Umeå mammor JAN/FEB 2016
Vill bara kolla läget om det finns fler gravida i Umeå som ska ha januari/februari :D
Vill bara kolla läget om det finns fler gravida i Umeå som ska ha januari/februari :D
Finns det en facebookgrupp? :)
Haha!! Helt sant! Kul att de finns fler i Umeå dock då vi bara är du och jag i Facebook gruppen
Men det finns en som är sluten men inte hemlig som heter gravida med Bf 2016 oxå där jag är med då alla vet nu att jag är gravid :D
Alla "viktiga" vet att vi är gravida, men vi har inte gått ut med det på FB än!
Japp, här finns en! :) Första barnet, Bf 24 januari (beräknades av barnmorskan vid KUB-testet). Själv är jag 32 år och inflyttad Umebo.
Åh!! Vad heter den Umeå gruppen? Går gärna med i den sen när vi gått ut med graviditeten till de närmaste. Ingen vet ju ännu att vi väntar ett till barn.
Ja det vore roligt om det kommer fler umebor det or en till från Umeå i den andra gruppen :) sen finns det en umeågrupp som heter nämen nu kommer jag inte ihåg :/ dom brukar träffas och fika på fredagar funderar kanske på att haka på nån fredag vi får se haha.
Hej å Välkommen! Kul att de kommer fler till gruppen, hur har du mått så långt?
Japp, här finns en! :) Första barnet, Bf 24 januari (beräknades av barnmorskan vid KUB-testet). Själv är jag 32 år och inflyttad Umebo.
åh nu har vi varit på rul:) det var helt underbart att få se att allt var bra med den lille, nu kan jag andas ut ;) vi ska få en liten prins:)) jo min mage är rätt stor och alla på jobbet såg det för ett par veckor sedan
hur är det för dig, är du väldigt sugen på mångt och mycket?? I mat/ godisform alltså:)
åh nu har vi varit på rul:) det var helt underbart att få se att allt var bra med den lille, nu kan jag andas ut ;) vi ska få en liten prins:)) jo min mage är rätt stor och alla på jobbet såg det för ett par veckor sedan hur är det för dig, är du väldigt sugen på mångt och mycket?? I mat/ godisform alltså:)
Ja det syns att du är med i den. Så om du inte vill gå ut så kanske du ska vänta. sluten grupp är det. Sen finns även en sluten grupp som heter gravida/ föräldrar Västerbotten. Om du vill gå med i sen oxå :)
Syns det för andra på Facebook när man går med i den? :)