• Anonym (Mannen)

Hittade dildo

Igår när jag skulle slänga in några kläder i min frus garderob såg det lite stökigt ut längst ner så jag skulle rätta till kläderna lite. Men hittade då en låda som såg ut som nån typ av sminklåda. Blev lite nyfiken bara på vad det var så jag skulle öppna och kolla. Fick en chock då jag hittade en stor svart dildo och då menar jag verkligen stor. Den var säkert över 30 cm och greppa runt den kunde man ju glömma.

Först blev jag lite sårad då jag inte är i närheten av storleken själv men samtidigt upphetsad. Använder hon den här och fantiserar om stora i hemlighet. Hon har alltid sagt att hon inte gillar stora, men detta verkar ju tyda på nåt annat.

Jag har ju frågat henne förut om hon skulle vilja ha en dildo, men alltid har hon förnekat med att det skulle hon aldrig vilja ha och nåt sånt har hon aldrig haft. Så jag vågar ju inte nämna nåt om detta till henne.

Men just nu är jag grymt sugen på att komma på henne med den. För vad tror ni? Använder hon den? Vad gör hon med den? Min fantasi flyger runt hej vilt nu :)

Någon tjej som har erfarenhet här om att smyga med sina sexleksaker?

• Svar på tråden Hittade dildo
  • Pussan
    PrimitivMan skrev 2015-08-05 18:51:18 följande:

En kvinna kan gilla stora leksaker utan för den skull vilja ha jättekukar. 

Om du och din fru har kommunikation vad gäller sex så kan du väl typ ta upp att du fantiserar om att hon skall leka med en riktigt stor dildo. El något liknande

Helt rätt. För mig i alla fall. Storleken har absolut noll betydelse. När man knullar alltså, då är det vem och hur och hur länge som är väsentligt. Däremot när jag fantiserar eller onanerar då är stort=bäst.
    Det är rätt enkelt, knullar man så är njutningen mycket mental, man är kåt på partnern och njuter av honom. Onanerar man så är det 100% fysiskt, slasken (nytt ord som jag lärde mig i en annan tråd) ska fyllas ut, vibrera, få vad den tål helt enkelt.
    Det är två helt olika saker.
  • Anonym (beauty)
    Anonym (Mannen) skrev 2015-08-05 15:33:04 följande:

Har lärt mig att uppskatta det hela väldigt mycket. Älskar när hon använder den utan mig. Det tänder mig jätte mycket. Jag har märkt flera gånger att hon använder den, tom när jag är hemma nu. Hon tror jag sover. Så jag vågar inte avslöja att jag vet nåt än. Enda problemet som jag ser det är att vi inte har sex med varandra just nu. Hon med dildon och jag fantiserandes om att hon använder den. 

Kul, att dildon visade sig kunna tillföra något i båda ers sexliv.
    Varför inte låta den få en större plats, genom att prata om det och leka med den båda två, 
    En dildo blir ju som en extra kuk, bara fantasin sätter gränserna. 
    Något jag tycker väldigt mycket om, är att bli rakad, på gammaldags sätt med rakhyvel och skum.
    Då gäller det att ligga helt still så han inte råkar göra mig illa för att jag vrider på mig, 
    Då kan jag inte göra annat än fokusera på njutningen i det han gör.
    Då händer det att han använder en dildo på mig, långsamt det är sååå läckert.
    Lägg sen på en ögonbindel på mig, så är det himmelskt.
    När man tar bort ett sinne så förstärks dom andra, då blir känslan desto intensivare.
    Bara ett litet tips från mig. Solig
  • Anonym (Mannen)
    Pussan skrev 2015-08-06 22:30:28 följande:
    Helt rätt. För mig i alla fall. Storleken har absolut noll betydelse. När man knullar alltså, då är det vem och hur och hur länge som är väsentligt. Däremot när jag fantiserar eller onanerar då är stort=bäst.
    Det är rätt enkelt, knullar man så är njutningen mycket mental, man är kåt på partnern och njuter av honom. Onanerar man så är det 100% fysiskt, slasken (nytt ord som jag lärde mig i en annan tråd) ska fyllas ut, vibrera, få vad den tål helt enkelt.
    Häftigt skrivet!

Tror det är mycket detta som gör det trevligt. Veta att hon vill ha mer än bara mig liksom. Att "slasken" får sitt också.
  • Anonym (Mannen)

Finns det mer tjejer som gillar stora dildos, alt fist?

• Anonym (Killen)
    Anonym (Mannen) skrev 2015-08-05 15:33:04 följande:

Har lärt mig att uppskatta det hela väldigt mycket. Älskar när hon använder den utan mig. Det tänder mig jätte mycket. Jag har märkt flera gånger att hon använder den, tom när jag är hemma nu. Hon tror jag sover. Så jag vågar inte avslöja att jag vet nåt än. Enda problemet som jag ser det är att vi inte har sex med varandra just nu. Hon med dildon och jag fantiserandes om att hon använder den. 

Coolt, att hon har sex med dildon och du med dig själv tänkandes på henne ha sex med dildon. Win win. :)

Skulle vilja se min tjej med en stor dildo med utan att hon vet om att jag ser henne. Att hon ger "slasken" vad den tål..
  • Anonym (Killen)
    Pussan skrev 2015-08-06 22:30:28 följande:

Storleken HAR betydelse alltså. ;)
  • Anonym (Lal)

Skön trolltråd. 30cm omkrets är ungefär som en manlig otränad överarm.

• Anonym (Mannen)
    Anonym (Lal) skrev 2015-12-23 13:26:02 följande:

Skön trolltråd. 30cm omkrets är ungefär som en manlig otränad överarm.

30 cm lång...inte omkrets! :)
  • Anonym (Killens dick, alltid!)

Antagligen har hon sagt att hon inte gillar stora kukar för att inte såra dig.

Jag bad tom min kille precis att göra en dildo kopia av hans kuk, så jag smyger ej med det ;)

• Pussan
    Anonym (Killen) skrev 2015-12-23 13:05:42 följande:
    Storleken HAR betydelse alltså. ;)
    Du läste alltså inte mitt inlägg innan du citerade
Svar på tråden Hittade dildo