• SofiaLindbladh

Ni som är "bakmusade"

Jag är vad man kallar för bakmusad. Om jag har förstått det rätt är det när en tjej anatomiskt har musen sittandes lite eller för den delen mycket längre bak än vad som är vanligt förekommande. I mitt fall börjar "underlivet" ganska högt upp och gör en djup skärning nedåt och bakåt, om ni förstår vad jag menar. Under hela min ungdom har jag inte tänkt så mycket på det men på senare tid har jag börjat uppmärksamma min kroppsbyggnad. Det var sedan en kille som jag strulat med (alltså varit tillsammans med och ändå inte..) berättade för mig att han tyckte jag var den mest bakmusade som han hade sett (och då har han sett en del vill jag lova).

Så nu vill jag få kontakt med andra tjejer som har samma problem.

kram Fia

• Svar på tråden Ni som är "bakmusade"
  • Anonym (äsch!)

Ja tack Anonym (Läkare) !

Godnatt!

• SofiaLindbladh

Anonym (äsch!)
    Jag tycker att det var du som var arrogant mot min tråd. Om vi nu kan vara sakliga så glömmer vi det.

Kort kan jag säga att problemet som jag har det är att jag tycker killen kommer alldeles för långt in och det känns i både tjejmagen och vanliga magen när vi har sex bakifrån.

• TheReLe

Ja men Sofia, beror det inte på att din livmoder ligger på ett speciellt sätt så att han stöter i livmodertappen?

• Neko

När jag har sex känns det att det drar lite i huden vid analen och vid klitoris, samtidigt :P Är det bakåt eller framåt då? :)

• Anonym (bakis)

Jag är också bakmusad! Tycker faktiskt det är dåligt att ni som inte har hört talas om det gör er lite roliga över problemet.. Vad hon menar om att det lutar framåt är att man ofta ser ut framifrån som om man har för trånga byxor, när det skär upp mellan blygdläpparna.. Svårt att förklara men ni som är bakmusade förstår Det kan som hon säger också göra ont vid djupa intränganden.
    Det är flera killar som sagt att jag är bakmusad.
    Så jag förstår precis vad du menar Sofia.

• Glass
    Nej jag förstår inte. Kan ni inte leta upp lite bilder med på det?
  • Anonym (bakis)

Alltså Det finns nog ingen diagnos för det.. Det är nog killarna som uppmärksammat detta fenomen och skapat namnet bakmus! Vet inte hur jag ska kunna förklara, det är väl ingen jätteskillnad mot andra mer än att hålet sitter närmare analen!

• Anonym (Kille)

Visst är det skillnad på kvinnors vagina och hur de sitter. Det blir även skillnad när man har sex och vilka ställningar fungerar bra. Men vad är egentligen problemet i det hela?

• Good News

Jag gillar inte uttrycket och är lite tveksam om det verkligen är skillnad på var själva öppningen sitter. Däremot verkar det som om själva slidans vinkel kan vara lite olika på tjejer. Sedan är det en stor skillnad hur naturligt svankiga olika personer är.

Jag tror det handlar om de två skillnaderna, slidans vinkel och "svnkighet" som gör att det känns naturligare att ha sex framifrån eller bakifrån för olika tjejer, och visst känner killen skillnad också.

• Anonym (bakis)

Kille: Nej jag har inga problem av det

Svar på tråden Ni som är "bakmusade"