StarSpirit skrev 2015-07-09 21:51:40 följande:
Hej. Jag vill gärna vara med och skriva lite här ? Jag och min sambo är på gång med vårat första barn. Det har varit lite jobbigt då jag är Reumatiker så mycket medicin att sluta med och annat att fundera på. Vet precis när jag får min ägglossning direkt efter mensen som sluta den 21 juni, vi har bara testat 1 ggn så första försöket och idag har jag BIM 9/7 och ingen tendens till mens, min mens börjar alltid lite smått dagarna innan. Känner mig lite konstig i det området men inte som mensvärk sen så kissar jag en massor ???? så kanske är något. Funderar på att göra ett test på lördag, min sambo och jag ska på 2 års dejt som vi firade i måndags, vore kul att fira något mer ? så spännande fast allt har varit väldigt planerat ? Ålder kan ni oxå få veta ???? fyller 28 i år ? Kram alla ?
Har haft det lite lika dant med medicinerna.
Jag va med om en olycka för 6år sedan och skadade nacken rätt illa. Så har gått på jätte många olika starka mediciner varje dag sen dess. Tog mig 1år att trappa ut alla. Så dom sista medicinerna tog jag i april. Så vi är inne på försök nr 2 nu:) Kämpa på:D