• Anonym (11/10)

    Jag är för vacker för att kunna fungera socialt.

    Jag är extremt vacker, rentav bländande vacker. Nu låter det som skryt men jag hade faktiskt hellre velat vara en tiopoängare istället för en elvapoängare, bortom den tiogradiga skala killar använder.

    Att vara så fantastiskt vacker som jag är ställer till problem. Jag vet aldrig om killar och män gillar mig för den jag är eller om de blivit förhäxade av min skönhet. Män och killar i alla åldrar tappar vettet i min närhet och de går inte att föra en normal konversation med dem. Detta har lett till att jag både är barnlös och nästan oskuld.

    Kvinnor hatar oftast mig, och de få som inte gör det till en början gör det sedan när de ser hur deras annars 110% trogna män blir som förbytta och dödligt förälskade i mig istället för dem. Det räcker att jag kommunicerar med någons man eller pojkvän i någon minut för att han skall bli kär i mig, oavsett ålder, oavsett vem det än är. Alla straighta män blir kära i mig.

    Så jag gömmer mig hemma, jag kan inte gå ut. Bara genom att gå utanför dörren kan jag med min skönhet orsaka gräl mellan äkta makar och tom. skilsmässor. Jag blir isolerad till att kommunicera med folk via internet, utan fotografier av mig. Ett enda foto kan räcka för att förstöra ett äktenskap eller att få en man helt besatt av mig.

    Jag försöker klä ner mig litegrann, visa mindre hud, slopa sminket, ha lösare kläder, vansköta håret...men skönheten lyser igenom ändå tyvärr. Jag försökte äta mig fet men allt som hände var att jag fick större byst och bak, vilket enbart förstärkte mitt utseende. Svälta mig vill jag absolut inte göra men jag kanske måste.

    Hjälp mig!

  • Svar på tråden Jag är för vacker för att kunna fungera socialt.
  • Anonym (1)

    Oj, jag vet inte vad som är intressantast. Om ts är sann eller ett troll, men om jag utgår ifrån att ts talar sanning..

    Tvivlar inte alls på att ts kan vara riktigt snygg, finns många som är riktigt snygga.

    Men ts problem handlar inte om att hon är snygg utan det beror garanterat på hennes personlighet att kvinnor hatar henne efter ha lärt känna henne, visst kan många killar säkert falla för henne men det beror som sagt isåfall mest på hur hon uppför sig. Finns så sjukt många som är så förbannat bekräftelsekåta och har ett behov av att vara älskad och dyrkad av alla, dom gör verkligen allt dom kan för att lyckas få som dom vill och sedan beklagar sig när karlar springer och trånar efter dom och som upptagna karlarna är mer intressant just för att bevisa att man är snyggare och bättre än deras partner. Sen att ts inte har någon verklighets uppfattning är skrämmande, inte en chans att alla karlar som bara ser ts på bild eller på gatan blir så kära att dom börjar staka ts eller får stånd bara av att kasta en blick på ts. Inte heller orsakar hennes blotta närvaro att par skiljer sig. Vem lämnar sin partner bara för en person man sett ett kort ögonblick?

    På jobbet har nog ts samma bekräftelsebehov som alltid att synas med och vara i centrum och smöra för alla karlar och se ner på kvinnorna skulle jag tro. Har träffat på flera sådan personer, dom sitter och tycker synd om sig själv för att kvinnor hatar dom och männen bara blir kära i dom hela tiden.

    Jag har faktiskt testat min teori på singlar, både snyggare och mer alldagliga män och det är super lätt om man bara gör rätt.

    Kan även tillägga att jag definitivt inte är snygg, inte ens medelmåtta utan rätt så ful och pojkaktig. Är för kort, platt och smal, ser mycket yngre ut än jag är men det är inte fördel.

    Viktigare är rätt personlighet, blick och väldigt inställsam, rolig och mjukt skämtsam och lite annat så kan man vrida huvudet av nästan vem man vill bara det är rätt typ av karl.

  • Anonym (OneFingerSalut)
    Anonym (1) skrev 2015-07-05 00:34:34 följande:

    Oj, jag vet inte vad som är intressantast. Om ts är sann eller ett troll, men om jag utgår ifrån att ts talar sanning..

