• SponsraVM

    Är den här personen attraktiv?

    Uppfattar du, heterokvinna, den här killen som attraktiv när det kommer till personlighet, röst, utseende etc?


    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Är den här personen attraktiv?
  • Ful Anka

    Är inte han en sån där "bear"?


    This is my life and I don't care
  • vampyria2

    Nopp jag har svårt för muskelknuttar, tycker inte om att röra vid dem så jag går inte alls igång på muskelberg :p

  • Mandel

    Nu känner jag dem inte personligen, men utifrån deras fysik och vad de pratar om på klippet så nej. Jag tycker ingen av dem är attraktiv.


    Den vise talar om vad han ser, dåren om vad han hört.
  • SponsraVM
    vampyria2 skrev 2015-06-02 14:35:07 följande:
    Nopp jag har svårt för muskelknuttar, tycker inte om att röra vid dem så jag går inte alls igång på muskelberg :p
    Så personligheten är oviktig?
  • SponsraVM
    Kereza skrev 2015-06-02 14:16:57 följande:
    Jag ser två män - vilken av dem menar du?
    Han som blir intervjuad.
  • Dexter dot com

    Tycker inte han har någon utstrålning alls och den flackande blicken och att han inte tittar den andra mannen i ögonen tyder på en osäker man vilket är oerhört oattraktivt. Överbyggda män är inte snygga i mina ögon.

  • vampyria2

    Sponsra VM: skrev jag det? Kan jag välja så vill jag ha nån som ser ut så som jag föredrar att en man ser ut och har den personlighet som jag går i gång på.
    Jag gillar de lite mer tystlåtna, intelligenta datanördarna framför män som dessa herrar tex, att de sen har muskler som ser ut som berg gör att de inte är några jag går i gång på.

    Men jag har tex varit tillsammans med och har barn med en man som faktiskt är riktigt ful egentligen men har ett väldigt vackert hjärta, så speciellt ytlig det är jag inte :p

Svar på tråden Är den här personen attraktiv?