• Svar på tråden Sälja benzo?
  • todo nada
    Flärpen skrev 2015-06-05 21:43:53 följande:

Helt okej faktiskt. Har ätit dessa till och från i fyra år, mår sjukt bra av dem. Men jag slutade för några månader sedan eftersom jag anser att jag inte behöver dem längre.

Jag är helt säker på jag inte kommer få problem med biverkningar. De är legit.

Varför skulle du inte få det..?

Det är ingen tillverkare som tar något ansvar för det du stoppar i dig. Det är något som i första hand är till för att tillverkaren ska tjäna pengar, inte att tillverkaren vill hjälpa mänskligheten, det är cash och skulle något hända dig är du på sin höjd en obetydlig siffra i statistiken för dom som sprider sådan skit, Det finns ingen forskning knappt om dessa RC droger.

Dessutom eftersom dom behöver byta ingerediencer för jämnan för att kunna hålla det lagligt, skiter du verkligen i det eller är du bara "ung och odödlig" tror du..?

För fan, i all välmening, sluta stoppa i dig sånt om du inte är beredd att göra det med livet som insatts.
  • todo nada
    Anonym (Mlin) skrev 2015-06-05 21:47:58 följande:

Precis. Väldigt svårt att få i sig så mycket benzo att man kan dö. Du var bättre på matte än mig. ;)

Inte så svårt alls.

Ja, iaf inte för den 26 åriga tjejen i min hemstad som gick på fest och blev bjuden på RC skit. Hon somnade i festivalens säng, och begravdes en vecka senare eftersom hon aldrig mer vaknade.

En liten pojk på 3 år som blev moderslös den kvällen, och hon hade garanterat samma inställning som er..
  • todo nada
    todo nada skrev 2015-06-05 22:01:27 följande:

Inte så svårt alls.

Ja, iaf inte för den 26 åriga tjejen i min hemstad som gick på fest och blev bjuden på RC skit. Hon somnade i festivalens säng, och begravdes en vecka senare eftersom hon aldrig mer vaknade.

En liten pojk på 3 år som blev moderslös den kvällen, och hon hade garanterat samma inställning som er..

*fest ägarens säng
  • Flärpen
    todo nada skrev 2015-06-05 21:51:38 följande:
    Varför skulle du inte få det..?
    Det är ingen tillverkare som tar något ansvar för det du stoppar i dig. Det är något som i första hand är till för att tillverkaren ska tjäna pengar, inte att tillverkaren vill hjälpa mänskligheten, det är cash och skulle något hända dig är du på sin höjd en obetydlig siffra i statistiken för dom som sprider sådan skit, Det finns ingen forskning knappt om dessa RC droger.

Dessutom eftersom dom behöver byta ingerediencer för jämnan för att kunna hålla det lagligt, skiter du verkligen i det eller är du bara "ung och odödlig" tror du..?
    För fan, i all välmening, sluta stoppa i dig sånt om du inte är beredd att göra det med livet som insatts.
    Den benzon jag tar (tog) finns det mycket forskning om. Jag tar inte vad som helst och läser på innan jag köper något.
  • Flärpen
    Inte så svårt alls. smile1.gif
    Det är skillnad på benzo och rc. Legit benzo är nästan omöjligt att dö av.
    Antar att hon drack också?
  • todo nada
    Flärpen skrev 2015-06-05 22:11:05 följande:

Den benzon jag tar (tog) finns det mycket forskning om. Jag tar inte vad som helst och läser på innan jag köper något.

Vad för konkret forskning kring ämnena det innehåller menar du att det kan finnas när dom får byta ingredienser hela tiden?

Länka gärna till forskning om det finns..
  • Flärpen
    todo nada skrev 2015-06-05 22:17:17 följande:
    Vad för konkret forskning kring ämnena det innehåller menar du att det kan finnas när dom får byta ingredienser hela tiden?

Länka gärna till forskning om det finns..
    Jag kan länka i PM om du vill.
  • Anonym (olagligt)
    Inte så svårt alls.

Har du nån information om vad det var för RC hon tog? Vore intressant att höra.

Men generellt sett. Jag har ännu inte hört talas om några dödsfall från RC bensos. Samtliga dödsfall vad jag vet har antingen varit stimulanter eller fall där folk har fått fel produkt (t ex för några år sen när många som beställt någon substans fick bromo dragonfly istället, vilket är otroligt potent i låga doser så när de tog normal dos för den substans de trodde de köpt gick det illa). Därför som man ska vara försiktig med var man köper ifrån och även alltid testa en minimal dos för att se hur man reagerar.
  • todo nada
    Flärpen skrev 2015-06-05 22:22:07 följande:

Jag kan länka i PM om du vill.

Do it, alltid kul med kvällsläsning
  • todo nada
    Anonym (olagligt) skrev 2015-06-05 22:23:44 följande:

Har du nån information om vad det var för RC hon tog? Vore intressant att höra.

Men generellt sett. Jag har ännu inte hört talas om några dödsfall från RC bensos. Samtliga dödsfall vad jag vet har antingen varit stimulanter eller fall där folk har fått fel produkt (t ex för några år sen när många som beställt någon substans fick bromo dragonfly istället, vilket är otroligt potent i låga doser så när de tog normal dos för den substans de trodde de köpt gick det illa). Därför som man ska vara försiktig med var man köper ifrån och även alltid testa en minimal dos för att se hur man reagerar.

Nej, tyvärr vet jag inte det.. Hade jag gjort det hade jag nog tapetserat tråden med vilken typ det var..

Kände inte tjejen och håller inte till i sådana kretsar själv. Småstad där djungeltelegrafen går varm.
Svar på tråden Sälja benzo?