Inlägg från: eilema |Visa alla inlägg
  • eilema

Kan inte sluta handla barnkläder på tradera del II

mamma 3: Är tradera hjälpsamma tycker du? :-O
    Jag har försökt få hjälp av dom många gånger, men de har ALDRIG kunna hjälpa mig med någonting.. "Vi kan skicka ett mail till den andre parten" är det enda svaret jag har fått.. till och med när jag blev ruskigt hotad av en köpare, som dessutom hade mitt namn och adress. Ingen hjälp alls.

• eilema

vermilion: Hehe, nej, det är ingen fara... förr eller senare hittar jag nog dom. Hittade lite annat som hamnade på minneslistan av någon säljare innan idag.

• eilema

Kadorran: Du skulle ju kunna polisanmäla henne.. då hamnar hon också i sin lokala tidning om detta. Det kanske satte fart på henne! Spelar ingen roll hur mycket man har betalat, har man blivit blåst har man blivit blåst och då ska j**lar säljaren sota för det! :[

• eilema

Ja, men det är inte mer än rätt att göra så! För det är ju stöld! Stjäl du i butikerna blir du polisanmäld. Stjäl du av en människa genom detta sättet så blir du polisanmäld också.

• eilema

Jag skulle aldrig bjuda på något på tradera om jag visste att det kom från Ullared..
    En gång köpte jag 2 nappflaskor och ett flaskställ på tradera, det såg jättefint ut på bilden. Men när jag fick hem det fik jag veta att det var från Ullared. Jättekonstig hård plast på flaskorna och de små dinosaurierna som var så söta på bilden flagnade av efter 2 diskar.. Jättetråkigt. Speciellt när man vet att man gav mer för det på tradera än det kostar på G-Kås..

• eilema

sofia23: Självklart har de fina saker med bra kvalite också! Jag ÄLSKAR Ullared!! Tyvärr bor jag typ 60 min därifrån.
    Min poäng var att jag hade aldrig budat så mycket om jag hade vetat att det kom från Ullared.. När jag dessutom gav nästan 100 spänn för 2 små nappflaskor och ett flaskställ och bilderna på flaskorna flagnade av efter ett par få diskar.. Då blev jag jättebesviken! Där finns ju kass kvalite också, precis som i de flesta andra "överskotts-affärer"...

• eilema

penni: Näe gör dom? Mina ser helt skabbiga ut!! O jag har bara diskat dom förhand med vanlig flaskborse.

• eilema

ÄÄÄÄNTLIGEN!!!!
    I går vann jag en röd ansiktströja från Po.P, oanvänd, för 130 kr!
    SOOOOM jag har suktat efter den lääänge! *superlycklig*

Men säljaren är bortrest tom den 4 eller 5 april så jag får vänta..

• eilema

Ooops! Glömde! La in bilden i galleriet så klart bland de andra tradrafynden!

Svar på tråden Kan inte sluta handla barnkläder på tradera del II