• anynumos

BF februari 2016

Hej
    Äntligen plussat, gravid i v.5 (5+0). Skrattande
    Hade varit kul att följas ett gäng under dessa 9 månader! Flört
    Vilka grav. symtom har ni nu?
    Jag har ömma och större bröst, haft ömt i ca 6 dagar nu, plussade den 21/5.
    Nu senaste 2 dagarna även molvärk i tjejmagen.. kommit och gått större delen av dagen. 

• Svar på tråden BF februari 2016
  • Fmamma

Kan någon som är medlem i gruppen på fb lägga till mig på Facebook och bjuda in mig? Min mail funkar inte ???? heter Jessica Falk på Facebook :)

• Fmamma

Kan någon som är medlem i gruppen på fb lägga till mig på Facebook och bjuda in mig? Min mail funkar inte ???? heter Jessica Falk på Facebook :)

• Anonym (Paulina94)

Jag plussade för ca en vecka sedan. Går idag in i v.7. Bf ca 7 februari.

Mår illa och har spytt idag för första gången. Någon som har tips mot detta illamåendet? :(

Min första graviditet, så allt är väldigt nytt. Många tankar som snurrar.

Någon ung blivande mamma i stockholmsområdet ? :D

• Marina87
    Anonym (Paulina94) skrev 2015-06-14 20:54:58 följande:

Mår illa och har spytt idag för första gången. Någon som har tips mot detta illamåendet? :(

Hej!:) hoppas du ska känna dig bättre:) men annars antar jag bara vänta till 12-13 vecka:)

Och ja, jag bor i Haninge, första graviditet för mig också, på tisdag går in i v 6, än så länge känner mig bra:)
  • aprilbebisen
    Javli skrev 2015-06-14 19:58:56 följande:

Vågar smyga mig in här. Plussade idag och har bf ca 28/2

Då har vi bf typ samtidigt tror jag oxå har bf där omkring :)
  • En PantherTant
    Anonym (Paulina94) skrev 2015-06-14 21:54:58 följande:

Postafen eller seaband kan du testa med. Annars, ät ofta, lite i gången. Kall mat brukar fungera bäst. Rekommenderar grön smoothie, blåbärssoppa, proteinkvarg eller fil / youghurt ifall ingen riktig mat går ner, de brukar fungera för de flesta
  • Marta2005

Grattis till alla plus!!

Själv plussade jag i fredags mycket svagt på BIM +2 men i dag på BIM +4 såg det bättre ut!!

Om allt går som det ska kommer vår lilla sladdis 17/2. Har två barn 10 och 8 år gamla.

• ondar

Hej alla. Grattis till alla plus! jag hoppar in här efter att ha plussat idag :). Det här blir mitt andra barn o sambons första. Blir 5 år mellan barna. Bf 21/2 om allt går bra!

• Frida87a

Här hoppar jag gärna in. Plussade för en vecka sen och beräknat bf nånstans mellan 11-15 feb.. Första barnet och både jag o mannen är lite lätt chockade.. Trots att vi försökt i 3 månader???? är i vecka 6 nu och har blivit såå nedrans svullen om magen någon mer som är det? Inte det lättaste att hålla det hemligt när jag ser ut att vara i vecka 20????

• Humlan54

Fick ett svagt plus idag! Vi är också lite i chock.

Detta blir fjärde barnet om allt går bra. De andra är 12, 10 och 1år!

Svar på tråden BF februari 2016