• Anonym (Mannen)

Hittade dildo

Igår när jag skulle slänga in några kläder i min frus garderob såg det lite stökigt ut längst ner så jag skulle rätta till kläderna lite. Men hittade då en låda som såg ut som nån typ av sminklåda. Blev lite nyfiken bara på vad det var så jag skulle öppna och kolla. Fick en chock då jag hittade en stor svart dildo och då menar jag verkligen stor. Den var säkert över 30 cm och greppa runt den kunde man ju glömma.

Först blev jag lite sårad då jag inte är i närheten av storleken själv men samtidigt upphetsad. Använder hon den här och fantiserar om stora i hemlighet. Hon har alltid sagt att hon inte gillar stora, men detta verkar ju tyda på nåt annat.

Jag har ju frågat henne förut om hon skulle vilja ha en dildo, men alltid har hon förnekat med att det skulle hon aldrig vilja ha och nåt sånt har hon aldrig haft. Så jag vågar ju inte nämna nåt om detta till henne.

Men just nu är jag grymt sugen på att komma på henne med den. För vad tror ni? Använder hon den? Vad gör hon med den? Min fantasi flyger runt hej vilt nu :)

Någon tjej som har erfarenhet här om att smyga med sina sexleksaker?

• Svar på tråden Hittade dildo
  • Hamburgartjuven

Nej det känns bara löjligt att du inte ska närma dig frågan. Man ska njuta tillsammans och av varandra. Hon döljer detta säkert av anledningar som är fel (du skulle fördöma, det känns pinsam och perverst etc) och att dölja sin sexualitet för sin man av sådana anledningar ser jag inte att det kan komma ngt gott ur.

• Anonym (Frun)
    Johan Ason skrev 2015-06-30 12:07:43 följande:

Omtänksam!

Fick du se honom använda den?

Japp och han gillar den . Men älskar mig ????
  • Anders 386
    Anonym (Frun) skrev 2015-07-01 23:25:24 följande:
    Japp och han gillar den . Men älskar mig ????
    Risken är väl obefintlig att någon skulle välja en sexleksak hellre än att ha sex med sin partner?  Det är liksom olika behov. Jag tror många kan få en intensivare orgasm av en sexleksak än med sin partner - men sex handlar ju långt ifrån bara om orgasm.

Min rent fysiskt häftigaste orgasm har jag nog fått av en "Magic Wand", men jag väljer ju mycket hellre sex med min  fru och en relativt skön orgasm.
    Och jag skulle kunna tänka mig att jag kan hitta en lösfitta som är tightare och skönare än min fru, men jag har inte ens brytt mig om att skaffa en eftersom sexet med min fru har helt andra dimensioner.
  • Anonym (Frun)
    Anders 386 skrev 2015-07-02 08:53:18 följande:

Risken är väl obefintlig att någon skulle välja en sexleksak hellre än att ha sex med sin partner?  Det är liksom olika behov. Jag tror många kan få en intensivare orgasm av en sexleksak än med sin partner - men sex handlar ju långt ifrån bara om orgasm.

Min rent fysiskt häftigaste orgasm har jag nog fått av en "Magic Wand", men jag väljer ju mycket hellre sex med min  fru och en relativt skön orgasm.

Och jag skulle kunna tänka mig att jag kan hitta en lösfitta som är tightare och skönare än min fru, men jag har inte ens brytt mig om att skaffa en eftersom sexet med min fru har helt andra dimensioner.

Exakt samma säger min man . Det vi två har är sex närhet kärlek mm . Ett hjälpmedel är bara en utlösning
  • Fjäril Vingad

Ser ingen orsak till att dölja att jag använder leksaker ibland. Nu är det iofs han jag bor med som köpt de flesta av mina, och han njuter av att se mig använda dem också, så här har vi inga såna problem.

• Anders 386

Men jag misstänker att min fru skulle ha svårt att använda sexleksaker på egen hand. Hon har nån knepig inställning som jag inte förstått. Hon ska liksom "låtsas" som att det enda sex hon vill ha är det sexet jag ger henne, hon vill liksom inte se att det finns annan sex än det som sker mellan oss. Det är liksom ett kvitto på att vi har bra sex. Jag har aldrig riktigt fattat det där. Men det kan vara så att själva orgasmen inte är så viktig för henne - sex är mera känslomässigt och att hon njuter av min åtrå till henne. Hon blir bekräftad som kvinna och känner sig attraktiv.
    Vi är väldigt osynkade i synen på sex - Jag driver på och försöker utveckla, och hon nästan bromsar utvecklingen. Men det funkar iaf någotsånär... 

Själv har jag ett sexliv med henne och ett sexliv för mig själv där jag testar både det ena och det andra.

• Anonym (Odlid)

Ett gyllene läge att använda leksaken/erna tillsammans då om så önskas och eller föreslå om ni skall titta efter någon...eller varför inte överraska med något du finner intressant!? :)

• Petteri J
    Anonym (Mannen) skrev 2015-06-25 15:28:44 följande:

Igår när jag skulle slänga in några kläder i min frus garderob såg det lite stökigt ut längst ner så jag skulle rätta till kläderna lite. Men hittade då en låda som såg ut som nån typ av sminklåda. Blev lite nyfiken bara på vad det var så jag skulle öppna och kolla. Fick en chock då jag hittade en stor svart dildo och då menar jag verkligen stor. Den var säkert över 30 cm och greppa runt den kunde man ju glömma.

Först blev jag lite sårad då jag inte är i närheten av storleken själv men samtidigt upphetsad. Använder hon den här och fantiserar om stora i hemlighet. Hon har alltid sagt att hon inte gillar stora, men detta verkar ju tyda på nåt annat.

Jag har ju frågat henne förut om hon skulle vilja ha en dildo, men alltid har hon förnekat med att det skulle hon aldrig vilja ha och nåt sånt har hon aldrig haft. Så jag vågar ju inte nämna nåt om detta till henne.

Men just nu är jag grymt sugen på att komma på henne med den. För vad tror ni? Använder hon den? Vad gör hon med den? Min fantasi flyger runt hej vilt nu :)

Någon tjej som har erfarenhet här om att smyga med sina sexleksaker?

Det kan ju vara så att hon har en älskare som gillar att använda dildos tillsammans med henne?

www.svenskaresebloggen.wordpress.com
Svar på tråden Hittade dildo