Sälja benzo?
Hej!
Är det lagligt att sälja benzo?
Hej!
Är det lagligt att sälja benzo?
Helt okej faktiskt. Har ätit dessa till och från i fyra år, mår sjukt bra av dem. Men jag slutade för några månader sedan eftersom jag anser att jag inte behöver dem längre.
Jag är helt säker på jag inte kommer få problem med biverkningar. De är legit.
Precis. Väldigt svårt att få i sig så mycket benzo att man kan dö. Du var bättre på matte än mig. ;)
Inte så svårt alls.
Ja, iaf inte för den 26 åriga tjejen i min hemstad som gick på fest och blev bjuden på RC skit. Hon somnade i festivalens säng, och begravdes en vecka senare eftersom hon aldrig mer vaknade.
En liten pojk på 3 år som blev moderslös den kvällen, och hon hade garanterat samma inställning som er..
Den benzon jag tar (tog) finns det mycket forskning om. Jag tar inte vad som helst och läser på innan jag köper något.
Jag kan länka i PM om du vill.
Har du nån information om vad det var för RC hon tog? Vore intressant att höra.
Men generellt sett. Jag har ännu inte hört talas om några dödsfall från RC bensos. Samtliga dödsfall vad jag vet har antingen varit stimulanter eller fall där folk har fått fel produkt (t ex för några år sen när många som beställt någon substans fick bromo dragonfly istället, vilket är otroligt potent i låga doser så när de tog normal dos för den substans de trodde de köpt gick det illa). Därför som man ska vara försiktig med var man köper ifrån och även alltid testa en minimal dos för att se hur man reagerar.