Inlägg från: Anonym (XXX) |Visa alla inlägg
  • Anonym (XXX)

    Hemliga FB konto o instagram -otrogen?

    Anonym (qqq) skrev 2022-07-07 09:58:16 följande:

    Om min man hade hemliga konton hade jag rakt upp och ned talat om att jag visste. Jag skulle inte bry mig ett dugg om han försöker anklaga mig för att ha snokat. Det är verkligen ett mycket mindre fel än det han i så fall gör, så den sortens "argument" biter inte på mig. 

    Att det är hemligt är redan där ett bevis för att han fattar att det inte är helt rumsrent, för om det var ok i er relation, skulle han inte behöva dölja det. 
    Man kan gilla att se snygga tjejer, absolut, men man behöver knappast ha hemliga konton för det. Att han har vänners tjejer (om jag förstod rätt), är väl något som kanske vissa vänner skulle reagera på också, om han har det enbart i syfte att dregla över tjejernas bilder. 

    Ni är medelålders, jag tänkte snorvalp på runt 20 när jag läste TS först. Med andra ord uppfattar jag detta som rätt omoget. 

    Nej TS, sätt er bara en kväll och prata om det. fråga varför han smyger med det,  varför han "samlar" på tjejer på det här viset. Fråga om han även skriver med dem osv. Det kanske han inte gör (nu), men skulle vilja. Prata sen om er relation, hur ni har det och vill ha det. 


    Om min partner skulle snoka i min mobil/dator så hade det inte spelat någon roll vad den anklagat mig för.
    Olaga intrång i min mobil/dator skulle räcka för mig för att lämna snokaren.
Svar på tråden Hemliga FB konto o instagram -otrogen?