Inlägg från: eilema |Visa alla inlägg
  • eilema

Kan inte sluta handla barnkläder på tradera del II

HumDis: Har jag också tänkt på.. Jättedåligt!

• eilema

Kadorran: Det är så för mig också ibland.. Och jag kan inte ändra min profil därinne för då säger den att jag inte har behörighet till att visda sida. Hallå? Det är ju min sida!?

• eilema

vermilion: Ja, den är underbar! Finns den inte i brunt också?

• eilema

Vermilion: Ja, vit har jag sett någon ute på tradera förut. Då vill jag ha en i brunt också. Har helt plötsligt blivit förtjust i brunt, jag som alltid avskytt den färgen. Hehe

• eilema

Men rött är den ultimata färgen på min son. Han är såååå söt i rött, klär honom jättebra. Även om jag då får handla massor på tjejsidan och folk frågar om det är en kille eller tjej..

• eilema

4 nya traderavinster ikväll!!

Po.P scarf
    Po.P T-shirt
    Katvig body
    Katvig strumpor

Bilder finns i galleriet! *superlyckliga jag*

• eilema

Bebisens mamma: Näe, men de var fina! O katvigkläderna måste jag ju annars beställa o då blir de massa dyrare.

• eilema

wellah:

Ja visst var dom! Ja, det gjorde jag säkert, men som jag skrev här innan om katvig kläderna så skulle jag ändå fått betala massa mer om jag skulle beställa dom från någon hemsida, eftersom vi inte har någon affär som säljer katvig.. Jag har länge velat ha matchande strumpor från katvig, men har inte hittat några innan. =)

• eilema

Jag har märkt att en del säljare inte har en aaaaning om vad portot blir på riktigt utan bara säger en summa de tycker låter bra! Jag köpte en digitalkamera åt min vän via tradera, och ville ha den skickad som REK. Säljaren skrev då att frakten kostar 60 kr, PLUS 100 kr för REK! Skrev tillbaka till henne att en digitalkamera knappast kan kosta 60 kr att skicka, och at REK alltid har kostar 45 kr utöver portot.. Hon gav sig till slut. Det är ju drygt att man som köpare ska leka fraktpolis och väga paket och räkna frimärken när de kommer fram, för att så många inte har någon koll och kanske vill tjäna extra pengar... Det räcker väl med att man som säljare har jobb med att göra det.

• eilema

Jag lägger först plagget i en vanlig fryspåse och tejpar ihop den så den blir så liten och platt som möjligt. Den lägger jag i den i en sån där brun kompostpåse som vi som bor i lägenhet får gratis, och viker över öppningen som ett kuvert och tejpar om. Sen skriver jag direkt på påsen med en spritpenna. Superpraktiskt och billigt. Det enda jag betalar för är tejpen och fryspåsarna, men påsarna brukar jag nalla där man packar ner varorna på typ Maxi.

• eilema

Hahaha!!! F*n va tjurigt!! Oj, jag är en brottsling!!

• eilema

vermilion: Ja dom man stoppar kött i o sånt. Brukar dra av en eller 10.

• eilema

vermilion:

Hahaha!! Är du precis tokig!?

• eilema

Haha, det straffet hade jag brutit mot direkt. Det GÅR inte. Man får nästan ett behov av att man MÅSTE köpa något, och letar runt tills man hittar nått.

• eilema

vermilion: Hehe, ja de e klart. Det är du som ligger på massor av min minneslista istället.

• eilema

Åh era muppar!! Nu lämnar jag er för o fika med mamma och morfar!

Kram på er elakingar!

• eilema

Åh vad söta ni är som grämer er för era räkningar på 200 kr.
    Min låg på 828 kr denna månaden, förra månaden låg den på 1200 kr.

• eilema

Hm.. Jag brukar också göra så. Trissa upp priset tills någons maxbud läggs, för då vet jag vad dens maxbud var och lägger auktionen i minneslistan och bjuder när den tar slut... Det är väl inte emot reglerna?

Svar på tråden Kan inte sluta handla barnkläder på tradera del II