    Tvivlar inte alls på att ts kan vara riktigt snygg, finns många som är riktigt snygga.

    Men ts problem handlar inte om att hon är snygg utan det beror garanterat på hennes personlighet att kvinnor hatar henne efter ha lärt känna henne, visst kan många killar säkert falla för henne men det beror som sagt isåfall mest på hur hon uppför sig. Finns så sjukt många som är så förbannat bekräftelsekåta och har ett behov av att vara älskad och dyrkad av alla, dom gör verkligen allt dom kan för att lyckas få som dom vill och sedan beklagar sig när karlar springer och trånar efter dom och som upptagna karlarna är mer intressant just för att bevisa att man är snyggare och bättre än deras partner. Sen att ts inte har någon verklighets uppfattning är skrämmande, inte en chans att alla karlar som bara ser ts på bild eller på gatan blir så kära att dom börjar staka ts eller får stånd bara av att kasta en blick på ts. Inte heller orsakar hennes blotta närvaro att par skiljer sig. Vem lämnar sin partner bara för en person man sett ett kort ögonblick?

    På jobbet har nog ts samma bekräftelsebehov som alltid att synas med och vara i centrum och smöra för alla karlar och se ner på kvinnorna skulle jag tro. Har träffat på flera sådan personer, dom sitter och tycker synd om sig själv för att kvinnor hatar dom och männen bara blir kära i dom hela tiden.

    Jag har faktiskt testat min teori på singlar, både snyggare och mer alldagliga män och det är super lätt om man bara gör rätt.

    Kan även tillägga att jag definitivt inte är snygg, inte ens medelmåtta utan rätt så ful och pojkaktig. Är för kort, platt och smal, ser mycket yngre ut än jag är men det är inte fördel.

    Viktigare är rätt personlighet, blick och väldigt inställsam, rolig och mjukt skämtsam och lite annat så kan man vrida huvudet av nästan vem man vill bara det är rätt typ av karl.


    Håller med, det är personligheten och sättet som folk reagerar på, en del kvinnor har ett väldigt förföriskt sätt, omedvetet eller ej och män kan reagera på det, omedvetet eller ej. Men man blir inte "kär" i ett foto av en vacker människa och lämnar sin fru som man vart gift med i 20 år bara därför. I så fall skulle väl inga äktenskap existera? Vi är ju som sagt omringade av bildsköna människor, och foton. TS dumförklarar ju alla män här.
  • Anonym (öh)
    Anonym (Jag) skrev 2015-07-05 23:30:52 följande:

    Kan vi inte bara sluta mata detta dumma troll???


    Ts behövernödvändigtvis inte vara ett troll.

    Det finns en massa människor som har problem med att relatera till andra och som inte förstår varför. Det skulle kunna vara så att ts är en sådan människa.

    Tycker faktiskt synd om henne. Det kan inte vara lätt att gå igenom livet "hatad" avandra och inte ens förstå varför.

    Om ts är sann skulle jag rekommendera henne att verkligen jobba med sin psykolog och komma till roten av sina problem.
  • Anonym (Jag)
    Anonym (öh) skrev 2015-07-06 02:50:45 följande:
    Ts behövernödvändigtvis inte vara ett troll.

    Det finns en massa människor som har problem med att relatera till andra och som inte förstår varför. Det skulle kunna vara så att ts är en sådan människa.

    Tycker faktiskt synd om henne. Det kan inte vara lätt att gå igenom livet "hatad" avandra och inte ens förstå varför.

    Om ts är sann skulle jag rekommendera henne att verkligen jobba med sin psykolog och komma till roten av sina problem.
    Tycker du detta låter som det är skrivet av en mentalt frisk människa:

    Kvinnor hatar oftast mig, och de få som inte gör det till en början gör det sedan när de ser hur deras annars 110% trogna män blir som förbytta och dödligt förälskade i mig istället för dem. Det räcker att jag kommunicerar med någons man eller pojkvän i någon minut för att han skall bli kär i mig, oavsett ålder, oavsett vem det än är. Alla straighta män blir kära i mig.

    Så jag gömmer mig hemma, jag kan inte gå ut. Bara genom att gå utanför dörren kan jag med min skönhet orsaka gräl mellan äkta makar och tom. skilsmässor. Jag blir isolerad till att kommunicera med folk via internet, utan fotografier av mig. Ett enda foto kan räcka för att förstöra ett äktenskap eller att få en man helt besatt av mig.

