Sälja benzo?
Hej!
Är det lagligt att sälja benzo?
Hej!
Är det lagligt att sälja benzo?
Men suck... Skriver man inte ordagrant så tror folk man är en idiot!!!!!! Jag har tatt medicin hela livet,är drygt 45-jag VET att det ska tilllbaks till Apoteket! Vet nästan en femåring!! Med "slänga" menade jag självklart slänga i betydelsen göra sig av med/ kasta bort pengarna. Trodde sannerligen inte det kunde missförstås.
JAG VET! Men detta är rc-benso, ej narkotikaklassade (än). De kommer bli det snart om jag har förstått det hela rätt.
Om du blir hög, hur många tar du då? Jag tar dem för min ångest och för att bli avslappnad, glad och lugn. Hög blir jag inte. Lite halvt flummig om jag tar många, men inte hög.
JAG VET! Men detta är rc-benso, ej narkotikaklassade (än). De kommer bli det snart om jag har förstått det hela rätt.
Om du blir hög, hur många tar du då? Jag tar dem för min ångest och för att bli avslappnad, glad och lugn. Hög blir jag inte. Lite halvt flummig om jag tar många, men inte hög.
Det beror på hur stor överdosen är
Xanor t ex har LD50 på 1220 mg/kg (och det är lågt räknat). Alltså 600 2mg stavar. Ska vi säga att du väger 70 kg? 600*70=42000 stavar. Nej jag vågar påstå att du inte ens har varit i närheten av att dö. Däcka är en annan sak man dör vanligtvis inte av att däcka på varken alkohol eller benso.