Du måste logga in för att svara i en tråd.

• thornberg

Längsta sprut

Vilken är det längsta spermasprut du haft eller om du är tjej,vilket är det längsta sprut du sett?

• Svar på tråden Längsta sprut
  • Anonym (Bättre förr?)

I 30-års åldern sprutade jag utan problem över metern långt.

Många gånger har jag dragit mig ur för att komma över kvinnans mage men de första två-tre strålarna har träffat i väggen brevid hennes huvud eller i ansiktet.

Första gångerna med min fru skrattade både hon och jag för att det var så massiva satser med säd på väggen, över henne och på kuddarna.

Sedan brukade hon skoja med mig och hålla munnen öppen som om jag kunde sikta och träffa från en meter. Jag lyckades aldrig.

Så här 15-20 år senare är det inte samma fart i satserna. 30-40 cm kanske som bäst men och andra sidan så väljer min fru att suga och tar emot allt i sin mun så att vi kan kyssas efteråt och njuta tillsammans.

Bättre förr?

Nej. :)

• WarPigs

Ja svårt att säga jag har en fruktansvärt kraftig orgasm som verkligen pressar min kuk hårt. Resultatet blir att jag skjuter hårt o långt ca 2 sprut sen blir det typ 2 lite kortare sprut. :) lite detaljerat men så är det.

• Jizzin

Runt 3 meter.. har hamnat upp mot väggarna många gånger..;)

• Jizzin
    Anonym (Åsa) skrev 2015-06-03 16:50:52 följande:

Det värsta jag varit med om i den vägen var en kille som jag dejtat ett tag och första gången vi hade sex så sa han: nu ska jag spruta och innan jag riktigt hunnit reagera stod han över mig och kom säkert 10 strålar. Det var sjukt men samtidigt upphetsande på nåt konstigt sätt.

Har varit med om samma sak Åsa, fast jag är kille.;) va en upphetsande känsla att se tjejens förvånade min då hon översköljts av min sperma..:p kom lite överallt,tror hon fick i örat också. Haha.:) Och det märktes att hon inte alls upplevt stora sprut innan.:b
  • Lahall

För några år sedan spruta jag ca 120-130 m 
    Stod på en klippa. 

• Anonym (Åsa)
    Jizzin skrev 2016-03-22 10:38:06 följande:
    Har varit med om samma sak Åsa, fast jag är kille.;) va en upphetsande känsla att se tjejens förvånade min då hon översköljts av min sperma..:p kom lite överallt,tror hon fick i örat också. Haha.:) Och det märktes att hon inte alls upplevt stora sprut innan.:b
    Haha, jag fick en del i näsan men tror öronen klarade sig :)
  • Jizzin
    Anonym (Åsa) skrev 2016-03-23 23:18:26 följande:

Haha, jag fick en del i näsan men tror öronen klarade sig :)

Haha, jo där brukar de ju hamna.. de roliga är att tjejen jag träffade hette just Åsa,o de va rätt trevliga stunder .;)
  • Aikido

Jag fick åka med Christer Fuglesang en gång. Vad jag vet ligger satsen fortfarande i omloppsbana.

• Meddelande borttaget
  • Anonym (Hale)
    Anonym (Tjej) skrev 2017-12-27 23:59:11 följande:

Vad spännande att träffa en kille som sprutar så långt. Om han jag träffar nu drar ut den för att spruta över mig så kommer det en del på brösten, men sällan mer än lite stänk i ansiktet. (Jag brukar öppna munnen för att han tycker att det är så sexigt). Där emot så kommer det väldigt mycket. Hur blir det då om ni vill ta satsen i ansiktet? Får ni inte en väldig massa i håret?

Överallt i ansiktet och håret. Men bra för både hud och hår, bra att massera in det sen
Svar på tråden Längsta sprut