• Anonym (Fula kläder)

Min fru köper fula kläder

Trött på min fru som aldrg köper snygga kläder. Jag älskar henne men det skulle vara kul om hon fräschade till sig om dagarna! Hon går runt i mjukiskläder o jag vet inte vad. Annars köper hon baea formlösa kläder från Lindex osv. Hon klär sig osexigt. Känns som att jag beskåda andra kvinnor bara för att hon aldrig tar hand om sig. Lite uppiffande är väl inte mycket begärt av mig....så känner jag iaf. Kan hon inte bara sätta sig in i de här snygga klädmärkena såsom Gucci och Mickle Kors... Jag har sagt till henne och frågat varför hon exempelvis inte vill ha en Mickle Kors väska, men hon vill inte. Inga klänningar, ingenting. Jag tog henne till Mickle Kors butiken i Spanien när vi var där så hon kunde köpa en snygg klänning till min brors bröllop-inte ens då ville hon. Asså ja fattar inte varför hon säger nej för. Det är ju jag som betalar!

• Svar på tråden Min fru köper fula kläder
  • Anonym (Fula kläder)

Ni är svartsjuka

• LaLola
    Anonym (Fula kläder) skrev 2015-06-03 17:19:20 följande:

Ni är svartsjuka

Tror att du menar avundsjuka....

Och du tycker att det ska bli skönt med sommarlov snart eller?
  • taquine
    Anonym (Fula kläder) skrev 2015-06-03 17:19:22 följande:

Ni är svartsjuka

Ok, på vad är vi svartsjuka"(inte AVUNDsjuka då?) Att din fru köper fula kläder istället för märkeskläder ? ;)
    Goodness me
  • Brunhilde
    Anonym (Fula kläder) skrev 2015-06-03 17:19:22 följande:
    Ni är svartsjuka
    Ganska säker på att jag inte känner dig och således kan jag inte heller vara svartsjuk på varken dig eller din eventuella fru. 
  • Anonym (Fula kläder)
    taquine skrev 2015-06-03 17:25:11 följande:

Ok, på vad är vi svartsjuka"(inte AVUNDsjuka då?) Att din fru köper fula kläder istället för märkeskläder ? ;)

Vad brukar du ha på dig? Jag tre du klär dig sexigt
  • LauraPalmer

Somliga är tjuriga av bara fan. Tyvärr finns det inte så mycket att göra åt det. Min man är så himla snygg i en fin skjorta och en välsittande kavaj till, men nä. Det spelar ingen roll om vi ska på en tillställning där alla andra kommer att vara någorlunda uppklädda. Han ska prompt ha sina fula jeans och någon sliten t-shirt.

Men det är bara att acceptera. Han vill inte! Punkt slut. Vill han sticka ut på ett negativt sätt så varsågod. Vi sitter faktiskt inte ihop.

• lövet2

Hennes kläder angår väl inte dig? Om du klär dig som du vill, så klär hon sig som hon vill. Ni är ju båda vuxna, myndiga människor med fri vilja?

• Fjäril kär

din fru kanske nekar dina klädval för att DU har dålig smak? 

Hon kanske faktiskt tycker att Gucci och Michael Kors är dålig smak och hellre föredrar annat märke?  

• taquine
    Anonym (Fula kläder) skrev 2015-06-03 17:29:27 följande:
    Vad brukar du ha på dig? Jag tre du klär dig sexigt
    Det borde man fattat , tramsnissen är igång...
    Är det inte dags att växa upp ?
    Goodness me
  • Anonym (Stella McCartney)

Jag förstår din fru, du har ruskigt dålig smak.

Gucci och Michael Kors är fula kläder och gör bara tantkläder. Varför skulle din fru vilja ha sånt på sig? 

Svar på tråden Min fru köper fula kläder