Umeå mammor JAN/FEB 2016
Vill bara kolla läget om det finns fler gravida i Umeå som ska ha januari/februari :D
Vill bara kolla läget om det finns fler gravida i Umeå som ska ha januari/februari :D
Jag är beräknad dec/jan ?? Mitt första barn! Är nu i v. 19 (18+5) och ska på ultraljud nu på fredag ????????????????
Ja det känns himla pirrigt:) vad mysigt med rörelser! Jag känner ej så mkt...har känt små dunsar i veckan så jag hoppas på at det är den ;) ja vi har bestämt oss för att kika in könet ifall det syns:)) hur ska du/ni göra med det??
Ja det känns himla pirrigt:) vad mysigt med rörelser! Jag känner ej så mkt...har känt små dunsar i veckan så jag hoppas på at det är den ;) ja vi har bestämt oss för att kika in könet ifall det syns:)) hur ska du/ni göra med det??
Hoppar in här
Inte vågat tidigare, då det varit så tidigt men nu är jag i v.17 (16+1) och har känt av bebis bubbel i två veckor. Så hej på er!
Hoppar in här Inte vågat tidigare, då det varit så tidigt men nu är jag i v.17 (16+1) och har känt av bebis bubbel i två veckor. Så hej på er!
Hej å Välkommen! Känns som de bara är jag som skriver här :p.. hur har du mått hittills?
Haha nå jag hade som gett upp och du och jag aurora träffas ju varje dag på facebook sidan ???? men vad kul att det hittat hit flera ????
Finns det en facebookgrupp? :)
Ja det verkar inte vara någon större aktivitet ^^ Jag har mått ganska så bra, den värsta tröttheten har gått över så det är ju skönt. Dock blir jag ändå troligtvis sjukskriven på deltid då jag senaste halvåret varit "måttligt deprimerad" och skulle behöva lite tid för att återhämta mig och fokusera på att må bra nu när man har bebis i magen.. Hur har du mått Vilken vecka är du i?
Haha!! Helt sant! Kul att de finns fler i Umeå dock då vi bara är du och jag i Facebook gruppen ![]()
Haha nå jag hade som gett upp och du och jag aurora träffas ju varje dag på facebook sidan ???? men vad kul att det hittat hit flera ????