Anonym (Lina) skrev 2015-06-24 10:42:18 följande:
Jag misstänker att min killkompis dras till unga barn särskilt små flickor från 0-5 år. En gång utan någon misstanke då skulle jag låna hans telefon för och hitta en bild jag ville ha till min telefon och det var då jag först såg det hela hans mobil var full av små flickor i bikini, nakna .. alltså det var typ vanliga bilder som vi skulle fota på våra barn men eftersom min killkompis inte har barn så tyckte jag det var märkligt. Vissa bilder var mer modellbilder dock, som om barnet gjorde reklam för en bikini åt en tidning. Jag vågade fråga honom vem det var på alla bilder.. för det var väldigt många.
Han sa - det är mina kusiner sen blev han arg och ville inte prata mer fast känns omöjligt och ha så många olika kusiner och som dessutom gör modelljobb. Jag ska inte dömma han men jag vet att han inte har så många kusiner.
På instagram följer han säkert ett 100 tal konton som visar bilder på nakna barn även barn som tävlar i någon sport i väldigt korta kläder. Han verkar vara väldigt öppen med det.
Hur jag vet det är för jag varit orolig så jag har kollat upp det efter det frågade jag honom igen. Visste inte hur fan jag skulle fråga?
Gillar du barn??? eh.
Jag frågade något sådant tror jag..
Han sa '' Ja dom är så söta. ''. Det blev rätt akward.. för jag visste inte hur jag skulle fråga. Han har tjatat på mig när jag och min sambo ska skaffa barn och att han jättegärna är barnvakt..
Vet inte vad jag ska tro. Det är kanske normalt och ha bilder på andra barn i sin telefon ? Kanske överdriver jag. Han är 23 år gammal.
Låter mer som en varning ja. Men att han tjatar på er ang barn och så, han kanske bara älskar barn rent generellt men dom naken bilderna på barn osv, inte ok..
Låter som ett Dr Phil avsnitt jag sätt, eller påminner iaf. Handla om en mamma och hennes 5-6 åring som tävlar i skönhetstävlingar och män hade tagit hem bilder på barnet från mammans facebook och lagt ut på internet (vuxen sida) så vuxna karlar runka av till... Internet gör nog mer skada än nytta ibland.