    Nä just det. Det bär alla tecken som troll brukar slänga sig med.
  • Anonym (öh)
    Anonym (Jag) skrev 2015-07-06 17:59:47 följande:

    Tycker du detta låter som det är skrivet av en mentalt frisk människa:

    Kvinnor hatar oftast mig, och de få som inte gör det till en början gör det sedan när de ser hur deras annars 110% trogna män blir som förbytta och dödligt förälskade i mig istället för dem. Det räcker att jag kommunicerar med någons man eller pojkvän i någon minut för att han skall bli kär i mig, oavsett ålder, oavsett vem det än är. Alla straighta män blir kära i mig.

    Så jag gömmer mig hemma, jag kan inte gå ut. Bara genom att gå utanför dörren kan jag med min skönhet orsaka gräl mellan äkta makar och tom. skilsmässor. Jag blir isolerad till att kommunicera med folk via internet, utan fotografier av mig. Ett enda foto kan räcka för att förstöra ett äktenskap eller att få en man helt besatt av mig.

    Nä just det. Det bär alla tecken som troll brukar slänga sig med.


    Det behöver inte vara så att det ÄR så som ts beskriver det utan det kan vara så ts UPPLEVER det.
  • taquine
    Anonym (öh) skrev 2015-07-06 18:49:26 följande:
    Det behöver inte vara så att det ÄR så som ts beskriver det utan det kan vara så ts UPPLEVER det.
    Då kan kanske KBT hjälpa ;) Nu tror jag inte på denna TS ,men varit med om de mest mediokra människor som upplever sig själv som undersköna . 
    Fast visst sitter det i betraktarens ögon vad man anser är skönhet , läste om de hundra vackraste människorna som som finns (hur det nu gått till ) och många var enligt mig skitfula .. Smaken är som sagt ..
    Goodness me
  • Anonym (Stine)

    Har två väninnor som är bländande/förhäxande vackra. Båda väldigt blyga och rara.. Men de har problem med killar. För killarna vill endast ha dem som troféer.. De har det kämpigt. :(

  • Anonym (tycker)

    Det finns även en hel del män som undviker kvinnor som är alltför vackra, eftersom det bara blir jobbigt och medför problem av olika slag. Många föredrar en alldaglig, ej iögonfallande kvinna som spelar mer i deras egen liga, särskilt när det gäller en långsiktig relation. Så visst finns det nackdelar för en kvinna med att vara för vacker.

  • Anonym (Jag)
    Anonym (öh) skrev 2015-07-06 18:49:26 följande:
    Det behöver inte vara så att det ÄR så som ts beskriver det utan det kan vara så ts UPPLEVER det.
    Visst men tänkt på språket. Ingen frisk människa uttrycker sig så. Antingen har vi att göra med en djup störd människa eller, mer troligt, ett troll som sitter och garvar åt alla tomtar som försöker analysera
  • Anonym (öh)
    Anonym (Jag) skrev 2015-07-06 22:52:26 följande:

    Visst men tänkt på språket. Ingen frisk människa uttrycker sig så. Antingen har vi att göra med en djup störd människa eller, mer troligt, ett troll som sitter och garvar åt alla tomtar som försöker analysera


    Kan vara ett troll. Kan lika gärna vara en individ med psykisk problematik.

    Människan är så funtad att hon gärna vill hitta en logisk förklaring till yttre händelser. Den här människan sprider drama vart hon än går. Hon upplever sig vara vacker också. Tada!! Har hon hittat en förklaring som verkar logisk för henne.
  • Anonym (Bå)
    Anonym (ettplusettärlikamedtre) skrev 2015-07-06 11:20:27 följande:

    Moahahaha....

    Hon är ordet desillusionerad personifierat


    Haha. Precis.

    Intressant sammanträffande att alla människor jag har träffat / sett som hade så här extremt höga tankar om sin skönhet var oftast fula / alldagliga.

    I första hand de som inte bara ansåg att de var fantastiskt vackra utan att alla andra var mycket fulare än dem...

    Det vore inte förvånande om TS var en double bagger... ;)
Svar på tråden Jag är för vacker för att kunna fungera socialt.