• milla741

Umeå mammor JAN/FEB 2016

Vill bara kolla läget om det finns fler gravida i Umeå som ska ha januari/februari :D

• Svar på tråden Umeå mammor JAN/FEB 2016
  • aurorasmamma
    Rebeckaa89 skrev 2015-08-03 23:05:26 följande:

Jag är beräknad dec/jan ?? Mitt första barn! Är nu i v. 19 (18+5) och ska på ultraljud nu på fredag ????????????????

Åhh va spännande! Vi ska på vårt rul på måndag, känns bra att jag känner bebis sparka och buffa i magen innan så ja vet att liten lever <3

Ska nu ta reda på kön?
  • Rebeckaa89

Ja det känns himla pirrigt:) vad mysigt med rörelser! Jag känner ej så mkt...har känt små dunsar i veckan så jag hoppas på at det är den ;) ja vi har bestämt oss för att kika in könet ifall det syns:)) hur ska du/ni göra med det??

• aurorasmamma
    Rebeckaa89 skrev 2015-08-04 20:06:08 följande:

Ja det känns himla pirrigt:) vad mysigt med rörelser! Jag känner ej så mkt...har känt små dunsar i veckan så jag hoppas på at det är den ;) ja vi har bestämt oss för att kika in könet ifall det syns:)) hur ska du/ni göra med det??

Ja verkligen! Har din mage börjat synas ännu? I min första grav så syntes inte min först runt v 24. Syns inte jättemycket ännu och lika bra de då ingen vet ännu. Men efter rul så tänker ja inte dölja de längre får se när folk vågar fråga

Jo vill bebis visa oss så vill vi gärna veta, mest för makens skull.
  • hsh

Hoppar in här Inte vågat tidigare, då det varit så tidigt men nu är jag i v.17 (16+1) och har känt av bebis bubbel i två veckor. Så hej på er!

• aurorasmamma
    hsh skrev 2015-08-05 13:59:31 följande:

Hoppar in här Inte vågat tidigare, då det varit så tidigt men nu är jag i v.17 (16+1) och har känt av bebis bubbel i två veckor. Så hej på er!

Hej å Välkommen! Känns som de bara är jag som skriver här :p.. hur har du mått hittills?
  • hsh
    aurorasmamma skrev 2015-08-05 23:04:20 följande:

Hej å Välkommen! Känns som de bara är jag som skriver här :p.. hur har du mått hittills?

Ja det verkar inte vara någon större aktivitet ^^ Jag har mått ganska så bra, den värsta tröttheten har gått över så det är ju skönt. Dock blir jag ändå troligtvis sjukskriven på deltid då jag senaste halvåret varit "måttligt deprimerad" och skulle behöva lite tid för att återhämta mig och fokusera på att må bra nu när man har bebis i magen.. Hur har du mått Vilken vecka är du i?
  • milla741

Haha nå jag hade som gett upp och du och jag aurora träffas ju varje dag på facebook sidan ???? men vad kul att det hittat hit flera ????

• aurorasmamma
    hsh skrev 2015-08-06 11:04:08 följande:

Ja det verkar inte vara någon större aktivitet ^^ Jag har mått ganska så bra, den värsta tröttheten har gått över så det är ju skönt. Dock blir jag ändå troligtvis sjukskriven på deltid då jag senaste halvåret varit "måttligt deprimerad" och skulle behöva lite tid för att återhämta mig och fokusera på att må bra nu när man har bebis i magen.. Hur har du mått Vilken vecka är du i?

Haha! Ne de är Facebook som gäller för de flesta.

Va skönt för dig! Ja då hoppas jag du får ta de lugnt och bara rå om dig själv och bebis! Jag går in i v.19 i morgon har mått toppen hela tiden. Någon halv veckas illamående som ja kan haft pga migrän å tjorvade likaväl.

Angående Facebook gruppen så är den vi är med i tyvärr stängd för nya medlemmar. Fast de finns tydligen någon till. Vet inte vad den heter dock :/
  • aurorasmamma

Haha!! Helt sant! Kul att de finns fler i Umeå dock då vi bara är du och jag i Facebook gruppen

milla741 skrev 2015-08-06 13:36:49 följande:

Haha nå jag hade som gett upp och du och jag aurora träffas ju varje dag på facebook sidan ???? men vad kul att det hittat hit flera ????

Svar på tråden Umeå mammor JAN/FEB 2016