• Anonym (11/10)

Jag är för vacker för att kunna fungera socialt.

Jag är extremt vacker, rentav bländande vacker. Nu låter det som skryt men jag hade faktiskt hellre velat vara en tiopoängare istället för en elvapoängare, bortom den tiogradiga skala killar använder.

Att vara så fantastiskt vacker som jag är ställer till problem. Jag vet aldrig om killar och män gillar mig för den jag är eller om de blivit förhäxade av min skönhet. Män och killar i alla åldrar tappar vettet i min närhet och de går inte att föra en normal konversation med dem. Detta har lett till att jag både är barnlös och nästan oskuld.

Kvinnor hatar oftast mig, och de få som inte gör det till en början gör det sedan när de ser hur deras annars 110% trogna män blir som förbytta och dödligt förälskade i mig istället för dem. Det räcker att jag kommunicerar med någons man eller pojkvän i någon minut för att han skall bli kär i mig, oavsett ålder, oavsett vem det än är. Alla straighta män blir kära i mig.

Så jag gömmer mig hemma, jag kan inte gå ut. Bara genom att gå utanför dörren kan jag med min skönhet orsaka gräl mellan äkta makar och tom. skilsmässor. Jag blir isolerad till att kommunicera med folk via internet, utan fotografier av mig. Ett enda foto kan räcka för att förstöra ett äktenskap eller att få en man helt besatt av mig.

Jag försöker klä ner mig litegrann, visa mindre hud, slopa sminket, ha lösare kläder, vansköta håret...men skönheten lyser igenom ändå tyvärr. Jag försökte äta mig fet men allt som hände var att jag fick större byst och bak, vilket enbart förstärkte mitt utseende. Svälta mig vill jag absolut inte göra men jag kanske måste.

Hjälp mig!

• Svar på tråden Jag är för vacker för att kunna fungera socialt.
  • Zarch

Hehe, det är bra där Askungen.

Du har lyckats skapa en underhållande tråd iallafall.

• Captain Obvious

Du umgås med fel människor. Och jag har ingen aning om vilket umgänge som är rätt för dig, men jag skulle föredra att du börjar umgås i kretsar där utseende inte spelar någon roll. I dom konstnärliga kreativa kretsar jag rör mig i finns allt från modeller som bryr sig väldigt mycket om sitt utseende till rakade truckerflator som inte bryr sig ett skit. Poängen är att ingen jag umgås med skulle bli dömd för sitt utseende, utan för sina inre kvaliteter, och hur dom är som människor. Du får försöka hitta ett umgänge där folk bryr sig om hur du är som person, och inte hur du ser ut.

Eller varför inte bejaka ditt utseende och stå för din skönhet fullt ut? Stå för den du är och skit i vad folk har för åsikter om dig? Sök dig till ett sammanhang där din skönhet är en tillgång, och där du slipper bekymra dig för negativa konsekvenser. Mode, reklam, nöjesvärlden? Fronta ett band? Lär dig hur man vänder plattor och jobba som dj? Använd dina tillgångar där du har en fördel av dom, du vill ändå inte vara i sammanhang där det inte är det. Framförallt, sök dig till folk som inte är så pass ytliga att dom dömer dig för ditt utseende, du vill ändå inte umgås med sådana människor...

• puss

I hear you sister!! Folk fattar inte hur jobbigt det är. Och alla presenter man får...! Lika bra det, eftersom man inte kan jobba. Det blir kaos på alla arbetsplatser, i trafiken på vägen dit, alla på jobbet blir kära i en och vill skiljas.., suck va jobbigt.

• Anonym (Tjej)

Nu tror jag inte att denna tråd är sann men men..

Jag är också en vacker tjej som ofta får komplimanger, folk har lätt att bli kär i mig, män som kvinnor, men jag har det inte ett dugg svårt socialt snarare att jag spär på min vackra yttre med en underbar personlighet. Jag har också haft oturen att bästa vänners killar/män stött och flörtat med mig, då brukar jag disktet säga år dom på skarpen nån eller några gånger sen är det bra, dom får gärna kolla men där slutar det, varken jag eller mina vänner vill veta om det.

Så börja säg till på skarpen så ska du se att det ger sig!

• Anonym (e)
    Anonym (11/10) skrev 2015-07-02 18:51:18 följande:

Modeller ser ut som androgyna klädhängare. Jag har ett väldigt kvinnligt, extremt sensuellt utseende så jag varken vill eller passar som modell. Många har däremot sagt att jag borde bli porrstjärna, men det vill jag ju givetvis inte heller. 

Fast porrstjänor är ju inte snygga. Modeller brukar vara mycket snyggare. så om du ser ut som en porrstjärna kan du inte vara så snygg trots allt.
  • Anonym (B)
    Anonym (11/10) skrev 2015-07-02 18:51:18 följande:

Modeller ser ut som androgyna klädhängare. Jag har ett väldigt kvinnligt, extremt sensuellt utseende så jag varken vill eller passar som modell. Många har däremot sagt att jag borde bli porrstjärna, men det vill jag ju givetvis inte heller. 

Haha så typ Adriana Lima ser androgyn ut? Bli en VS-modell! Kontakta Aniie
  • mliten

Men det är ju hur enkelt som helst! Utnyttja din magiska skönhet till att göra gott. Manipulera dig in hos Putin och övertala honom att lägga ner-borde gå på en vecka från början till start. Sen kan du fixa demokrati i Kina, stoppa miljöförstöringen och prata vett med IS.

Du kan bli Gud på ett år eller så.

Jag kommer inte hata dig även fast jag är kvinna.

Den enda ändan och har du sett vilket sätt!
  • Jeluni

Yeah right, lycka till säger jag bara! Tror iofs inte att det finns någon tjej som får alla killar på spinn eftersom smaken är som bekant som baken. (Åtminstone om man är över tonåren) hahaha

• Anonym (U)

Gå till en kurator eller nåt TS, så du lär dig hantera detta. Du måste se fördelarna med skönheten.
    Att kvinnor hatar dig är deras problem, inte ditt. De är idioter. Skit i dom.

Svar på tråden Jag är för vacker för att kunna fungera socialt.