Inlägg från: Anton Chigurh |Visa alla inlägg
  • Anton Chigurh

    Vilken doft gillar du mest?

    ErnstHugo skrev 2015-05-28 09:15:07 följande:
    Doften av nybakade kanelbullar samt doften av kvinna.
    Du tänker fitta här, Ernst, och jag kan bara hålla med dig, det finns ingen, absolut INGEN, mer underbar doft.

    Kram //Antondance.gif
  • Anton Chigurh
    Duckan skrev 2015-05-28 10:11:25 följande:
    Anton!!!!! Hahahaha, knäppgök smile2.gifsmile2.gifsmile2.gif
    Tackar DuckanWetKiss.gif

    Har inte kunnat svara dig pga av ett serverbyte, men nu så.

    Och faktum är att mitt svar ÄR 100 % seriöst och ärligt.

    Kram //Anton

    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Anton Chigurh
    ErnstHugo skrev 2015-05-28 10:52:36 följande:
    Jo det stämmer bra Anton smile1.gif jag tänkte på doften av fitta. Doften av kvinna innehåller dock mer, såsom hennes hud när den är varm men inte svettig. Ja svettig också för den delen. Hur hon luktar i nacken när jag lyfter på håret. Hur hennes bröst doftar när jag håller dem i mina händer...

    Sen finns det ju annat såklart. Som doften av gammal bakelit och luften som kommer när man sätter igång fläkten i en 40-50 år gammal bil.

    Doften av sommarvarm insjöbrygga av trä som det just regnat på är inte så dumt heller smile1.gif
    Visst är det så Ernst, att kvinnan doftar underbart hela hon. Min HjärtaCelineHjärta hon doftar rent makalöst ljuvligt, hela hon, och jag känner mig svimfärdig av välbehag när jag lyfter på hennes hår i nacken.....känner hennes makalöst ljuvliga doft, och sen kysser henne i nacken. AAAAH....typ.

    Dock, Ernst, så doftar inte min kvinna av fitta i just nacken, och den doften (och smaken med för den delen) den är något helt speciellt, den doften....alltså, jag fick känna den doften (och smaken) igår, och jag känner mig så fylld av energi, så upplyft, jag liksom svävar på moln, Ernst....fattar du !!! Jag känner mig LYCKLIG. Doften av min kvinnas fitta är den mest underbara, mest ljuvliga, mest......livgivande (hittar inte ord här) doft jag känt. Någonsin. 

    Och vore det inte för att jag behöver mina proteiner så hade jag kunnat ge fullständig fan i att både äta och dricka i minst, allra minst, 14 dygn. Doften (smaken) av min kvinnas.....ja, jag säger det igen, fitta, den....är. Underbar.

    Ha en skön dag, Ernst.

    //Anton shiny.gif
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Anton Chigurh
    ErnstHugo skrev 2015-05-29 09:06:28 följande:
    Utan att överdriva så tror jag faktiskt jag vet exakt vad du pratar om smile1.gifNoterar att du inte kommenterade bakelit och insjöbrygga......

    Önskar dig en skön fredag ANTON!
    Bakelit...och insjöbrygga i all ära, men där går nybakade vaniljbullar före, dock, få stå jämte en tändkulemaskin som stånkar på...och känna doften den sprider. Den är inte å leka med.....Glad

    Och tackar, Ernst.shiny.gif
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Anton Chigurh
    ErnstHugo skrev 2015-05-29 09:06:28 följande:
    Utan att överdriva så tror jag faktiskt jag vet exakt vad du pratar om smile1.gifNoterar att du inte kommenterade bakelit och insjöbrygga......

    Önskar dig en skön fredag ANTON!
    ....noterade iaf att du ändrat dig signatur.
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Anton Chigurh
    ErnstHugo skrev 2015-05-29 09:34:12 följande:
    Du noterade att jag ändrat vad? smile1.gif
    Poooostbanken.......

    (Fast det kanske är ett tag sen, jag såg det först idag).
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Anton Chigurh
    ErnstHugo skrev 2015-05-29 09:34:12 följande:
    Du noterade att jag ändrat vad? smile1.gif
    SIDFOT....menar jag.

    Fan !!!


    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Anton Chigurh
    Anonym (Mary Jane) skrev 2015-05-29 12:16:09 följande:
    Doften som uppstår när man eldar på en haschbit så att den ska gå att röka.
    Jag har varit på julmarknad. Jupp. På Christiania. Det doftade inte där. Det luktade. Inget vidare.

    Jag var dessutom inne på Restaurant Spiseloppen, och, det var rökförbud inne på restaurangen, men precis utanför dörren var det dock tillåtet att röga, och skall jag dit en annan gång kommer jag medbringa en machete, det hade jag behövt för att ta mig igenom rökmolnet, shit alltså, å det luktade inte vanlig cigarettrök. Utan nåt helt annat !!!

