• E87

BIM 15-25 Juli 2015

Nu är mensen äntligen över och ett första försök till syskon kan börja, som jag har längtat. ÄL runt 8/7 och BIM 20/7.

Jag hoppas att fler med BIM under senare halvan an juli vill samlas här :) 

Jag är 27 år, ny gift och har en dotter på 1,5 år.

Välkommen hit :) 

• Svar på tråden BIM 15-25 Juli 2015
  • QueenS
    m2b skrev 2015-07-08 22:04:38 följande:

Onsdag blir då äl+11?? Många som plussar äl+10 (i alla fall på familjeliv ;) ). Själv har jg aldrig plussat så tidigt men kommer säkert ändå ta ett äl+10. Har flera st hemma redan, från testlagret. RFSUs har jag inte läst så bra om så dem skippar jag. Har även cb digitala hemma, men väntar med dem till man ser något på testlgrets!

Jo det kanske skulle gå på onsdag, men ska verkligen försöka hålla ut så att finns en större chans att se ett plus Men det kommer bli svårt ;)
  • Heavenlie

Är på ÄL +6, BIM-5 idag. Har alltså BIM på tisdag. Ska försöka hålla ut tills söndag med att testa, svårt när man är så sjukt nyfiken! :) Har massa symptom (precis som förra månaden och gången innan det när jag bevisligen inte var gravid) men förutom ömma bröst och molvärk i magen kan jag lägga till Vansinnigt dåligt humör denna gången. Får snart se om det är grav symptom eller bara jag som är surkärring ;)

• Heavenlie

Jäkla tur att jag testade med ÄL stickor denna gången förresten, för det visade sig att jag hade LF på bara 10-11 dagar så vi var nog för tidigt ute och missade ÄL de andra månaderna! Men nu visade CB tydlig glad gubbe på BIM -12 så då borde ju ÄL kommit typ dagen efter. Har inga ÄL känningar så tur att stickorna finns mao :)

• Anonym (Nr 3)
    Heavenlie skrev 2015-07-09 19:29:35 följande:

Är på ÄL +6, BIM-5 idag. Har alltså BIM på tisdag. Ska försöka hålla ut tills söndag med att testa, svårt när man är så sjukt nyfiken! :) Har massa symptom (precis som förra månaden och gången innan det när jag bevisligen inte var gravid) men förutom ömma bröst och molvärk i magen kan jag lägga till Vansinnigt dåligt humör denna gången. Får snart se om det är grav symptom eller bara jag som är surkärring ;)

Vad kul, då har vi bim samtidigt! Jag ställer o kan in mig på att testa på söndag men lär nog fortsätta göra det innan ändå! Hahaha
  • StarSpirit

Hej. Jag vill gärna vara med och skriva lite här ? Jag och min sambo är på gång med vårat första barn. Det har varit lite jobbigt då jag är Reumatiker så mycket medicin att sluta med och annat att fundera på. Vet precis när jag får min ägglossning direkt efter mensen som sluta den 21 juni, vi har bara testat 1 ggn så första försöket och idag har jag BIM 9/7 och ingen tendens till mens, min mens börjar alltid lite smått dagarna innan. Känner mig lite konstig i det området men inte som mensvärk sen så kissar jag en massor ???? så kanske är något. Funderar på att göra ett test på lördag, min sambo och jag ska på 2 års dejt som vi firade i måndags, vore kul att fira något mer ? så spännande fast allt har varit väldigt planerat ? Ålder kan ni oxå få veta ???? fyller 28 i år ? Kram alla ?

• fruhjortsberg

BIM -10 idag och har sjukt ont i brösten... haftni ett par dagar. Igår fick jag en illamåendeattack som gick över när jag åt, samt et sjujäkla humör... och en svullen mage...spännande! :)

• NiHa
    StarSpirit skrev 2015-07-09 21:51:40 följande:

Hej. Jag vill gärna vara med och skriva lite här ? Jag och min sambo är på gång med vårat första barn. Det har varit lite jobbigt då jag är Reumatiker så mycket medicin att sluta med och annat att fundera på. Vet precis när jag får min ägglossning direkt efter mensen som sluta den 21 juni, vi har bara testat 1 ggn så första försöket och idag har jag BIM 9/7 och ingen tendens till mens, min mens börjar alltid lite smått dagarna innan. Känner mig lite konstig i det området men inte som mensvärk sen så kissar jag en massor ???? så kanske är något. Funderar på att göra ett test på lördag, min sambo och jag ska på 2 års dejt som vi firade i måndags, vore kul att fira något mer ? så spännande fast allt har varit väldigt planerat ? Ålder kan ni oxå få veta ???? fyller 28 i år ? Kram alla ?

Har haft det lite lika dant med medicinerna.
    Jag va med om en olycka för 6år sedan och skadade nacken rätt illa. Så har gått på jätte många olika starka mediciner varje dag sen dess. Tog mig 1år att trappa ut alla. Så dom sista medicinerna tog jag i april. Så vi är inne på försök nr 2 nu:) Kämpa på:D
  • StarSpirit
    NiHa skrev 2015-07-09 22:32:47 följande:

Har haft det lite lika dant med medicinerna.

Jag va med om en olycka för 6år sedan och skadade nacken rätt illa. Så har gått på jätte många olika starka mediciner varje dag sen dess. Tog mig 1år att trappa ut alla. Så dom sista medicinerna tog jag i april. Så vi är inne på försök nr 2 nu:) Kämpa på:D

Tagit 6 månader att få ur mig alla cellgifter och de känns nu men jag bara tänker på det positiva man får ut av det hela. Så man hoppas verkligen att allt gå för sig :) good luck i säng halmen ;)
  • NiHa
    StarSpirit skrev 2015-07-09 22:53:10 följande:
    Tagit 6 månader att få ur mig alla cellgifter och de känns nu men jag bara tänker på det positiva man får ut av det hela. Så man hoppas verkligen att allt gå för sig :) good luck i säng halmen ;)
    Ja det förstår jag, men som du skrev man får försöka tänka på det positiva:) Desamma;p
Svar på tråden BIM 15-25 Juli 2015