• SofiaLindbladh

Ni som är "bakmusade"

Jag är vad man kallar för bakmusad. Om jag har förstått det rätt är det när en tjej anatomiskt har musen sittandes lite eller för den delen mycket längre bak än vad som är vanligt förekommande. I mitt fall börjar "underlivet" ganska högt upp och gör en djup skärning nedåt och bakåt, om ni förstår vad jag menar. Under hela min ungdom har jag inte tänkt så mycket på det men på senare tid har jag börjat uppmärksamma min kroppsbyggnad. Det var sedan en kille som jag strulat med (alltså varit tillsammans med och ändå inte..) berättade för mig att han tyckte jag var den mest bakmusade som han hade sett (och då har han sett en del vill jag lova).

Så nu vill jag få kontakt med andra tjejer som har samma problem.

kram Fia

• Svar på tråden Ni som är "bakmusade"
  • Anonym (äsch!)

Jag har hört av en MYCKET erfaren kille att detta bara är bullshit! Dom som pratar så ska bara spela Coola och erfarna.. Gå inte på det där snacket

• PeterP

Begreppet har jag även hört att transpersoner, alltså män som vill vara kvinnor, använder för sin utrustning, alltså bakfi--a eller bakmus. Att det skulle användas för vanliga kvinnors kropp är för mig nytt, men jag är å andra sidan inte så erfaren. Hoppas att du inte har så stora problem.

• Anonym (skeptisk)

skulle nog ta det där med en nypa salt och kolla med gyn vid nästa besök om jag vore du...

vad innebär det för problem för dig, om nu den här killens påstående skulle stämma, menar du?

• GravidMalin

Jag är "bakmusad"...tycker inte att det är något konstigt alls..å ingen av de jag haft sex med har någonsin sagt något....inte på någon gyn undersökning heller för den delen....

• GravidMalin

Själva öppningen sitter långt bak....närmare analen liksom....

• Milva

kanske en dum fråga, men är novis i ämnet... hur nära är nära då?

• SofiaLindbladh

Hos mig är musöppningen närmare analen än hos andra. Dessutom sitter hela paketet så att säga längre bak och högre upp. Fattar ni??? Om man skulle titta på en genomsnittlig tjej har hon musöppningen längre fram i grenen och musen är riktad uppåt mot rumpan. I mitt fall sitter musen längre bak och är riktad mer rakt uppåt eller t o m lite framåt. Fattar ni?

• GravidMalin

Ja du ja vet faktiskt inte...Vet bara att min sitter ganska nära....å det är lättare att ha sex bakifrån då....

• Anonym (äsch!)

Hahahhaha! Men lägg av nu. .det finns inget som heter Bakmusad! Finns det fram musad då oxå kanske.. Hahaha .. alla ser vi olika ut , men nej bakmusad finns inte.. ..

Svar på tråden Ni som är "bakmusade"