Anonym (52 mil) skrev 2015-09-08 16:55:45 följande:
AG: Hur har det gått för dig?
För mig så börjar jag komna in i rutiner i min nya "stad". Dock saknar jag såklart mina vänner å storstadslivet. Men jag är lycklig här tillsammans ned min underbara karl! ????
Åkte hem efter två månader (början av augusti) för att gå på en begravning och stannade tre veckor. "Hemma" stöttar alla mig när jag är här medans pojkvännen tyckte att jag snart skulle komma tillbaka. Vi pratade i telefon varje dag som vi var ifrån varandra och då hade det varit skönt om han inte hade stressat mig att snart åka tillbaka till honom igen.
Nu har jag varit här i tre veckor och är på ruta ett med dålig sömn, känner mig otillräcklig osv. MEN! Jag ska på jobbintervju i övermorgon på ett äldreboende och jag håller faktiskt tummarna för att det går vägen så att jag får komma ut lite och träffa folk! Har också gått med i en gospelkör och det är jätteroligt! Men jag längtar tillbaka till familjen och jag skriver varje dag med mamma och några gånger i veckan med min lillasyster.
Jag och min pojkvän ska snart flytta till en liten stuga någon kilometer bort (fortfarande i samma by) och det kan bli bra för oss båda. Vi får ta mer ansvar och det kommer kännas som att vi bor ihop på riktigt då :)
Jättegulligt av dig att du har tänkt på mig! Det värmer verkligen!