• Anonym (ts)

BH-problem

BH banden åker ALLTID ner. Det spelar ingen roll vilken storlek jag tar. Vad beror detta på tro? hur löser jag problemet?

• Svar på tråden BH-problem
  • Mooomin
    Anonym (ts) skrev 2015-06-23 12:58:48 följande:
    är för blyg
    Då får du leva med det där problemet då. Folk har kommit med massor av förslag. Varför starta en tråd om man inte är villig att hitta lösningar. Trött på dessa trådar med folk som skriver om ett problem men ingen lösning är bra, allt är negativt. Det låter som att du har fel stl varesig du säger att du har provat "typ alla stl" eller inte. Antigen försöker du hitta rätt stl själv, ta en mycket större än du tror, eller så köper du ett sånt där band som finns att ha mellan bh-banden. Då åker dom garanterat inte ner.
  • Monkii
    Anonym (ts) skrev 2015-06-23 12:37:17 följande:
    har testat typ alla storlekar
    Menar inte att bara storleken är fel, vissa bhkupor går ju liksom långt ner eller vad man ska säga. Jag har helst såna kupor som går högre upp, man kan ju inte ha urringat men det är bekvämare.
  • Anonym (ts)
    Monkii skrev 2015-06-23 13:40:21 följande:
    Menar inte att bara storleken är fel, vissa bhkupor går ju liksom långt ner eller vad man ska säga. Jag har helst såna kupor som går högre upp, man kan ju inte ha urringat men det är bekvämare.
    Okej. 

Jag tycker att det är obekvämt med bh. 
  • Fia 28
    Anonym (ts) skrev 2015-06-23 12:58:16 följande:
    Vilken lyx att dom aldrig hoppat ur för dig.

tycker att det är pinsamt
    Passa på och besök en underklädesaffär när du är i nån annan ort så är risken minimal att du känner nån där och aldrig behöver träffa dem igen.
  • Mooomin
    Anonym (ts) skrev 2015-06-23 13:52:20 följande:

Okej. 

Gå utan då. Eller köp sport bh eller top..
  • Haskel
    Okej. 

Där har du ju lösningen själv...skippa BHFlört

Minst lika bra som mitt tidigare förslagDrömmer
  • Monkii
    Okej. 

Det tyckte jag oxå när jag hade fel storlek.
  • Anonym (ts)
    Monkii skrev 2015-06-23 16:42:31 följande:
    Det tyckte jag oxå när jag hade fel storlek.
    Okej. 
  • Anonym (ts)

Vad tycker ni om h m`s bh:ar?

• Monkii
    Anonym (ts) skrev 2015-06-23 16:55:10 följande:

Vad tycker ni om h m`s bh:ar?

Helt värdelösa.
  • Anonym (ts)
    Monkii skrev 2015-06-23 17:32:45 följande:
    Helt värdelösa.
    utveckla gärna ditt svar
  • Monkii
    Anonym (ts) skrev 2015-06-23 17:39:08 följande:
    utveckla gärna ditt svar
    Dålig passform och dålig kvalite på materialet
  • Anonym (ts)
    Monkii skrev 2015-06-25 09:24:40 följande:
    Dålig passform och dålig kvalite på materialet
    ok. Gäller det typ lindex o kappahl också?
  • Monkii
    Anonym (ts) skrev 2015-06-25 09:29:29 följande:
    Personligen tycker jag inte att de är bra men det finns säkert många som hittar jättebra bhar där.
  • Fia 28
    Anonym (ts) skrev 2015-06-25 09:29:29 följande:
    Kappahls är helt ok så länge man inte tar de billigaste, Lindex modeller passar inte mina boobs. 
  • Starka

Har lite samma problem och har alltid haft. Har fått hjälp att hitta rätt storlek men banden är alltid för långa så jag köpte en liten plastgrej som håller ihop banden i ryggen. Funkar bra men man måste nästan ha hjälp att sätta dit den. Annars får man helt enkelt korta ner banden går hur bra som helst att sy själv för hand. Har gjort det i många år

• Starka

Nu när jag har läst allt så låter det verkligen som du skulle behöva få hjälp att hitta rätt storlek, det gör otrolig skillnad. Framför allt på komforten. Inget att vara blyg för, ta med en vän om det känns bättre

Ja gick runt med 95 g o tyckte bh va ett riktigt gissel men efter personalen på change hjälpte mig och jag fick veta att det va 80 J!! jag skulle ha så känns bh-n knappt förutom de där med banden då men som sagt lätt att fixa själv

Svar på tråden BH-problem