• Anonym (ts)

BH-problem

BH banden åker ALLTID ner. Det spelar ingen roll vilken storlek jag tar. Vad beror detta på tro? hur löser jag problemet?

• Svar på tråden BH-problem
  • Fia 28
    Anonym (ts) skrev 2015-06-22 19:31:44 följande:

Jag har dessutom olika stora bröst. Mitt större bröst hoppar alltid ur underifrån. Någon med samma problem?

Om det hoppar ut underifrån så låter det ju som du har för stor omkrets på bhn eller spänner banden alldeles för mycket.
  • Anonym (ts)
    Fia 28 skrev 2015-06-23 11:06:24 följande:
    Om det hoppar ut underifrån så låter det ju som du har för stor omkrets på bhn eller spänner banden alldeles för mycket.
    Jag har testat alla storlekar. Dom hoppar även ut ovanfrån.Är det så för er också?
  • Monkii
    Anonym (ts) skrev 2015-06-23 12:13:32 följande:
    Jag har testat alla storlekar. Dom hoppar även ut ovanfrån.Är det så för er också?
    Aldrig hänt mig. För liten kupa och för stor omkrets?
  • Mooomin
    Anonym (ts) skrev 2015-06-23 12:13:32 följande:
    Låter definitivt som för liten kupa! Jag gick länge runt med en DD-E kupa, trodde jag hade svårt att hitta modeller som passade bara, tills jag fick hjälp och den rätta storleken G-kupa. Hade jag aldrig trott då.. :)
  • Anonym (ts)
    Monkii skrev 2015-06-23 12:18:36 följande:
    Aldrig hänt mig. För liten kupa och för stor omkrets?
    har testat typ alla storlekar
  • Fia 28
    Anonym (ts) skrev 2015-06-23 12:37:17 följande:
    Kanske du borde minska omkretsen och även välja större kupa. Har aldrig nånsin varit med om att boobsen har hoppat ur kupan. 

Kanske du kunde gå till en specialbutik där de hjälper dej att plocka fram vilken storlek du ska ha?
  • Mooomin
    Anonym (ts) skrev 2015-06-23 12:37:17 följande:
    Gå till typ Twilfit eller nåt, och fråga om hjälp! Du behöver ju inte köpa bh:n där, men kan vara skönt att få reda på om det är storleken som krånglar eller vad.. :)
  • Anonym (Tjej)
    Haskel skrev 2015-06-22 19:46:46 följande:

Bandlös BH... problem solved 

Haha!
  • Anonym (ts)
    Fia 28 skrev 2015-06-23 12:45:32 följande:
    Kanske du borde minska omkretsen och även välja större kupa. Har aldrig nånsin varit med om att boobsen har hoppat ur kupan. 

Kanske du kunde gå till en specialbutik där de hjälper dej att plocka fram vilken storlek du ska ha?
    Vilken lyx att dom aldrig hoppat ur för dig.

tycker att det är pinsamt
  • Anonym (ts)
    Mooomin skrev 2015-06-23 12:53:01 följande:
    Gå till typ Twilfit eller nåt, och fråga om hjälp! Du behöver ju inte köpa bh:n där, men kan vara skönt att få reda på om det är storleken som krånglar eller vad.. :)
    är för blyg
Svar på tråden BH-problem