Umeå mammor JAN/FEB 2016
Vill bara kolla läget om det finns fler gravida i Umeå som ska ha januari/februari :D
Vill bara kolla läget om det finns fler gravida i Umeå som ska ha januari/februari :D
Grr jag glömde att emojis inte funkar här haha därför ??? Det skulle vara ett:D
Hej hej! Väntar också smått i januari! Hur mår ni alla och vilken vecka är ni i?
Hej hej! Väntar också smått i januari! Hur mår ni alla och vilken vecka är ni i?
Dålig aktivitet i den här gruppen hehe :)
Jag är i vecka 9 (8+1), vilken vecka är du i? :)
Jo de är skönt att vara förbi dessa veckor.
Fick göra ett ultraljud när ja va i v.7 (6+5) för att kolla hur långt gången var då jag gick på minipiller när ja plussade. Så nu är de rul vi väntar på att göra den 10 augusti. Har en doppler hemma som jag kunnat kolla till bebis med två gånger när ja blivit nojig då jag inte har några symtom alls. Mådde lite illa under en veckas tid i v7-8 . Men inget mer sedan dess, nu börjar jag känna att magen börjar växa så då ha man ju något iallafall
Kul att de tog sig på andra försöket för er!!
Förstår din oro så! Känner så ibland även, först efter rul ja lär slappna av lite mer.
Åh vilken lyx att ha passerat de kritiska veckorna :) Längtar så!
Känns som jag har de mesta symtom haha, men värst är illamåendet dygnet runt och den äckliga smaken i munnen som gör att det vattnas hela tiden ;P Dock har jag inte spytt än, men får inte mycket gjort :)
Men är sjukt glad över att jag ändå mår illa och har symtom för är sjukt nojig för missfall. Vi har gjort ivf och lyckades på andra försöket, så väldigt mycket oro här :P Men var på ultraljud i vecka 7+2 och såg ett hjärta slå och bebisen var i rätt storlek, vilket har gjort mig lite lugnare i alla fall :)
Hur mår du? :)
Jag hoppar ur gruppen då jag gjorde KUB för ett tag sen som visade på alldeles för stor nackspalt och även ödem över halva huvudet, ut mot öronen och ner mot skuldrorna. Dock inga kromosomavvikelser men lillhjärnan var inte utvecklad i den nivå som man förväntade sig. Därför beslutade jag mig för att avbryta graviditeten och gjorde det igår.
Njut av att vara gravid och ta väl hand om era små sen.
Många kramar
Jag hoppar ur gruppen då jag gjorde KUB för ett tag sen som visade på alldeles för stor nackspalt och även ödem över halva huvudet, ut mot öronen och ner mot skuldrorna. Dock inga kromosomavvikelser men lillhjärnan var inte utvecklad i den nivå som man förväntade sig. Därför beslutade jag mig för att avbryta graviditeten och gjorde det igår.
Njut av att vara gravid och ta väl hand om era små sen.
Många kramar
Jag är beräknad dec/jan ?? Mitt första barn! Är nu i v. 19 (18+5) och ska på ultraljud nu på fredag ????????????????
Oj vad hemskt mitt inlägg såg ut då jag använt emojiis från paddan