Inlägg från: Tokfrans |Visa alla inlägg
  • Tokfrans

Jag tror att jag såg en pedofil i helgen

"världen är tuff" är de din ursäkt att en ev våldtäkt kan ske och du kunde kanske hindrat de? jobbig tanke va?

• Tokfrans
    Anonym (nn) skrev 2015-06-23 12:43:29 följande:
    Det finns i sådana fall andra vittnen som kan slå larm.
    bra tanke....Kräks
  • Tokfrans
    Anonym (nn) skrev 2015-06-23 12:48:22 följande:
    Någon annan kan se någonting mer anmärkningsvärt som leder till att polisen i sin tur agerar. Du vill inte förstå det jag skrivit, att det jag såg var en fråga om det ens var ett övergrepp.
    förstår mycket väl, du såg nått off mellan en karl och ett barn, på ett sätt som kan tolkas som ett övergrepp som du själv sa, men gjorde inget. 

De säger mig att du som person är antagligen rädd för att konfrontera han eller?

Jag som mamma och även våldtagen som barn själv, om jag hade sett ett barn bli tagen på, på ett sätt som man inte vanligen gör, klart som fan man går fram och kollar så allt står rätt till. Hade inte ändrat mig om den tanken.

De är sådana som du (tack vare tankesättet), som låter de hända. Tyvärr.
  • Tokfrans
    Anonym (nn) skrev 2015-06-23 17:37:09 följande:
    Jag ger dig ledtrådar, men du vill inte se.
    vadå ledtrådar? ska man gissa? xD
  • Tokfrans
    Anonym (nn) skrev 2015-06-23 20:43:32 följande:
    Aningar räcker inte för mig om jag ska agera kraftfullt.
    haha ja vi har märkt detta ;)
  • Tokfrans
    Anonym (nn) skrev 2015-06-23 20:51:33 följande:
    Jag väntar mig ingen räddning, men jag kan ändå rädda andra om jag väljer att göra det.
    rädda?
    stå upp för barnet pratar (.?) om. Vet du vart de innebär?
  • Tokfrans
    Anonym (nn) skrev 2015-06-23 21:00:47 följande:
    Det är i stort sett samma sak är de inte.
    Du har fått svar nu, men du nöjer dig inte.
    haha varför ska jag nöja mig, räkna med mer, du starta skiten
  • Tokfrans
    Anonym (nn) skrev 2015-06-24 09:32:48 följande:
    Riktigt så enkelt är det inte. Jag tycker att det är nästan skamligt att ni inte kan se sakfrågan och argumentera som vuxna alternativt visa någon slags omtanke i tanke på hemskt det är och kan vara att se någonting så vidrigt hända.
     yeeee vi är skamliga som hade valt att GÅ fram till dom, medans du går där ifrån med en känsla som inte stämmer och startar en tråd och vägrar svara på frågor, så du är nog den skamliga av oss alla här just nu och definitivt inte mognaste.

Antar att själva akten måste ske för att du ska agera.
  • Tokfrans
    Anonym (nn) skrev 2015-06-24 09:58:09 följande:
    Hade det varit tydligt ett övergrepp hade jag som sagt naturligtvis agerat annorlunda.
    Du vet, du gör de inte bättre för dig att tro att du är över oss alla andra när man märker klart och tydligt att du är inte (förlåt om detta låter elakt) inte färdigväxt i hjärnan.

Läs här nu och tänk.
    Du ser nått som inte stämmer mellan ett barn och en vuxen karl, du får den känslan, men väljer att kolla bort -fine inte bästa beslutet.
    Men sen går in hit, startar tråden, ger inte hela historien, folk undrar och frågar, men du vägrar svara och beter dig rent ut sagt som en trotsig 16 åring men säger till oss som jag vet är betydligt mycket äldre än dig att vi ska bete oss vuxet?! du anar inte hur skrattretande detta är Skål
Svar på tråden Jag tror att jag såg en pedofil i helgen