• Lilla Kockan

IVF SAHLGRENSKA HÖSTEN 2015

Hej!

Jag & min sambo ska efter 3 års ofrivillig barnlöshet (2 grav som slutat i MF) äntligen få påbörja IVF-behandling på Sahlgrenska i September.

Det hade varit väldigt roligt om fler tjejer därute är i samma stadie som vi & kanske vill stötta, gråta eller skratta ihop mitt i all förväntan!

Jag skapar gärna en liten intim Facebook-grupp där vi kan samlas några stycken och prata, kanske ev träffas och bli vänner "på riktigt"?

Hoppas på svar :) kram/Lilla kockan

• Svar på tråden IVF SAHLGRENSKA HÖSTEN 2015
  • HJohannesson
    Happyland skrev 2015-09-15 13:12:46 följande:

Hallå tjejer, hur går det för er?

Har varit på ÄP idag och fått 4 ägg. Nu är det bara att hoppas på att det blir nåt fint av dessa. Helst två.

Spännande !!! Insättning i morgon då? Kram
  • HJohannesson
    Happyland skrev 2015-09-17 09:23:58 följande:

Vår resa slutade här. Ingen återföring. Ingen befruktning.

Men nej :(
    Så tråkigt! Var det ert tredje försök?
  • Livetpapaus

Hej, vi ska göra vårat första ivf ni i oktober, med massa andra försök innan men behnadlingar. har precis startat en blogg . www.livetpapaus.wordpress.com

dom som vill får gärna kika in på min sida och skriva där med mig! söker efter andra att dela denna känslomässiga bergochdalbanan med <3

• Livetpapaus

Har  du fått startat någon minde facebook grupp ännu happyland?
    Vill gärna joina den isf!
    vi var med om samma sak i augusti som er, inget uttag ingen återföring . dom skickade hem oss '' och höll tummarna på det det ena ägget som blivit skulle ta sig '' men ikke som vanligt!

vi kör på igen! det ska väl ni med! se hela tiden framåt, inte bakåt, det ger aldrig något!
    oavsett hur jävla tufft det är

• Happyland

Nej, det här var tredje och sista försöket. Nu lämnar vi det här bakom oss. Har åldern emot mig och de landstingsfinansierade försöken slutade här. Lycka till ni andra och kram på er. <3

• HJohannesson
    Happyland skrev 2015-09-17 10:27:53 följande:

Nej, det här var tredje och sista försöket. Nu lämnar vi det här bakom oss. Har åldern emot mig och de landstingsfinansierade försöken slutade här. Lycka till ni andra och kram på er. <3

Tack !
    Lycka till med allt! Många Kramar
  • HJohannesson

Varför får jag inte mens så jag kan börja räkna ner tills jag ska börja spraya. Drygt!

Hur går det för er andra :)

• E23
    Happyland skrev 2015-09-17 10:27:53 följande:

Ledsen för er skull! Kram <3
Svar på tråden IVF SAHLGRENSKA HÖSTEN 2015