• thornberg

Längsta sprut

Vilken är det längsta spermasprut du haft eller om du är tjej,vilket är det längsta sprut du sett?

• Svar på tråden Längsta sprut
  • Anonym (Tryck)

Om vi drar ut på sprutet, två tre gånger, och om jag drar ut kuken å nyper till under ollonet när det går. Och håller en sekund så har jag svårt att träffa ansiktet med dom två första strålarna. Stråle tre å fyra träffar ansiktet.

Jag är 42år å har ingen jätte kuk, så ålder och storlek spelar ingen roll för oss iaf.

• Meddelande borttaget
  • Anonym (Snälla frun)

Det är väl väldigt olika från gång till gång?
    Min man kan spruta riktigt långt i mitt tycke, men inte alla gånger.
    Längst sprutar han när han står/står på knä har jag märkt.
    Då brukar väggen/sänggaveln träffas.
    Längsta sprutet var när vi var på klubb och han hade en annan kvinna som han tog i missionären. Jag låg med en annan man och vi låg på andra sidan sängen.
    När min man skulle spruta på henne så kom de 2 första spruten i mitt ansikte :o
    Jag sa åt honom att sikta bättre nästa gång.

• Meddelande borttaget
  • Anonym (Toksprutarn)

Mitt längsta sprut var när min tjej ville ha ett facial, och befann sig 6 mil bort på jobb.
    Jag sköt av över hela Vänern, och hon var sur när hon ringde upp en stund senare.
    Hennes väninna som stått bredvid hade fått leveransen istället.

• Pussan
    Anonym (Tjej) skrev 2018-01-19 19:56:20 följande:
    Faan vad sexigt! Jag har inte legat med så hemskt många olika killar och alla har inte varit lika lössläppta. Vissa har plikttroget haft kondomen på eller varit mer sugna på att komma i musen på mig än att spruta ner mig. Men jag har fått se satsen från tillräckligt många för att veta att den killen som jag träffar nu sprutar rejäla satser.

Det måste vara kul att gå på klubb och knulla andra. Har du varit med om någon som sprutar längre än din man?
    Ja visst är det häftigare att bli sprutad på än i! Även om det blir lite efterarbete så är det värt besväret.
    Sen är du ju knappt en meter från fittan upp till ansiktet, och det är ju på den biten man vill ha satsen, att spruta längre är totalt meningslöst, ja t o m bortkastat
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Kille)
    Anonym (Toksprutarn) skrev 2018-01-19 22:13:09 följande:

Mitt längsta sprut var när min tjej ville ha ett facial, och befann sig 6 mil bort på jobb.

Jag sköt av över hela Vänern, och hon var sur när hon ringde upp en stund senare.

Hennes väninna som stått bredvid hade fått leveransen istället.

Var du otrogen då? ;)
  • Beetle

Klämmer jag riktigt hårt tunt kuken när jag kommer och sen släpper sprutar det ju sjukt långt. Fast vette tusan om det är att rekommendera... men rejält kraftigt långt sprut blir det.

• Anonym (Snälla frun)
    Anonym (Tjej) skrev 2018-01-19 19:56:20 följande:
    Faan vad sexigt! Jag har inte legat med så hemskt många olika killar och alla har inte varit lika lössläppta. Vissa har plikttroget haft kondomen på eller varit mer sugna på att komma i musen på mig än att spruta ner mig. Men jag har fått se satsen från tillräckligt många för att veta att den killen som jag träffar nu sprutar rejäla satser.

Det måste vara kul att gå på klubb och knulla andra. Har du varit med om någon som sprutar längre än din man?
    Nja, de som sprutat längst är nog i paritet med min man.
    Personligen tycker jag det är skönt när jag får sprutet i mus eller rumpa, men när vi är på klubb eller träffar andra är det i regel alltid sprut på. 
    Har blivit en grej att jag tar sprutet i ansiktet eller i munnen från lite avstånd.
    Som mest har jag fått 3 sprut på mig i följd, kändes jättesexigt.
Svar på tråden Längsta sprut