• SofiaLindbladh

Ni som är "bakmusade"

Jag är vad man kallar för bakmusad. Om jag har förstått det rätt är det när en tjej anatomiskt har musen sittandes lite eller för den delen mycket längre bak än vad som är vanligt förekommande. I mitt fall börjar "underlivet" ganska högt upp och gör en djup skärning nedåt och bakåt, om ni förstår vad jag menar. Under hela min ungdom har jag inte tänkt så mycket på det men på senare tid har jag börjat uppmärksamma min kroppsbyggnad. Det var sedan en kille som jag strulat med (alltså varit tillsammans med och ändå inte..) berättade för mig att han tyckte jag var den mest bakmusade som han hade sett (och då har han sett en del vill jag lova).

Så nu vill jag få kontakt med andra tjejer som har samma problem.

kram Fia

• Svar på tråden Ni som är "bakmusade"
  • Cinnalinna

Jag har varit ett par varv runt kvarteret, men jag har aldrig hört det där uttrycket förut.

• Anonym (äsch!)

Vad frågan är när det gäller att det är lättare att ha sex bakifrån när man är bakmusad?? VA?? Det gäller väl bara att svanka upp sig lite inför killen så är det hur lätt somhelst.. jag kan till och med ligga raklång på mage med ihopfällda ben, och han kan ta mig där hur bra ändå.. Är jag bakmusad då?? Hahaha .. nej lägg ner

• GravidMalin

anonym äsch så du tror inte att öppningen kan sitta längre bak/fram på olika personer?
    "bakmusad" är bara något som man kallar det när öppningen är längre bak...Finns kanske inget som heter "bakmusad" men det beskriver läget

• SofiaLindbladh

Anonym (äsch!) Vad bra att du inte har några problem, då kanske vi slipper dig på tråden. Jag hade inte heller hört begreppet tidigare men när jag pratade med några tjejkompisar så hade hälften hört det tidigare. Jag vet inte om det är lättare att ha sex bakifrån om man är bakmusad, jag har ju aldrig haft en annan mus...

• SofiaLindbladh

Håller med GravidMalin att det som är väsentligt är inte om ordet finns eller inte utan om man har problem och hur man kommer till rätta med dem.

• Anonym (äsch!)

GravidMalin

Precis det jag menade juh.. .. men sluta använd sånt fånigt ord som bakmusad.. enligt killen jag känner så känns det bara löjligt att säga så,, killar som vill vara coola och låtsas veta allt använder detta ord..

SofiaLindbladh

Trevlig attityd du har! kul att skriva i din tråd!

• Anonym (äsch!)

Hur får man problem när man är såkallat "bakmusad" då.. ? är det svårare att ha sex TS? Du har inte beskrivit ditt problem så bra..

• GravidMalin

anonym äsch...aha...du hänger jag med..missuppfattade dig

• Glass
    Ska ärligt säga att jag inte riktigt fattade det där med uppåt och framåt..., men,men..
    Finns det inga bilder på sånt?
    Vad kan de "drabbade" få för problem med det då?
  • Anonym (Läkare)

Hej!
    Efter att ha läst denna livliga diskussion tog jag fram Feneis´ anatomiska bildordbok för att styrka mitt inlägg. Precis som jag trodde mig veta finns det ingenting emellan vagina och rectum (alltså mellan slidan och anus). Där finns bara ett tunnt muskellager och lite kärl. Väldigt lite hud finns mellan slidöppningen och anusöppningen så vi alla är nog "bakmusade". Sofia är troligtvis fullt normal och det enda sättet för er att få reda på om det verkligen är någon skillnad är nog att skreva inför varandra och jämföra med sig själv i en spegel. Kvinnans könsorgan är ju inte särskillt lätt att jämföra på något annat sätt, tex i duschrum eller så och det är lätt att var och en på sin kammare tror att hon ser annorlunda ut..

Svar på tråden Ni som är "bakmusade"