Inlägg från: Lollipoppan |Visa alla inlägg
  • Lollipoppan

BF februari 2016

Anonym (orolig) skrev 2015-08-28 08:15:52 följande:

Idag gäller de, Rul om någon timma sp sjukt nervös så känns som ja ska svimma , ja bara skakar så kunde inte köra bil själv. Förbereder mig alltid på de värsta jämt :(

Håller tummarna!!
  • Lollipoppan
    ondar skrev 2015-09-02 19:35:14 följande:
    Spännande! Vi har ultraljud samma dag :). Våra vänner o familj vet, jag är i 15+2 och väntar mitt andra barn (sambons första). Magen går inte att dölja längre. Men har inte gått ut med det på blogg o facebook utan bara närmsta som vet, efter rul blir det nog helt offentligt. Vi berättade tidigt, mellan v 6 o 8 typ, sen visste alla. Sambon berättade det för sin chef igår. Försöker tänka att vi väntar bebis- inte missfall. Och om nu något skulle gå galet så vill jag kunna vara helt öppen med vår sorg ändå.
    Har också RUL 22/9 . Går in i v 16 i morgon.
    Har också börjat må illa igen som vissa fler härinne verkar uppleva. Bara på kvällarna, lindrar lite med macka och apelsinjuice ( som jag kan dricka typ 1 liter om dagen.)
  • Lollipoppan

Har känt ganska tydliga minisparkar nu senaste veckan men absolut inte varje dag. Är i v 17 också.

• Lollipoppan

I morgon är det dags för RUL. Är i v 18 (17+4). Har känt rörelser i flera veckor men det kan gå dagar emellan vilket gör att man nojjar ganska mycket. Men i morgon får vi veta.
    Vet inte än idag om vi ska ta reda på kön eller inte, får se hur vi känner i morgon

• Lollipoppan

Hade RUL idag. En pigg liten gosse var det som bodde i magen.
    Blev bakflyttad till 20/2, så då vart jag i v 19 plötsligt.
    Nu ska jag börja köpa lite smått, och titta på vagn. Vet att det blir en Emmaljunga iallafall.

• Lollipoppan

Har ju förresten känt sparkar men tycker det varit lugnt ibland en hel dag. Fick reda på att jag har moderkakan i framvägg.

• Lollipoppan
    Penguinlover skrev 2015-09-25 13:40:38 följande:

Jag ska till Ullared imorgon. Någon som har några tips på vad jag bör passa på att köpa när jag är där? Jag hoppas på att hitta en bra jacka som jag kan ha i vinter då jag antagligen inte kommer att kunna stänga någon av de jag har.

Ska också till Ullared i morgon. De har bra med bebissaker där. Tänkte kolla lite och ev börja bunkra :)
  • Lollipoppan

Jag ska gå i morgon är i v 21. Tror det är standard här. V 20-21 och sen 24-25 nånting. Hade inskrivning typ v 8 sen bm v 10 efter det RUL. Och nu då i morgon.

Svar på tråden BF februari 2016