väldigt noga med kosten (pga IBS).
När jag var 17 tränade jag inte, brydde mig inte om kosten och vägde kring 53 kg. Jag hade samma storlek som jag har idag, men vet inte hur mina mått såg ut. Min kropp har förändrats med åldern och träningen har omfördelat fett/muskler så jag hade mest troligt inte samma eller liknande mått.
Du har bra vikt och mått, jag skulle kunna tro att du ser riktigt snygg ut! Din kropp kommer förändras med åldern, med graviditeter och med livsstilen. Den kommer mest troligt se annorlunda ut om 10 år. Njut av din kropp, se bara till att du håller dig hälsosam och mår bra. Vad som är hälsosamt är också individuellt, vissa kroppar mår exempelvis bra av kolhydrater och andra kroppar klarar inte av det alls.