• SofiaLindbladh

Ni som är "bakmusade"

Jag är vad man kallar för bakmusad. Om jag har förstått det rätt är det när en tjej anatomiskt har musen sittandes lite eller för den delen mycket längre bak än vad som är vanligt förekommande. I mitt fall börjar "underlivet" ganska högt upp och gör en djup skärning nedåt och bakåt, om ni förstår vad jag menar. Under hela min ungdom har jag inte tänkt så mycket på det men på senare tid har jag börjat uppmärksamma min kroppsbyggnad. Det var sedan en kille som jag strulat med (alltså varit tillsammans med och ändå inte..) berättade för mig att han tyckte jag var den mest bakmusade som han hade sett (och då har han sett en del vill jag lova).

Så nu vill jag få kontakt med andra tjejer som har samma problem.

kram Fia

• Svar på tråden Ni som är "bakmusade"
  • Anonym (skeptisk)

Anonym (bakis)
    >>Vad hon menar om att det lutar framåt är att man ofta ser ut framifrån som om man har för trånga byxor, när det skär upp mellan blygdläpparna..

Jag trodde det var det som kallades "bullfitta" när jag växte upp???

• SadieWantsASon

Får jag fråga vad detta spelar för roll!? Varför skulle det vara ett problem över huvud taget, vem bryr sig liksom??

• Anonym (bakis)

Skeptisk: Jo det kallas det med.. men jag kan tyvärr inte förklara.. Jag tänker inte på detta och det är inget problem för mig alls.
    Jag ville bara säga till ts att jag fårstår vad hon pratar om eftersom jag verkar också vara "bakmusad"

• Neko

Jag skulle jättegärna vilja se en bild av det så att man kan jämföra. Blev ju nyfiken på om jag har det eller inte nu :) Tycker det kan var lite konstig vinkel på min ibland.

• wellah

har aldrig hört uttrycket och ärligt talat har jag inte studerat så mkt där nere hur det ser ut.... dock sa min gyn att jag är baklutad och "oj vad du är djup" vad nu det betyder.... och på fölossningen hade dom jätteproblem nå livmodertappen... är jag bakmusad? kul uttryck.... mus som mus...

• SofiaLindbladh

"Bakmusad" eller "baklutad", spelar kanske mindre roll. Du, wellah, skiver i alla fall att du vid förlossningen hade problem, vad det än berodde på. Beträffande uttrycket önskade jag att det var jag som hade hittat på det så man kunde lämna något till eftervärlden men så smart är jag dessvärre inte.

Någon bild på min mus har jag inte lust att sprida men jag tycker mig ha förklarat ingående lite högre upp i tråden, läs inlägget en gång till så kanske det klarnar lite.

Anonym (bakis): Tack för ditt inlägg, jag visste i och för sig att jag inte kunde vara den enda i Sverige som är bakmusad och det är kul att höra vad ni andra har för erfarenhet.

• Anonym (komigen!)

Vad är problemet egentligen? Att en kille sagt att du är bakmusad? Du har som jag förstår det aldrig lidit av det, eller ens varit medveten om det, tidigare. Jag tycker inte det låter som ett problem. Strunta i vad han sa. Alla ser ju olika ut och det är väl inget problem!

• Imperia

Jag tror att hela handlar mycket om (precis som Good News nämnt) svankighet. Är man väldigt svankig så sitter ju hela bäckenområdet lite vinklat bakåt.
    Men att det skulle vara något problem överhuvudtaget har jag svårt att se. Så länge man har en mus så spelar det ju ingen roll vilket håll den pekar!

• SofiaLindbladh

Anonym (komigen!)

Förutom att det är en utseendefråga är det även så att vid sex stöter det till lite problem. Jag kan t ex inte bli slickad när jag ligger raklång eftersom muspaketet sitter för långt ner i sängen, jag kan inte ha missionären på grund av samma anledning, mannen kommer för långt in i mig vid penetrering bakifrån, jag har lite jobbigare att onna för jag måste längre in med handen....det är bara några av problemen.

• SofiaLindbladh

Det har betydelse vart musen pekar, tro mig....

Visserligen kanske Imperia går dit musen pekar men för mig är det inte så lätt för då måste jag gå till Kina...

Svar på tråden Ni som är "bakmusade"