Längsta sprut
Vilken är det längsta spermasprut du haft eller om du är tjej,vilket är det längsta sprut du sett?
Vilken är det längsta spermasprut du haft eller om du är tjej,vilket är det längsta sprut du sett?
Om vi drar ut på sprutet, två tre gånger, och om jag drar ut kuken å nyper till under ollonet när det går. Och håller en sekund så har jag svårt att träffa ansiktet med dom två första strålarna. Stråle tre å fyra träffar ansiktet.
Jag är 42år å har ingen jätte kuk, så ålder och storlek spelar ingen roll för oss iaf.
Det är väl väldigt olika från gång till gång?
Min man kan spruta riktigt långt i mitt tycke, men inte alla gånger.
Längst sprutar han när han står/står på knä har jag märkt.
Då brukar väggen/sänggaveln träffas.
Längsta sprutet var när vi var på klubb och han hade en annan kvinna som han tog i missionären. Jag låg med en annan man och vi låg på andra sidan sängen.
När min man skulle spruta på henne så kom de 2 första spruten i mitt ansikte :o
Jag sa åt honom att sikta bättre nästa gång.
Mitt längsta sprut var när min tjej ville ha ett facial, och befann sig 6 mil bort på jobb.
Jag sköt av över hela Vänern, och hon var sur när hon ringde upp en stund senare.
Hennes väninna som stått bredvid hade fått leveransen istället.
Mitt längsta sprut var när min tjej ville ha ett facial, och befann sig 6 mil bort på jobb.
Jag sköt av över hela Vänern, och hon var sur när hon ringde upp en stund senare.
Hennes väninna som stått bredvid hade fått leveransen istället.
Klämmer jag riktigt hårt tunt kuken när jag kommer och sen släpper sprutar det ju sjukt långt. Fast vette tusan om det är att rekommendera... men rejält kraftigt långt sprut blir det.