• milla741

Umeå mammor JAN/FEB 2016

Vill bara kolla läget om det finns fler gravida i Umeå som ska ha januari/februari :D

• Svar på tråden Umeå mammor JAN/FEB 2016
  • milla741
    hsh skrev 2015-08-06 15:26:57 följande:

Finns det en facebookgrupp? :)

Men det finns en som är sluten men inte hemlig som heter gravida med Bf 2016 oxå där jag är med då alla vet nu att jag är gravid :D
  • milla741
    aurorasmamma skrev 2015-08-06 19:52:09 följande:

Haha!! Helt sant! Kul att de finns fler i Umeå dock då vi bara är du och jag i Facebook gruppen

Ja det vore roligt om det kommer fler umebor det or en till från Umeå i den andra gruppen :) sen finns det en umeågrupp som heter nämen nu kommer jag inte ihåg :/ dom brukar träffas och fika på fredagar funderar kanske på att haka på nån fredag vi får se haha.
  • hsh
    milla741 skrev 2015-08-07 12:24:14 följande:

Men det finns en som är sluten men inte hemlig som heter gravida med Bf 2016 oxå där jag är med då alla vet nu att jag är gravid :D

Syns det för andra på Facebook när man går med i den? :)
  • hsh

Alla "viktiga" vet att vi är gravida, men vi har inte gått ut med det på FB än!

• hulda83

Japp, här finns en! :) Första barnet, Bf 24 januari (beräknades av barnmorskan vid KUB-testet). Själv är jag 32 år och inflyttad Umebo.

• aurorasmamma

Åh!! Vad heter den Umeå gruppen? Går gärna med i den sen när vi gått ut med graviditeten till de närmaste. Ingen vet ju ännu att vi väntar ett till barn.

milla741 skrev 2015-08-07 12:29:14 följande:

Ja det vore roligt om det kommer fler umebor det or en till från Umeå i den andra gruppen :) sen finns det en umeågrupp som heter nämen nu kommer jag inte ihåg :/ dom brukar träffas och fika på fredagar funderar kanske på att haka på nån fredag vi får se haha.

• aurorasmamma

Hej å Välkommen! Kul att de kommer fler till gruppen, hur har du mått så långt?

hulda83 skrev 2015-08-07 13:43:28 följande:

Japp, här finns en! :) Första barnet, Bf 24 januari (beräknades av barnmorskan vid KUB-testet). Själv är jag 32 år och inflyttad Umebo.

• Rebeckaa89

åh nu har vi varit på rul:) det var helt underbart att få se att allt var bra med den lille, nu kan jag andas ut ;) vi ska få en liten prins:)) jo min mage är rätt stor och alla på jobbet såg det för ett par veckor sedan hur är det för dig, är du väldigt sugen på mångt och mycket?? I mat/ godisform alltså:)

• aurorasmamma
    Rebeckaa89 skrev 2015-08-08 23:51:14 följande:

åh nu har vi varit på rul:) det var helt underbart att få se att allt var bra med den lille, nu kan jag andas ut ;) vi ska få en liten prins:)) jo min mage är rätt stor och alla på jobbet såg det för ett par veckor sedan hur är det för dig, är du väldigt sugen på mångt och mycket?? I mat/ godisform alltså:)

Åhh va skönt att de är bra med er lille prins!

Både längtar och är lite nervös inför mitt rul på måndag. Ne jag är inte sugen på något speciellt alls, eller jo vatten med massa is. Fast de är jag ofta i vanliga fall med. Magen börjar sakta växa nu och känner starkare sparkar för var dag som går!

Blir spännande att berätta för våra föräldrar att de kommer en till bebis i vår familj. Vet bara inte hur vi ska berätta de
  • milla741

Ja det syns att du är med i den. Så om du inte vill gå ut så kanske du ska vänta. sluten grupp är det. Sen finns även en sluten grupp som heter gravida/ föräldrar Västerbotten. Om du vill gå med i sen oxå :)

hsh skrev 2015-08-07 12:31:30 följande:

Syns det för andra på Facebook när man går med i den? :)

Svar på tråden Umeå mammor JAN/FEB 2016