• anynumos

BF februari 2016

Hej
    Äntligen plussat, gravid i v.5 (5+0). Skrattande
    Hade varit kul att följas ett gäng under dessa 9 månader! Flört
    Vilka grav. symtom har ni nu?
    Jag har ömma och större bröst, haft ömt i ca 6 dagar nu, plussade den 21/5.
    Nu senaste 2 dagarna även molvärk i tjejmagen.. kommit och gått större delen av dagen. 

• Svar på tråden BF februari 2016
  • NellieMeja

Hoppar oxå gärna in här. Ny plussade i dag bf blir den 18/2. Är helt skakis men så glad. Blir tredje godingen.

• NellieMeja

Hoppar oxå gärna in här. Ny plussade i dag bf blir den 18/2. Är helt skakis men så glad. Blir tredje godingen.

• AngelinaAr

STORT GRATTIS TILL ER ALLA SOM HAR FÅTT PLUS :)själv är man på observation.. Vill bara att allt skall vara över så jag kan försöka få till ett plus i juli:)

Men men...Får ju morfin sprutor..så varför inte bli hög legalt så länge man får det :) Yeeehaaaaa :)

Wof Wof Wof haha

• Feffan

Plussade 2/6 och beräknad BF är 4/2.

Första barnet för oss och det känns riktigt kul! Jag är 29 och min kille 37.

Har de senaste veckorna haft ömmande bröst, molande värk i magen och känt av onormalt mycket trötthet.

Någon mer som bor i Stockholm, kanske t.o.m. på Södermalm, som har lust att ses för en fika någon dag och prata?

• Nilla22
    Obsession89 skrev 2015-06-13 14:07:50 följande:

Hej!
    Jag hoppar gärna in här också.. plussade idag och det blir första barnet!
    Slutade med p-piller i början av maj och tänkte att det skulle ta en tid innan man blir gravid... så blev det inte! 

Är superglad men tycker också att det känns otroligt läskigt att det kanske föds ett barn i februari :)

Stort grattis!

Är också gravid med mitt första :) Dock oplanerat men det känns toppen ändå!
  • Nilla22
    Feffan skrev 2015-06-13 21:48:48 följande:

Plussade 2/6 och beräknad BF är 4/2.

Första barnet för oss och det känns riktigt kul! Jag är 29 och min kille 37.

Har de senaste veckorna haft ömmande bröst, molande värk i magen och känt av onormalt mycket trötthet.

Någon mer som bor i Stockholm, kanske t.o.m. på Södermalm, som har lust att ses för en fika någon dag och prata?

Jag bor i Tullinge söder om Stockholm. Är 27 år gammal :)
  • Feffan
    Nilla22 skrev 2015-06-13 21:52:22 följande:
    Jag bor i Tullinge söder om Stockholm. Är 27 år gammal :)
    Kul Nilla22! Är det ditt första barn? När är beräknad bf och har du bokat tid hos barnmorska?

Vi ska på ul den 24/6 hos Mama Mia. Längtar!

• Nilla22
    Feffan skrev 2015-06-13 22:09:25 följande:
    Kul Nilla22! Är det ditt första barn? När är beräknad bf och har du bokat tid hos barnmorska?

Vi ska på ul den 24/6 hos Mama Mia. Längtar!
    Åh, härligt!

Jajamen det är första barnet. Oplanerat också men nu känns det bra! Enligt kalendern så är beräknad BF 13/2 men vad jag har förstått så flyttas man ofta fram på UL så vi får se :D Jag har tid hos barnmorstan först den 17/7. Även om det bara är en månad tills dess så känns det som om tiden sniglar sig ;)

Var din graviditet planerad? :)
  • Feffan
    Nilla22 skrev 2015-06-13 22:26:24 följande:
    Åh, härligt!

Jajamen det är första barnet. Oplanerat också men nu känns det bra! Enligt kalendern så är beräknad BF 13/2 men vad jag har förstått så flyttas man ofta fram på UL så vi får se :D Jag har tid hos barnmorstan först den 17/7. Även om det bara är en månad tills dess så känns det som om tiden sniglar sig ;)

Var din graviditet planerad? :)
    Ja det var planerat. Jag kommer nog dock inte att våga tro på det förrän vi fått bekräftat att det växer en bebis i magen! Hur gör alla för att släppa oron och bara glädjas åt plusset istället?

Tiden verkligen sniglar sig fram! Vill hoppa till vecka tolv direkt!
Svar på tråden BF februari 2016