Längsta sprut
Vilken är det längsta spermasprut du haft eller om du är tjej,vilket är det längsta sprut du sett?
Vilken är det längsta spermasprut du haft eller om du är tjej,vilket är det längsta sprut du sett?
Skulle kunna vara en tävling. vem som sprutar längst.
finns säkert en japan som klarar 7 meter..
Det var med min första tjej och vi hade hållit på en stund i sängen när hon ville att vi skulle köra missionären på slutet och när jag kände att jag var på väg drog jag mig ur henne och sprutade på hennes hals och på väggen bakom hennes kudde ca 2 meter
God fråga hur långt jag skulle kunnat spruta om inte mitt ansikte varit i vägen... Ligger oftast på rygg och prickat ansiktet ett antal gånger, är 193 lång...
Lite kul grej som hände mig i tonåren med en tjej jag var tillsammans med då. Hon ville se hur det såg ut när jag runkade så vad gör man inte som gentleman. Hon gillade inte kroppsvätskor mer än där de hörde hemma men ingen av oss tänkte väl så mycket på det. Hon låg bredvid mig och kollade på men gick lite trögt att komma med åskådare bara så jag bad henne visa lite hud. Hon gjorde det och lite mer än jag var beredd på så jag kom och sprutade upp i hennes ansikte. Det är bland de längsta jag sprutat förutom tvärs över ett skrivbord och på väggen bakom
Så var min tjej också hon ville se när jag sprutade men jag tyckte det var klart skönare när hon runkade mig så det var många gånger som hon fick avsluta mina sprut.
Ny olympisk gren
Ny olympisk gren
Mitt rekord är 10,45
Vet att jag vid ett tillfälle la en rejäl laddning som sköt rakt upp och nästan träffade taket, när jag satt ner. Måste nog varit längsta.
Men jag är en sån som sprutar mycket och långt. Inget som är speciellt uppskattat oftast. Blir mest ett problem. :(