    Julmarknaden var trevlig dock, lite roligt att se var och varannan av utställarna såg ut som han/hon hade direktkontakt med högre makter. Det var verkligen gemytlig stämning. Tomte

    Och en lite speciell känsla att, i mörkret då, gå igenom Green Light District, eller Pusher Street, som den åsså kallas, och lite extra speciellt eftersom jag i samma veva fick höra att en kanadensiskt turist nyligen fått stryk, blivit av med alla, och jag menar ALLA, kläder och därefter utslängd (spritt språngande naken alltså) på gatan utanför Christiania, enbart för att han tagit ett foto på just Pusher Street

    Dom har sina egna lagar där, vilket förstås är förkastligt, men så är det iaf.

    Kram för helvete   //Anton
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Anton Chigurh
    Anton Chigurh skrev 2015-05-29 12:50:54 följande:
    Jag har varit på julmarknad. Jupp. På Christiania.

    Det doftade inte där. Det luktade. Inget vidare.

    Jag var dessutom inne på Restaurant Spiseloppen, och, det var rökförbud inne på restaurangen, men precis utanför dörren var det dock tillåtet att röga, och skall jag dit en annan gång kommer jag medbringa en machete, det hade jag behövt för att ta mig igenom rökmolnet, shit alltså, å det luktade inte vanlig cigarettrök. Utan nåt helt annat !!!

    Julmarknaden var trevlig dock, lite roligt att se var och varannan av utställarna såg ut som han/hon hade direktkontakt med högre makter. Det var verkligen gemytlig stämning. Tomte

    Och en lite speciell känsla att, i mörkret då, gå igenom Green Light District, eller Pusher Street, som den åsså kallas, och lite extra speciellt eftersom jag i samma veva fick höra att en kanadensiskt turist nyligen fått stryk, blivit av med alla, och jag menar ALLA, kläder och därefter utslängd (spritt språngande naken alltså) på gatan utanför Christiania, enbart för att han tagit ett foto på just Pusher Street. 

    Dom har sina egna lagar där, vilket förstås är förkastligt, men så är det iaf.

    Kram för helvete   //Anton
    Näst efter Tivoli är Christiania Københavns största turistattraktion. Faktiskt.
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Anton Chigurh
    Ben66 skrev 2015-05-29 18:32:45 följande:
    Ha ha ha ha ha Skrattande
    Jävlar vad du skriver skönt...om du någon gång gör en bok om ditt liv och upplevelser så köper jag den. Men skriv då FÖRDJÄVULEN på det sätt Du brukar göra här på FL. Skål
    Underbart, Ben...Du är underbarSolig stort tack för dina otroligt vänliga ort ord här., dom värmer, och dom värmer mycket, å vem vet, det kanske kommer en bok nångång, du är inte den första som uppmanar mig, och, det känns tryggt att ha min första förhandsbokning tecknad redan. När George RR Martin och såna där har en release på gång har dom säkert 2-3 miljoner förhandsbokningar på sina alster som komma skall, jag nöjer mig en 1 miljon i förhandsbokningar, man skall inte va girig vet du, Bendet är iaf en av guds 10 dödssynder, och dom tänker jag fan inte bryta mot. Nä. 

    Men du skall få ett signerat exemplar, Ben, eller få å få, du skall iaf få köpa med kraftig rabatt, minst 20 %, det lovar jag dig på stående fot. Japp. Nu är det sagt, så då är det vad som gäller.

    Ha nu en för jävla skön helg, å kör hårt på gymmet.shiny.gif

    Mvh  //Anton siren
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Anton Chigurh
    HWR skrev 2015-05-30 19:58:52 följande:
    Vad fint skrivet! <3
    Jag kan inte annat än hålla med. Doften av min döttrar är den bästa som finns.
    Jag personligen tycker dieselolja sprider en ljuvlig arom......

    Men så har jag heller inga barn.
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Anton Chigurh
    Mandel skrev 2015-06-01 14:38:21 följande:
    Var doft har sin tid och sin plats.

    Doften av nybakade bullar är ljuvlig i ett hem, men att mötas v kardemummastanken på väg in på ICA MAXI får mig att vilja kräkas.

    Vårregn, hö, nyklippt gräs, ko, syrener, äpplen osv. allt är ljuvligt!

    Allt naturligt doftar gott!
    Kodynga är naturligt. Faktiskt.

    Svinagödsel likaså.

    Mmm, jag vet. Men jag var tvungen.
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Anton Chigurh
    Mandel skrev 2015-06-01 15:23:38 följande:
    Fast helt ärligt, i rätt mängd så kan det vara en härlig doft det med.
    Att det luktar gris en solig sommardag när man går förbi grishagen behöver inte innebära att det luktar illa. Det luktar gris.
    Att däremot gå förbi en åker där någon kört ut flytande svingödsel för någon timma sedan är ingen vidare upplevelse smile2.gif
    Jag håller med dig, Mandel, i varenda stavelse.shiny.gif
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
Svar på tråden Vilken doft gillar du mest?