• Anonym (Mannen)

Hittade dildo

Igår när jag skulle slänga in några kläder i min frus garderob såg det lite stökigt ut längst ner så jag skulle rätta till kläderna lite. Men hittade då en låda som såg ut som nån typ av sminklåda. Blev lite nyfiken bara på vad det var så jag skulle öppna och kolla. Fick en chock då jag hittade en stor svart dildo och då menar jag verkligen stor. Den var säkert över 30 cm och greppa runt den kunde man ju glömma.

Först blev jag lite sårad då jag inte är i närheten av storleken själv men samtidigt upphetsad. Använder hon den här och fantiserar om stora i hemlighet. Hon har alltid sagt att hon inte gillar stora, men detta verkar ju tyda på nåt annat.

Jag har ju frågat henne förut om hon skulle vilja ha en dildo, men alltid har hon förnekat med att det skulle hon aldrig vilja ha och nåt sånt har hon aldrig haft. Så jag vågar ju inte nämna nåt om detta till henne.

Men just nu är jag grymt sugen på att komma på henne med den. För vad tror ni? Använder hon den? Vad gör hon med den? Min fantasi flyger runt hej vilt nu :)

Någon tjej som har erfarenhet här om att smyga med sina sexleksaker?

• Svar på tråden Hittade dildo
  • Anonym (..)

Hade definitivt tagit upp det med tjejen och för att prata lite omvänt, jag hade frågat varför hon ljög mig rakt upp i ansiktet att hon inte ville testa dildo, varför hon inte berättade att hon redan hade en, känner hon inte tillit till mig som partner, känner hon sig inte tillfredsställd, älskar hon öht att vara med mig osv. Dvs, frågor som om de hade ställts av en tjej så hade hon troligen fått medhåll av flertalet här som nu istället värnar om hennes integritet och privatliv... ställ om din fråga ts.

• Anonym (Mannen)

Har lärt mig att uppskatta det hela väldigt mycket. Älskar när hon använder den utan mig. Det tänder mig jätte mycket. Jag har märkt flera gånger att hon använder den, tom när jag är hemma nu. Hon tror jag sover. Så jag vågar inte avslöja att jag vet nåt än. Enda problemet som jag ser det är att vi inte har sex med varandra just nu. Hon med dildon och jag fantiserandes om att hon använder den. 

• Anders 386
    Anonym (Mannen) skrev 2015-08-05 15:33:04 följande:

Har lärt mig att uppskatta det hela väldigt mycket. Älskar när hon använder den utan mig. Det tänder mig jätte mycket. Jag har märkt flera gånger att hon använder den, tom när jag är hemma nu. Hon tror jag sover. Så jag vågar inte avslöja att jag vet nåt än. Enda problemet som jag ser det är att vi inte har sex med varandra just nu. Hon med dildon och jag fantiserandes om att hon använder den. 

Häftigt! Jag förstår hur du funkar, skulle tända mig också. Fortsätt rapportera!
  • Anonym (Mannen)
    Anders 386 skrev 2015-08-05 15:57:25 följande:

Häftigt! Jag förstår hur du funkar, skulle tända mig också. Fortsätt rapportera!

Finns mycket att rapportera i ämnet :)
  • PrimitivMan
    Anonym (U) skrev 2015-06-26 10:51:59 följande:
    Ja, kallas soppoliser. Området får klagomål hela tiden att grejer kastas på fel plats.

Ingen fara. Så länge du kastar dildon i kärlet för plast så är det ok. Tänk dig sopfascisternas min när de ser en stor j-a dildo liggande där bland plastpåsar och annat. Säkert någon som kommer att sätta upp en arg lapp:

"Var vänlig och släng inte era gamla sexleksaker här. Det finns faktiskt sopstationer där man kan lämna sånt snusk. Tänk på barnen!"

Is sex dirty? Only if it's done right
  • PrimitivMan

En kvinna kan gilla stora leksaker utan för den skull vilja ha jättekukar. 

Om du och din fru har kommunikation vad gäller sex så kan du väl typ ta upp att du fantiserar om att hon skall leka med en riktigt stor dildo. El något liknande

Is sex dirty? Only if it's done right
  • Anonym (Mannen)
    PrimitivMan skrev 2015-08-05 18:51:18 följande:
    En kvinna kan gilla stora leksaker utan för den skull vilja ha jättekukar. 

Om du och din fru har kommunikation vad gäller sex så kan du väl typ ta upp att du fantiserar om att hon skall leka med en riktigt stor dildo. El något liknande
    Inte så dum tanke :)
  • uffe 2
    HäckHäxan skrev 2015-06-27 16:30:02 följande:

Det tänker jag inte berätta, men det hade gjort ondare och varit mer långvarigt.

I min värld frågar man om man undrar något, sen kan jag väl tycka att ingen jävel har med mitt privata sexliv att göra och att jag använder hur många dildos jag vill om jag så skulle vilja det utan att min partner har ett skit med det att göra.

Vore skit taskigt att göra illa din fru och kanske skada henne. Jag skulle prata med henne att jag vill använda dildo i hennes fitta när vi har sex, skulle hon vara intresserad och verka tända på de så ha henne med och väl ut en dildo tillsammans, sen är de bara att leka på så tror jag att de blir avdramatiserat och då borde ju hon själv inom snart framtid kanske självmant villa visa dig sin bjässe hon har i lådan;)

Men för guds skull skada henne inte med chili eller annat, hur många män kollar inte på porr och runkar kuken hela dagarna då frun är borta :)? Det handlar en hel del om att respektera den kvinnan man är med och att hon känner sig trygg med att dela sina innersta snuskiga fantasier med mannen utan att bli dömd :)
  • uffe 2
    Anders 386 skrev 2015-07-02 12:11:46 följande:

Men jag misstänker att min fru skulle ha svårt att använda sexleksaker på egen hand. Hon har nån knepig inställning som jag inte förstått. Hon ska liksom "låtsas" som att det enda sex hon vill ha är det sexet jag ger henne, hon vill liksom inte se att det finns annan sex än det som sker mellan oss. Det är liksom ett kvitto på att vi har bra sex. Jag har aldrig riktigt fattat det där. Men det kan vara så att själva orgasmen inte är så viktig för henne - sex är mera känslomässigt och att hon njuter av min åtrå till henne. Hon blir bekräftad som kvinna och känner sig attraktiv.

Vi är väldigt osynkade i synen på sex - Jag driver på och försöker utveckla, och hon nästan bromsar utvecklingen. Men det funkar iaf någotsånär... 

Själv har jag ett sexliv med henne och ett sexliv för mig själv där jag testar både det ena och det andra.

De kan ju kanske bero på att hon av respekt till dig som man och att hon älskar dig är rädd för att såra din manliga ego av att ha en så stor dildo. Men börja med att snacka sexlexsaker med henne och att du skulle vilja leka med en dildo i henne :)
Svar på tråden Hittade dildo