• anynumos

BF februari 2016

Hej
    Äntligen plussat, gravid i v.5 (5+0). Skrattande
    Hade varit kul att följas ett gäng under dessa 9 månader! Flört
    Vilka grav. symtom har ni nu?
    Jag har ömma och större bröst, haft ömt i ca 6 dagar nu, plussade den 21/5.
    Nu senaste 2 dagarna även molvärk i tjejmagen.. kommit och gått större delen av dagen. 

• Svar på tråden BF februari 2016
  • Vela81
    ViLdiNG skrev 2015-06-06 20:12:13 följande:

Hej hopp! Jag gick in i v 6 idag. BF 5/2. Går runt och säger till mig själv att "jag är gravid" flera gånger om dagen. Säkert helt normalt..... 

Är 33, har en son på 7 år sen innan.

Har vi någon som bor i NV skåne här möjligtvis? Helsingborg is my place, hade varit toppen att lära känna någon här då jag är nyinflyttad!  

Grattis! 
    Vi bor i Höganäs, jag är 34 år och har två tjejer sedan innan som blir 8 & 10 i sommar
  • Emmalbs88

Grattis till dig också! :) jag mår bra, tack! Förutom att jag varit jätte förkyld i några dagar.. Annars har jag inte känt så mycket ännu, lite molande värk nu på kvällen, men annars inget! :)

• Anna_längtar_barn

Jag har precis gått in i v6 och dricker vatten som en svamp. Springer på toa och dricker ännu mer vatten. Magen moler något men inte alls som för ett par veckor sen! Illamåendet kommer och går. Väldigt känslig för lukter. Men i stort så mår jag bra :) börjar nog smälta nu att jag faktiskt är gravid!

44Hannahpanna skrev 2015-06-06 21:14:27 följande:

Precis gått in i vecka 6 o jääääklar vilken molvärk jag får om jag reser mig upp eller rent allmänt på kvällen.. Hur mår ni nu i v. 6??

• FruFlorist

Hej ????! Vilken kul och spännande tid vi har framför oss. Jag är 33 år och bor norr om Helsingborg. Vi har tre barn sedan innan 15,12 och 10 som vi fick "unga" och nu väntar vi en liten i februari.

Testade positivt i veckan som gick och fick se en liten liten ärta på ultraljud igår efter endel ont, dock väldigt tidigt!

Detta är som att börja om vilket är både spännande, nervöst och lite läskigt men mest Underbart!

Ser fram emot att följa Er andra här och dela det vi vill dela med oss???? !

• Darimna

Jag har aldrig lyckats skriva något från appen överhuvudtaget. Fått acceptera att man bara kan läsa genom den. 

• Darimna
    IdaSofiaa skrev 2015-06-05 19:04:44 följande:
    Min mamma åt mycket vegetariskt när hon väntade mig eftersom hon fick kväljningar ibland av kött...och mej veteligt så är de inge fel på mig ;) Är väl som jag är när jag inte blev som jag skulle...hahaha

Nej det är väl självklart att det inte kan påverka barnet!!

Den enda frågan är väl att mamman kan få brist på järn eller B12. 

• AngelinaAr

Hur är det med citodon ?

Kan man ta en om dagen är o vecka 6

Har diskbråck och ont som Sören...

• Ia84

Äntligen är jag gravid efter fem års kämpande, första IVF-försöket, kan inte tro att det är sant. BF feb 2016. Idag plussade jag med två olika test. Detta känns så spännande men så overkligt!

• Penguinlover

Hej allesammans! Jag hoppar in här efter att ha plussat idag. BF verkar variera lite beroende på vilken sida som jag kollar på, men ungefär 16/2. Grattis till alla er andra som också plussat, speciellt grattis till Ia84 i och med att du kämpat så länge!

Svar på tråden BF februari 2016